בניית חנות אינטרנטית וורדפרס

מאמר זה הוא מדריך מסחר אלקטרוני וורדפרס מעשי שלקח אותך דרך השלבים של הקמת חנות מקוונת באחת הפלטפורמות הגדולות ברשת. מדריך זה מסביר בדיוק כיצד להקים אתר מסחר אלקטרוני של וורדפרס באמצעות תוסף WooCommerce.

עם WooCommerce

אתה יכול להקים עסק משלך ולמכור הכל ממוצרים פיזיים ועד סמינרים מקוונים, שירותים וכל מה שביניהם. בקיצור, WooCommerce היא הדרך הטובה ביותר להפוך את אתר הוורדפרס שלך לחנות מסחר אלקטרוני מתפקדת במלואה. כמו כן, אם כבר יש לך אתר וורדפרס או בלוג, אתה יכול בקלות להפוך אותו לחנות מקוונת באמצעות WooCommerce. והכי חשוב, הוא פועל על וורדפרס כתוסף חינמי, כך שאם אתה מכיר את וורדפרס, אתה יכול לנהל את החנות שלך בקלות עם WooCommerce.

בנוסף

כל אחד יכול להשתמש בו (אם כבר הצלחת להפעיל אתר וורדפרס, תוכל גם לנהל את WooCommerce). אבל WooCommerce מוודא שהוספת פונקציונליות מסחר אלקטרוני לאתר הוורדפרס שלך לא. בדיוק כמו שאנחנו מציעים לבנות אתר עם וורדפרס בשל אפשרויות ההתאמה האישיות האינסופיות, כך גם בבניית חנות מקוונת עם WooCommerce.

נוכל להמשיך עם הרשימה למעלה

אבל רק תגיד ש-WoCommerce פשוט נותן לך את כל מה שאתה יכול להזדקק לבניית חנות מסחר אלקטרוני איכותית עם וורדפרס. חנות מקוונת עם WooCommerce מאפשרת לך להוסיף פונקציונליות נוספת לחנות המקוונת שלך באמצעות תוספי וורדפרס רבים. וורדפרס ו-WooCommerce יוצרים יחד פתרון מסחר אלקטרוני מלא למכירת מוצרים פיזיים ודיגיטליים באינטרנט. WooCommerce הוא תוסף מסחר אלקטרוני וחינמי רב עוצמה המשמש למעלה מ-5 מיליון אתרים המאפשר לך ליצור חנות מקוונת ללא כל ידע טכני מוקדם.

במדריך זה

נסקור את כל ההיבטים של בניית החנות המקוונת הראשונה שלך באמצעות וורדפרס ובתוסף המסחר האלקטרוני הפופולרי ביותר, WooCommerce. במאמר זה תלמדו כיצד להשתמש בוורדפרס וב-WooCommerce כדי ליצור את החנות המקוונת שלכם ולהקים עסק ביתי תוך זמן קצר. במדריך זה, נראה לכם (שלב אחר שלב) כיצד להשתמש ב-WooCommerce וב-WordPress כדי ליצור חנות מקוונת בה תוכלו למכור מוצרים/שירותים פיזיים ודיגיטליים. אנו נראה לך את כל מה שאתה צריך לדעת כדי לגרום לחנות שלך לעבוד עם WooCommerce.

למדת כיצד לבחור ספק אירוח

להחליט באיזה תוסף להשתמש, להתקין את הפלאגין המועדף עליך, להוסיף את המוצר הראשון שלך ולהגדיר שער תשלום עבור האתר שלך. בין אם אתם פותחים עסק, מארחים חנות קיימת באינטרנט או מעצבים אתרים ללקוחות, תוכלו להתחיל במהירות ולבנות בדיוק את החנות שאתם צריכים. על ידי הפעלת חנות מסחר אלקטרוני, אתה יכול להגיש את רעיונות המוצרים שלך באינטרנט ולגשת למאגר העצום של לידים הזמין שם.

יש כמה חברות אירוח מסחר אלקטרוני הטובות ביותר בחוץ

ישנם ספקי אירוח רבים ושונים בחוץ, אך אנו ממליצים ב-100% על Bluehost כאירוח הטוב ביותר עבור חנויות מקוונות של WooCommerce. אז טוב לדעת של-Bluehost יש תוכנית אירוח מתקדמת של WooCommerce, כשהחנות שלך גדלה, יותר עסקאות ויותר תעבורה, אתה תמיד יכול לשדרג מבלי שתצטרך ללכת לחברת אחסון אחרת. אם אתה לא אוהב את Bluehost ורוצה לראות אפשרויות נוספות, יש לנו פוסט נהדר על אירוח WooCommerce הטוב ביותר שתוכל לבדוק ולהחליט אם ספקי אירוח אחרים הם הבחירה הטובה ביותר עבורך ועבור החנות המקוונת שלך.

