כמה עולה קידום ממומן?

עם קידום באינסטגרם, אתה לוקח סיפור הצלחה או פוסט וממיר אותו לפוסט ממומן. בדיוק כמו מודעות תוכן ממותגות, שיווק באינסטגרם עוסק בהגדלת טווח ההגעה שלך והבאת שמך לקהל חדש מבלי להפעיל מסע פרסום טיפוסי. בדוק מודעות אינסטגרם וראה כיצד הן פועלות בהשוואה למודעות פייסבוק ופלטפורמות מודעות אחרות שאתה עשוי לרוץ בהן.

עלות הפרסום באינסטגרם מסתכמת בסופו של דבר בקהל היעד

ולכן הכרת הדמוגרפיה של אינסטגרם היא כל כך חשובה. אחד הגורמים הגדולים ביותר בקביעה כמה משפיע אינסטגרם יכול לגבות הוא מספר העוקבים שלו. גורמים כמו ספירת עוקבים, שיעור מעורבות, סוג תוכן ופלטפורמת מדיה חברתית משפיעים על הערך של משפיע. כאשר בוחנים עלויות שיווק משפיענים, ישנה חשיבות רבה למספר העוקבים שיש למשפיען.

כדי לקבוע את העלות לפוסט של קמפיין שיווקי משפיענים, עליך לשקול גורמים כגון מספר המנויים והמאמץ שהם צריכים להשקיע. בהתבסס על גורמים אלו, תוכל לקבוע מחיר עבור קמפיין המשפיעים שלך . כפי שמוצג לעיל, המחיר של קמפיין שיווקי משפיע יכול להשתנות גם לפי פלטפורמת המדיה החברתית.

מחירי משפיענים באינסטגרם ועלות השימוש במשפיעני מדיה חברתית משתנים

אבל הבלוג הזה נותן לך מושג על אילו משפיענים גובים משווקים ומותגים כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם. בנוסף למספר העוקבים, לרמת המעורבות הכללית של משפיע יש השפעה רבה גם על המחיר שמשפיען יכול לגבות עבור פוסט. ב-Snapchat, עלויות השיווק תלויות במספר הצפיות הפעילות, מכיוון שלפלטפורמה אין גודל קהל. באופן כללי, בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם, ככל שמפרסמים מכוונים יותר לקהל יעד נתון, כך עלות הפרסום עולה.

למרות שמודעות פייסבוק ואינסטגרם פועלות באמצעות אותו מנהל מודעות

עלויות המודעה המתאימות שונות. אינסטגרם פועלת לפי אותם כללים כמו חברת האם שלה פייסבוק בחישוב הוצאות פרסום. בעת קביעת הוצאות הפרסום, אינסטגרם פועלת לפי אותם כללים כמו חברת האם שלה פייסבוק. Shopify עשתה דוח שיווקי שמראה שמשתמשי אינסטגרם מוציאים בממוצע 65 דולר בהשוואה לפייסבוק שבה משתמשים מוציאים רק 55 דולר עבור כל מכירה רשומה.

אז בעוד שעלויות משתנות ותלויות מאוד בקהל שאליו אתה רוצה להגיע

דיווחים מראים שלאינסטגרם יש את המחיר הנמוך ביותר לאלף הופעות עבור מודעות תצוגה במדיה חברתית. עלות הפרסום באינסטגרם עולה כאשר מפרסמים אחרים מתחרים על הצגת מודעות לאותו קהל. עבור חברות B2B, הפרסום יקר יותר כי יש פחות חברות באינסטגרם מאשר אנשים. למרות שפרסומות אינסטגרם עולות יותר, מפרסמים יכולים לשלוט כיצד הם מקצים את התקציבים שלהם.

בהשוואה להוצאה על מודעות בפייסבוק

מודעות אינסטגרם נוטות להיות בקצה העליון של הסקאלה. כפי שניתן לראות משני הגרפים שלמעלה, עלות הפרסום באינסטגרם יכולה להשתנות מאוד בהתאם לאופן שבו אתה מגדיר את מסע הפרסום שלך בפייסבוק. עם זאת, עלויות הפרסום בפייסבוק עשויות להשתנות מאוד בהתאם לתעשייה, מיקום המודעה, קהל היעד וגורמים רבים אחרים. מתן אפשרות לפייסבוק לפרסם ברשתות אחרות שלה, כמו פלטפורמת הליבה של פייסבוק ו- Audience Network, עוזר להפחית את העלות הממוצעת של המודעות שלך.

אתה יכול להפחית את הוצאות המודעות שלך בפייסבוק על ידי פרסום המודעות שלך בשעות ספציפיות ביום. אתה יכול להגדיר מודעות תוך דקות ואינך צריך שום ידע במודעות פייסבוק.

