שואב אבק אלחוטי מומלץ

בכל הנוגע למציאת המוצר המתאים, פעל לפי המפרט הטכני שאנו מפרטים עבור כל שואב אבק. הסקירות שלנו אומרות לכם האם השואב האלחוטי יכול להחליף לחלוטין דגם נשלף, או שהשואב משמש כגיבוי נוח לדגם גדול יותר. השואבים האלחוטיים המובילים שלנו נבחרו על ידי ווקס ודייסון (פעמיים). מותגים מובילים כמו דייסון, כריש וביסל מציעים גרסאות משלהם של שואבי אבק אלחוטיים, כל אחד מעוצב כמעט לשלמות.

כוח הניקוי תמיד יהיה בראש הרשימה

ומצאנו כמה משואבי האבק האלחוטיים הטובים ביותר לשיער חיות מחמד, רצפות עץ ואפילו דגמים כדי לאסוף כל לכלוך שנותר על השטיח שלך. העיצוב החדשני מעניק לשואבי האבק האלחוטיים הטובים ביותר את היכולת לשאוב אבק למשך 20 דקות או יותר ומציע אפשרויות ניקוי מגוונות למכוניות, מדרגות, ריפודים ווילונות. בדרך כלל חצי מהגודל של השואבים הזקופים הגדולים ביותר, שואבי כף יד ומקלות אלחוטיים, הם מגוונים וקלים משקל, מה שהופך אותם קלים לנשיאה מרצפה לרצפה. שואב אבק נייד או דגם אלחוטי שהופך לשואב אלחוטי מתאים ביותר לניקוי רכב.

שואב האבק האלחוטי הטוב ביותר לרכב צריך להיות שואב האבק האלחוטי הידני של BISSELL Pet Hair Eraser או שואב האבק האלחוטי הקל משקל של Shark Anti-Alergen Pet Power כאשר

הוא מותקן ידנית עם כלי מחורר. לשואב האבק האלחוטי הזה יש שלושה מצבים חזקים לסוגים שונים של רצפות ועושה עבודה מצוינת בניקוי חיות מחמד. שואב אבק אלחוטי זה עובד עד 45 דקות בטעינה בודדת, ומאפשר לך לנקות את כל הבית שלך לפני שתחבר אותו בחזרה. שואב אבק זה נהדר עבור כל משטח ויש לו חיי סוללה של 60 דקות, מה שהופך אותו מתאים לניקוי נקודתי ולנקות את כל הבית.

בנוסף לעיצוב האלחוטי והקל שלו

שואב האבק המסוים הזה מצויד בתצורת ה-Powerfins העדכנית ביותר של DuoClean, שהיא כמו שני שואבי אבק באחד ושואבת פי שניים במעבר אחד. שואב האבק האלחוטי קל משקל Shark Anti-Alergen Pet Power אינו בעל טכנולוגיית Shark Duo Clean, אך פוגע בשיער חיות המחמד עם סנפירי הסיליקון שלו. שואב אבק מגנט לשיער לחיות מחמד עם צלעות סיליקון ומברשת עמידה בסבך מסייע לבעלי חיות מחמד להישאר נקיים. הוא מציע יניקה חזקה במיוחד ויש לו ראש ניקוי חיישן רצפה דומה שמתאים אוטומטית את מהירות מברשת השטיח העמוקה, ה-Dyson V11 Absolute ו-Dyson V15 Detect (למעלה).

הופך בקלות לשואב אבק דק ונייד בלחיצה אחת וכולל מיכל קל לניקוי

מסנן רחיץ ותושבת קיר. לשואב האבק הידני האלחוטי הזה יש זיפי גומי נטולי סבוכים שאוספים שיער חיות מחמד בקלות במצב Turleys, ושתי מהירויות עם מצב Powerboost, ריקון בנגיעה אחת, מסנן רחיץ וסוללת ליתיום-יון 20 וולט. אידיאלי לחללים סגורים, שואב אבק כף יד אלחוטי חזק זה מגיע עם סוללת ליתיום-יון 16V, שלטענת היצרן יכולה להחזיק מעמד עד 18 חודשים, וזרבובית דקה הניתנת להסרה הניתנת לסיבוב של 180 מעלות. טורלי תיאר את הדגם הקטן אך החזק הזה כ"מנוע קטן שפועל" עם שסתום דש חד כיווני שמחזיק פסולת בצורה מאובטחת בוואקום.

