משפטים טובים לעוגיות מזל

עם זאת, מדי פעם אתם נתקלים בכישלונות או בכישלונות… ואם יתמזל מזלכם, אתם עלולים לתפוס משהו לא הגיוני. עשינו קצת חפירות ומצאנו 15 תנאים מהנים ואיומים כדי להאיר את היום שלך. חיפשנו בטוויטר כדי למצוא את ההון המוזר ביותר שאנשים פצחו עבורם עוגיות.

עוגיות מזל (בין אם טעימות או לא) הן אחד הדברים הטובים ביותר לעשות כאשר מזמינים אוכל סיני

שילוב של כמה פתגמים סיניים בעוגיית המזל שלכם תהפוך את האווירה של העוגייה המיוחדת הזו להרבה יותר טובה. בזמן שאתה מחפש את המצרכים, הקפד להרים כמה אמירות סיניות מצחיקות על עוגיות מזל.

לעולם אל תספר לאף אחד מה יש בפנים מזל טוב, גם אם יש לך כמה אמירות מצחיקות על עוגיות מזל: ברגע שיש לך מזל, טפל בזה קודם ותהנה מהעוגייה.

עוגיות מזל הן עוגיות מתוקות ופריכות שעשויות בדרך כלל מקמח

סוכר, וניל ושמן שומשום, אם כי המתכון של כל מסעדה עשוי להשתנות. הן נקראות עוגיות עתידות מכיוון שכל עוגייה נפתחת כדי לחשוף פיסת נייר קטנה — חתיכת "מזל" — עם חיזוי עתידות, אימרה מפורסמת, מילה או ביטוי סינית ותרגומה, ואפילו חתיכת מזל של עיתון. רשימה של מספרים. … המקור המדויק של עוגיות המזל אינו ידוע, אם כי קבוצות מהגרים שונות בקליפורניה טוענות כי הפכו את עוגיות המזל לפופולריות על בסיס מתכוני עוגיות יפניות מסורתיות בתחילת המאה ה-20. הביסקוויטים עצמם אינם זמינים ביפן או בסין, ולמרות שקיוטו מייצרת ביסקוויטים דומים, אין "מזל".

למעשה

נראה שמזל לא היה קשור לסוג זה של עוגיות עד אמצע המאה ה-20. בנוסף, מזל לא היה כתוב בחלק הפנימי של העוגיה, אלא על העוגייה עצמה. כל עוגייה הכילה פיסת נייר קטנה עם פסוק מעורר השראה בתנ"ך. עוגיה הדומה לקרקרים בשם tsujiura senbei הייתה פופולרית בקיוטו.

מסעדות סיניות היו כל כך פופולריות שהן הפכו לסנסציה כלל ארצית בתקופה זו. כשהם ראו פער בשוק, החליטו הסינים-אמריקאים לבנות מחדש את המשחק, ובתום המלחמה היו אלה הסינים, ולא היפנים, שהיו קשורים לנצח בעוגיות מזל.

זה בגלל שהוא גילה הדפס שנעשה ביפן בשנת 1878 שמתאר אדם המשתמש במטחנה ידנית הנפוצה כיום במפעלי הביסקוויטים של קיוטו

למען ההגינות, עוגייה היא עוגייה, ואלה לא מאכלים שאתה רוצה לאכול הרבה. 3 מיליארד עוגיות נצרכות מדי שנה, רובן מיוצרות עבור השוק האמריקאי. עוגיות מזל משמשות לעתים קרובות כקינוחים במסעדות סיניות בארה"ב ובכמה מדינות אחרות, אך לא בסין.

באופן מסורתי

לקוחות במסעדות אלו שוברים עוגיות מזל, מסירים פתקים וקוראים את הונם. הם משאירים מקום לפרשנויות רבות כדי שכל אחד יוכל לקשר את האמירה הזו לחייו שלו. ישנן קטגוריות נוספות כמו מוטיבציה/קריאה לפעולה (אל תחשוב רק על זה. לדוגמה, אם אתה רוצה 100 עוגיות לימון עם 5 מסרים ו-100 עוגיות תפוזים עם 5 מסרים שונים, שים אותן בפתק המתאים מזלך על הדף).