אם התקציב שלך

הוא $5 ליום, מודעות פייסבוק לעולם לא יעלו יותר מ$5 ליום. אבל זכור שהסטטיסטיקה הזו לא בהכרח מנבאת את עלות הפרסום בפייסבוק. כעת, כשאתה מבין את הגורמים הכלליים המניעים את ההוצאה על מודעות בפייסבוק, בוא נסתכל על הנתונים הסטטיסטיים העיקריים של AdEspresso לשנת 2019 והרבעון השלישי של 2020 כדי לראות כמה אתה יכול לשלם עבור מודעות פייסבוק ב-2021.

הם בחנו יותר מ-100 מיליון דולר בפרסומות להשקיע ברבעון השלישי של 2016 ופיתח קבוצה של אמות מידה לעלות הנוכחית של מודעות פייסבוק

SocialCode בדק גם את המחירים לאלף הופעות של פייסבוק במהלך עונת החגים של 2014 ומצא שהמחירים לאלף הופעות עלו עבור סוגים שונים של מיקומי מודעות והצעות מחיר. הם גילו שהעלות הממוצעת לקליק (CPC) עבור מודעות פייסבוק הייתה נמוכה ב-42.86% מאשר עבור מודעות אינסטגרם.

בעוד שהעלות לקליק על מודעות בניוז פיד של פייסבוק לנייד הייתה 0.35 דולר בממוצע

בממוצע. בהתבסס על המדד הגלובלי לביצועי מודעות, המחיר הממוצע לאלף הופעות לאינסטגרם היה 5.68 דולר ופייסבוק היה 6.28 דולר. התמונה הבאה מציגה את העלות הממוצעת לקליק (CPC) עבור מודעות אינסטגרם בשנת 2017 עבור כל קבוצות הגיל, החל מ-$0.70 עד $0.80, לפי AdEspresso. עלות הפרסום באינסטגרם תלויה במודל הצעות המחיר שלך, כגון עלות לקליק (CPC) או עלות להופעה (CPM).

בממוצע

מודעות פייסבוק עולות למשווקים $1.35 לקליק (CPC) וכ-$8.60 לכל אלף הופעות, תלוי כמה גדול קהל היעד שלך. פרסום ביוטיוב דרך Google Ads מבוסס בדרך כלל על עלות לצפייה (CPV), כך שקצת קשה להשוות את מודל העלות לאלף הופעות. למרות שמודעות פייסבוק ואינסטגרם פועלות באמצעות אותו Ads Manager, עלויות המודעות שלהן שונות (גלה כמה עולות מודעות פייסבוק בשנת 2021 כאן).

אם המודעות שלך מעורבות היטב

פייסבוק ואינסטגרם יתגמלו אותך בפחות לאורך זמן. דרך נוספת לצמצם עלויות באינסטגרם היא להשתמש במיקומים אוטומטיים ברמת קבוצת המודעות ולפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם. עם יותר נזילות מיקום, המערכת יכולה להשתמש באלגוריתם שלה כדי לקבוע היכן הכי טוב להציג את המודעות שלך, ובכך להציע יותר אפשרויות בשתי הפלטפורמות ויותר מיקומי מודעות, ובכך להפחית את התחרות על שלושת מיקומי המודעות הנוכחיים של אינסטגרם, ובכך להפחית את העלויות.
למידע מורחב בנושא של כמה עולה קידום ממומן? עליך לבקר באתר tzd-seo.org.il

עם פחות משבצות פרסומות

תחרות גבוהה יותר על נתח חשיפות, אולי אתה משלם קצת יותר כדי להשתמש באינסטגרם, אבל אתה יכול גם ליהנות לראות שזה הרבה יותר זול מהתוצאות שאתה מקבל עם פייסבוק. כעת, כשאתה יודע שעלויות רכישת מודעות באינסטגרם דומות לאלו שבפייסבוק, החלפת מאמצי הכללת אינסטגרם בתוכניות הפרסום שלך אמורה להיות צעד פשוט למדי.

עם זאת

הקפד לזכור כיצד הסגנון של אינסטגרם שונה מזה של פייסבוק, וערוך את המודעות שלך כך שיתאימו למודל האינסטגרם. כדי להגדיר מודעות באינסטגרם, השתמש ב-Facebook Ads Manager כדי להגדיר קמפיינים, קבוצות מודעות שבהן אתה בוחר את התקציב שלך, קהל היעד, מיקומי המודעות ואפשרויות האופטימיזציה שלך.

פוסט מעורבות

כשאתה מציע על Post Engagement, פייסבוק תציג את מודעת האינסטגרם שלך לאנשים שעשויים לאהוב, להגיב או לשתף את המודעה או הקידום שלך. העלות של קידום אינסטגרם מסתכמת בסופו של דבר בקהל היעד, ולכן חשוב להבין את הדמוגרפיה של הקהל שלך.