מכון ספא מומלץ בישראל

 

אף טיול בישראל אינו שלם ללא ביקור בספא פלמינגו שבחיפה

התפריט הייחודי של פלמינגו חיפה

 מציג מגוון של עיסויים קלאסיים וטיפולים מזרחיים מסורתיים מזמין את האורחים להירגע ולהתעמק במצב רוח נינוח. בשקט ובשלווה, מעבר לרעש הגלים החופים על קו החוף הים התיכון של חיפה, האורחים יכולים לחוות שקט עדין תוך כדי התאמה אישית של הטיפולים שלהם, לרבות עיסויים, פילינג, פילינג, טכניקות ארומתרפיה ועוד.

הספא במרום בתל אביב

מלון היוקרה המוביל בישראל, הוא נווה מדבר אורבני של בריאות והתחדשות ליד הים. ספא פלמינגו, הנמצא במלון מרום שהוא אחד המלונות המפורסמים בחיפה, מעסיק את מיטב אנשי המקצוע ומשתמש בחומרים האיכותיים ביותר על מנת להבטיח את המנוחה המושלמת.

ספא מרום

הממוקם במלון מרום, מייצג את תאילנד בתל אביב תוך התמקדות בעיסוי תאילנדי מסורתי. הספא המפואר, הראשון מסוגו בישראל, מתמקד בעיסוי תאילנדי מסורתי, העושה שימוש בסדרת תנועות אינטראקטיביות וזורמות, מתיחות ועיסויים לאורך קווי האנרגיה ונקודות הלחץ של הגוף.

 

ממוקם בעיר המקסימה רושפינה שבצפון ישראל

מלון ספא מקסים זה מציע מגוון טיפולי ספא, ממסכות גוף ובוץ ועד אבהיאנגה ושיאצו הודית. עם 97 חדרים מעוצבים להפליא, אווירה שלווה (ללא טלפונים ניידים בשטחים הציבוריים של המלון) ונופים מדהימים של ההרים שמסביב והכנרת, מלון הספא האידילי הזה מציע את כל מה שצריך לחופשה מרגיעה. ומסע מרענן. ממוקם בתוך מלון דן פנורמה, ספא פרימיום זה מציע מגוון טיפולים מרגיעים ומרגיעים ליחידים ולזוגות. בספא זה תמצאו מגוון רחב של טיפולי ספא ועיסויים הניתנים על ידי מטפלים מקצועיים מנוסים.

עם הצעה ייחודית של טיפולי ספא ועיסויים, כמו גם נופים של הים התיכון, פשוט אין דבר מהנה מזה. לחוויית ספא ​​מרגיעה באמת בבית, מרחו על עצמכם את סופלה הגוף הזה של Laline.

המלון כולל 24 חדרים

כולם עם נוף לאגם, חדרי ישיבות וסמינרים, יוגה וחדר כושר, מרכז טיפולים המציע עיסויים וטיפולי ספא נוספים ועוד. בכל חדר יש אמבט טבילה עמוק, בעוד שהספא מציע עיסויים, טיפולי גוף וטיפולי פנים. החדרים במלון ספא יוקרתי מצפה הימים ממוזגים וכוללים טלוויזיות LCD. הספא מציע מגוון טיפולי גוף ופנים, חלקם כוללים עשבי תיבול ושמן זית מגינות אורגניות.

הספא

הוא חלק מאתר הנופש והמלון הנודע מרום, הנחשב לאחד המפוארים בארץ, ועומד במוניטין שלו עם שטח גדול של 2,000 מ"ר פנימי וחיצוני עם חדרי טיפולים מסוגים שונים. ממוקם בהרי הכרמל המקיפים את חיפה, ספא ויין כרמים הוא אחד ממקומות המפלט המובילים בישראל.

טיפולי הספא כוללים מגוון מוצרי הרפיה ויופי של כריסטינה

אחד ממותגי הטיפוח המובילים בישראל. כריסטינה פיתחה גם מגוון מוצרים מיוחדים לאורחי המלון, לרבות טיפולי מינרלים מים המלח, טיפולי מתאר ועיסויים טיפוליים עמוקים. בספא חדרים המתאימים ליחידים וזוגות, בהם תוכלו לבחור ממגוון עיסויים וטיפולים נוספים, לרבות רפלקסולוגיה, רקמות עמוק, שילוב, שוודי, יולדות, עיסוי באבנים חמות, ספורט או עיסוי עדין פשוט.

תיהנו מטיפולים מזרחיים מסורתיים ומקלאסיקה תאילנדית בין אם אתם מזמינים טיפול ספא ארוך יותר ובין אם אתם מגיעים לטיפול מהיר

חיפה היא ביתם של מספר מכוני ספא ועיסויים יוצאי דופן המציעים מגוון רחב של טיפולים שיעזרו לכם להירגע ולהתחדש כשהחיים בעיר נעשים עמוסים מדי.

ממלונות ספא ​​יוקרתיים ממש בעיר ועד מפלטים טבעיים מרוחקים

ישראל בוודאי לא תאכזב מהכמות והאיכות של אתרי הספא. אולי באופן הגיוני עבור מדינה אובססיבית ליוגה, ישראל הופכת למוקד של אתרי בריאות, ממלונות ספא ​​יוקרתיים ועד קומונות היפי במדבר הצחיח. למי שמחפש שילוב של יוקרה ורווחה, זה המקום בשבילכם. ישראלים, מוקפים באתרי נופש המציעים מגוון טיפולים מכל העולם, נהדרים לחופשת הספא שלהם.

בין אם אתם מטיילים

חוקרים אתרים היסטוריים, או נרגעים בחופי הים התיכון, טיפול באחד מספא המפוארים של ישראל יכול לעזור לכם לג'ט לג ולהתחדש לאחר יום בחוץ בשמש. ממוקם בלב יפו העתיקה, יוקו קיטהרה מציע חווית ספא ​​ייחודית עם אירוח יפני יוצא דופן, עיצוב וטיפולי צמחים מסורתיים. הספא של מלון ריץ-קרלטון הרצליה מציע חווית ספא ​​מרגיעה במרחק הליכה מתל אביב. ספא בוטיק תל אביב הוא הספא הטוב ביותר לזוגות בעיר. תיהנו מחוויית ספא ​​ייחודית ומרגיעה בספא הבוטיק המעוצב להפליא זה.

יופי וקרקפת טיפולי ניקוי בלעדיים ממתינים לאורחים בסלון היופי Setai, אחד המלונות המשובחים בתל אביב. לבסוף יש את ישרוטלס קדמה החדשה בשדה בוקר, המציעה ספא יוקרתי עם סאונת אדים ובריכה טיפולית מחוממת.
על מנת לקרוא מידע על מכון ספא מומלץ בישראל יש לגלוש לאתר flamingospa.co.il

חלק ממלונות הספא הפופולריים ביותר בחיפה כוללים את מלון מרום 

מלון ספא מרום בחיפה

, רוב המלונות הגדולים יותר בסגנון נופש מתהדרים בספא בשירות מלא, וזה די יוצא דופן בפני עצמו. . הספא הפך זה מכבר ממקום מפגש "לעשירים בלבד" לבילוי מזדמן. דבר נוסף שיש לציין הוא שהספא כולו מעורב, מה שהופך אותו למושלם עבור זוגות וקבוצות של משפחות וחברים שלא רוצים להתפצל כדי להשתמש במתקנים.