למעשה

רוב ספקי אירוח אתרים, כולל Bluehost, תומכים באירוח WooCommerce, כך שתוכל להפעיל במהירות את החנות המקוונת שלך ללא התקנת תוכנה או תצורה ידנית מצידך. בעוד שפלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו Shopify ו-BigCommerce הן קצת יותר קלות לשימוש ומכילות את כל מה שאתה צריך כדי ליצור בקלות חנות מקוונת, ל-WoCommerce יש עלות ראשונית נמוכה יותר ויש לך יותר שליטה על האתר שלך.

אמנם ישנן חלופות ברות קיימא כגון MarketPress

אבל אם אתה שוקל להשתמש בוורדפרס עבור החנות המקוונת שלך, אני ממליץ להשתמש ב-WooCommerce בשל בסיס המפתחים האיתן, חנות האפליקציות והתאימות למגוון תוספים ונושאים. זה די קל, מכיוון שהוא זמין בקלות ממאגר התוספים החינמי של WordPress.org, שאליו אתה יכול לגשת ישירות מלוח המחוונים של וורדפרס שלך. לאחר שמצאת את התוסף, לחץ על התקן כעת ולאחר מכן על הפעל כעת, ואתה מוכן לעבור את אשף WooCommerce. כעת כאשר WooCommerce מותקן, אתה יכול ללמוד עוד על המוצר, לבקר בדף המוצר החדש או לחזור ללוח המחוונים של וורדפרס.

לפני שתעבור להגדרות כלליות

ודא שנושא ה-WordPress שלך תואם ומוגדר עם WooCommerce. אם כבר יש לך אתר וורדפרס והנושא שלך תואם WooCommerce, אתה לא צריך לדאוג לגבי השלב הזה. ברגע ש-WoCommerce ו-WordPress מוגדרים במלואם כברירת מחדל, תקבלו נושא סטנדרטי לחנות WooCommerce.
למידע נוסף בנושא של בניית חנות אינטרנטית וורדפרס באפשרותך לגלוש לאתר theglobalcompany.co.il

ואחרי שהוספתם את כל המוצרים שלכם

תוכלו להשתמש באפשרויות ערכת הנושא של וורדפרס כדי ליצור דפי חנויות מסוגננים כדי להדהים את הלקוחות שלכם. זה עובד עם כל עיצוב/נושא שיש לך באתר הוורדפרס שלך – אתה לא צריך לנטוש את עיצוב האתר הנוכחי שלך. הפוך את ערכת הנושא של וורדפרס המוגדרת כברירת מחדל לחנות מסחר אלקטרוני מצוינת במלואה עם עיבוד תשלומים מאובטח, אפשרויות משלוח הניתנות להתאמה אישית וכל התכונות הנוספות שאתה צריך כדי למקסם את הרווחיות של החנויות המקוונות שלך. לא רק שיש לו מגוון של הדגמות בלוגים וחנויות בעלי מראה מקצועי שתוכל לייבא כדי להתחיל, אלא שהנושא מגיע עם בונה דפים קל לשימוש לגרירה ושחרור, בונה תבניות ושני סליידרים מובחרים. יכול ליצור כל פריסה שאתה יכול לדמיין.

WooCommerce קל לשימוש

מהיר להגדרה, ויש הרבה תוספות פרימיום שאתה יכול לרכוש כדי להוסיף פונקציונליות נוספת לחנות המקוונת שלך. אמנם ישנן אפשרויות פרימיום להדגמה, אך אנו ממליצים בחום על התוסף החינמי, הפופולרי והחזק WooCommerce eCommerce (שמשמש כעת גם את אותם אנשים שהקימו את וורדפרס). WooCommerce מציעה קצה קצה מקיף של מסחר אלקטרוני שעוזר לך ליצור ולארגן דפי מוצרים, ומספקת עגלת קניות ותהליך תשלום.

תלמד כיצד להתקין וורדפרס וכיצד לתכנן את פתרון המסחר האלקטרוני שלך עם WooCommerce

כמו גם להתקין, ליצור, לאבטח, לבדוק ולמכור חנות מקוונת לדוגמה. במאמר הקודם שלנו על מה לשקול לפני פתיחת חנות מסחר אלקטרוני, סקרנו רבות מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הטובות ביותר לבחירה. כדי להתקין WooCommerce, עבור אל תוספים > הוסף חדש, ואז חפש את "WooCommerce".