5 התנאים הראשונים בחינם

אז 5 התנאים הנוספים שלך יעניקו לך עוד 25 $. אנו נחלק אותם שווה בשווה אלא אם תתקשר אלינו עם הנחיות ספציפיות. זכור לחלוק מצב בין טעמים שונים כאשר אתה מוסיף כל טעם לעגלת הקניות שלך, פשוט הזן את ההודעה או ההודעות שאתה רוצה שיהיו בתוך הטעם הזה. המספר בסוגריים אחרי מזל מציין שקיבלתי אותו מספר פעמים וכמה פעמים קיבלתי אותו.

תראו, בנים, אין שום דבר מעבר לעלי התה ולצלחת העוגיות. אתה בר מזל מספיק לחלוק רגעים מיוחדים בחיים עם מישהו שאתה אוהב.

בכל פעם שאנחנו זוכרים להגיד תודה

אנחנו לא חווים יותר מגן עדן עלי אדמות. אין תענוג גדול יותר מלראות את החוויה שלך (sic) פורחת. רק דע לך שבכל יום שאני עוברת, הייתי רוצה לומר דבר אחד: אתה גורם לי לחייך בכל מחשבה עליך. אם התפילה היחידה שתאמר בכל חייך היא "תודה", זה יספיק.

כמה דברים טובים אתה יכול לעשות אם לא אכפת לך מי יזכה להכרה

אם אתה חושב שאתה יכול לעשות משהו, או חושב שאתה לא יכול, אז אתה צודק. עבור העולם אתה יכול להיות אדם, אבל עבור אדם אתה יכול להיות העולם. העולם אולי הצדפה שלך, אבל זה לא אומר שתקבל את הפנינים שלה.

אם היית קורא מילים רק עכשיו, לא היית מסוגל להבין כלל את מה שאני אומר לך. אם המשפט אינו מכיל נושא ופועל, זה לא משפט שלם (למשל במשפט "הלכתי לישון" לא יודעים מי הלך לישון).

נושא

הוא אדם או אובייקט שעושים משהו או מתואר במשפט. פועל הוא פעולה שאדם או דבר מבצעים, או תיאור של אדם או דבר. שיפוטים תלויים יכולים להתייחס לנושא (מי, מה), רצף / זמן (מאיפה, בזמן), או המרכיבים הסיבתיים (למה, אם) של שיפוט עצמאי. ניתן לשלב את שני המשפטים העצמאיים הללו עם פסיק וצירוף חיבור או נקודה-פסיק.

אמפנדה צ'וריסו וקימצ'י עם אטריות זכוכית קוריאניות, גב' ליס מקופלות מסביב לקצה [מילון ביטויים] כמו כופתאות סיניות ענקיות; גרסת התרד והפטריות מתקפלת כמו עוגיית מזל. הבטן שלך אולי מלאה באוכל סיני, אבל יש מעט מאוד מקום לקינוח.

להגיד לאנשים להימנע מעוגיות זה לא מועיל כי זה מגיע מהעוגייה. השחקן לא רק יאבד את מה שיש לו, אלא גם יאבד את מה שאין לו.

המזונות הטובים והגרועים ביותר שתוכלו לאכול עם המכשיר שלכם הגדרת המכשיר שלכם יכולה להיות מרגשת ומפחידה כאחד. אנשים חדשים יביאו לך הכרות חדשות, במיוחד בנוגע לבעיות גדולות.

אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לחפש בבעיה הוא הצד החיובי. הסגפנות שאתה רואה סביבך מסתירה את עושר החיים כמו צעיף. זה לא כמות הזמן שאתה מבלה שחשוב, אלא מה אתה מבלה על זה.

למידע נוסף בתחום של עוגיות מזל משפטים יש לגלוש לאתר sweetlogo.co.il