במשקל של קצת יותר מ-2 פאונד

שואב האבק הזה קל מאוד אך יש לו מספיק יניקה כדי להתמודד אפילו עם לכלוך עיקש. הוא כולל כלי חריץ מובנה באורך של למעלה משבעה סנטימטרים, אידיאלי לעבודה במקומות צרים כמו בין מושבי רכב. למרות שאינו חזק כמו שואב אבק בגודל מלא, הוא מתמודד במהירות עם פסולת קלה ושיער חיות מחמד. זהו גם שואב האבק הרצפה הנקי השני הטוב ביותר שבדקנו מבין שואבי אבק אלחוטיים (מלבד המקלות עם רולר רך במיוחד שתוכנן במיוחד לניקוי משטחים קשים).
למידע נוסף בתחום של שואב אבק אלחוטי מומלץ עליך לבדוק כאן: vacuums.co.il

הוא מגיע עם 10 אביזרי ניקוי, כולל מנקה רצפות המיועד לרצפות עץ ואריחים, מסרק לשיער לחיות מחמד, מברשת אבק רכה וכלי סדק. שואבי האבק של Dyson זוכים לעתים קרובות לשבחים על כך שהם אוספים כל דבר, החל מחלקיקי אבק קטנים ועד ערימות גדולות של פסולת, וה-V11 האלחוטי האחרון שלו אינו יוצא מן הכלל. Dyson V11 עוצמה, נוחות ויכולות ניקוי יוצאות דופן הופכות את Dyson V11 Absolute לדגם תחליף פרמיום אלחוטי וחוטי. אם אתה מוכן לבזבז את הכסף על מכונה שמנקה טוב יותר מכל שואב אלחוטי (וטונות של תוספים) מכל מותג אחר שבדקנו, שדרג לדגם היוקרתי של Dyson – Dyson V15 Discover גדול במיוחד.

למי שמחפש שואב כף יד אמיתי (שכל שואבי האבק האלחוטיים היו לפני שדייסון התחילה לייצר שואבי אבק עם צינורות ארוכים שנראו יותר כמו תוספת קלת משקל)

כדאי לשקול את Dyson V8. אחרת, העיצוב הזריז שלו והביצועים הפנטסטיים שלו על רצפות חשופות הופכים אותו לאחד השואבים האלחוטיים הטובים ביותר שבדקנו. רק הזמן יגיד אם הוא אמין יותר משואבי אבק אלחוטיים רגילים, אבל ל-Miele מגיע ספק. ה-Tineco אולי לא שואב האבק החזק ביותר ברשימה שלנו, אבל הוא מציע מחיר כל כך תחרותי עם תכונות נהדרות שהוא לא מהווה בעיה עבור ניקיון בית מזדמן.

שואב האבק האלחוטי Tineco A11 Hero מציע עוצמת שאיבה וגמישות לניקוי שלך

זה יכול להחזיק מעמד רק 40 דקות בטעינה בודדת, לעומת 60 הדקות של דייסון, אבל ישנה אפשרות לרכוש גרסת סוללה כפולה להחלפה קלה כשהסוללה נגמרת. מברשת הרולר מצוידת בטכנולוגיית Anti Hair Wrap המונעת היווצרות שיער. הוא נדבק כך שכבר לא תצטרכו לבזבז שעות באיסוף חוטים לבד, והפיר הראשי של שואב האבק האלחוטי מתקפל לניקוי קל מתחת לרהיטים ובחללים סגורים. בעוד שה-Roidmi R10, שנקרא בעבר Roidmi S1E, לא ממש תואם את דייסון מבחינת עוצמת היניקה או זמן הריצה, אבל בשבריר מהמחיר, הוא מתחרה ראוי במגוון שלנו של שואבי האבק האלחוטיים הטובים ביותר. עם זמן ריצה של עד 40 דקות, היכולת להמיר לשואב כף יד ונורת LED להאיר לכלוך מתחת לרהיטים, שואב אבק אלחוטי זה במשקל 3.34 ק"ג יכול להתמודד עם לכלוך על משטחים מרובים.

הם מוכרים יותר מסתם שואבי אבק אלחוטיים

הסיבה לכך היא שאנשים הבינו שהנוחות והרבגוניות של שואבי אבק אלחוטיים גוברים כעת על החששות לגבי חיי סוללה קצרים ויכולות ניקוי לא מספקות. עם זאת, ישנם שואבי אבק אלחוטיים רבים שיש להם מספיק חיי סוללה וכוח כדי להסיר בקלות לכלוך משטיחים עבים ולטפל בקלות בכל כמות שיער של חיות מחמד לאחר טעינה אחת. חיי הסוללה אולי לא חשובים, אבל אם הבית שלכם קטן, אולי כדאי לכם לשקול להשתמש בשואב אלחוטי כשואב האבק העיקרי שלכם, ובמקרה זה תרצו שהוא יחזיק יותר מכמה דקות. אם לבית הקטן שלך אין מספיק שטח ואקום או הרבה שטח אחסון ואקום, הדגם האלחוטי עשוי להיות בחירה טובה יותר מהדגם האנכי הקווי.