אטרקציות לחתונה שכדאי להכיר

זוגות עדיין נהנים מהפאר של מקומות היום הגדול שלהם (מקום החתונה הממוצע בשנת 2017 נע בין 9,000 ל-15,000 דולר), וכאשר יש לך נכס שמושכר לאירועים פרטיים כמו חתונות, ההשקעה יכולה להשתלם. לזמן קצר. בעוד שמקומות חתונות מסורתיים עשויים להיראות יקרים בהתחלה, כדאי לבחון כמה זה עשוי לעלות להביא את חפצי החתונה שלך לחצר האחורית האמיתית שלך. מכיוון שאתה כל כך רגיל לבית שלך, שכירת רכז חתונות תעניק לך נקודת מבט רעננה על נדל"ן, כמו גם מה אתה יכול ומה אתה לא יכול לעשות. אולי תשקול לפטר מתאם כדי לחסוך קצת כסף, אבל תאמין לנו… אם אתה מחפש לארח את חתונת החלומות שלך עם שמפניה ובירה לא יקרה, ההימור הטוב ביותר שלך הוא לשכור מתכנן.

לאחר שתמציא תוכנית עסקית מפורטת ומיקום מתאים

תוכל להתחיל לבנות את תיק הספקים לחתונה שלך. הקמת רשת חזקה של אנשי מקצוע לחתונה לפני פתיחת המקום שלך תעזור לו לפרוח. קיום יום פתוח יעזור לכם להכיר אנשי מקצוע חדשים בענף שלכם ולעשות לעצמכם שם.

אתה יכול גם להציע הנחות לזוגות הראשונים להזמין איתך חתונה

חתונות מחוץ לעונה מתקיימות בדרך כלל מנובמבר עד מרץ, כך שאם יש לך תקציב, תפיק את המרב מההשקעה שלך על ידי הוצאת היום הגדול שלך בתקופה זו. שקלו לערוך מסיבה בדצמבר ואולי תופתעו עד כמה בית העסק שלכם יוריד את שכר הדירה הרגיל שלכם.

מכיוון שבת

הוא יום החתונה הפופולרי ביותר בשבוע, הוא גם היקר ביותר. המקום בו תחליטו להתחתן ולחגוג את החתונה יכול לשפר או להרוס את תקציב החתונה שלכם. כשאתם בוחרים מיקום לחתונה, עליכם להחליט האם אתם מעדיפים מקום קרוב יותר לבית (אולי מקום שאתם מכירים אך מעולם לא חשבתם עליו), או שאתם רוצים לטייל ולתכנן את החתונה שלכם.

אם אתם נוסעים לחתונה ומתארחים באתר נופש הכל כלול כמו חופים או סנדלים

מומלץ לשאול את צוות תכנון החתונה את רוב השאלות הללו מראש. הם יספרו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על חתונה בחוף ויעזרו לכם להבהיר את כל הפרטים לקראת היום הגדול שלכם. סוכן ידריך אותך ברעיונות לחתונות החוף שלך ויעזור לך לבחור את אתר הנופש והמיקום באתר הנופש כדי לחגוג את החתונה שלך.

לפני בחירת ספק שירותי חתונות חוף

ודא שמקום החתונה מקל עליך לקבל רישיון ותעודת נישואין, במיוחד בעת תכנון חתונה בחוף. זה יכול להשתנות ממקום למקום, אבל בדרך כלל אם זה מקום חתונות הכל כלול, הכל מאוכל ועד קישוט כלול, אבל אם יש דברים אחרים שעשויים להיות חשובים לשניכם (לדוגמה, נוכחות של צלם או DJ), אז יש לקחת זאת בחשבון גם לפני היציאה מהעיר. לפני שאתם הולכים רחוק מדי עם תכנון החופשה שלכם, חשוב ששניכם תדעו בדיוק מה כלול בחבילות החתונה השונות הקיימות.

ישנם סוגים רבים של מקומות לחתונה לבחירה

והמיקום שתבחר יעזור לקבוע את סגנון האירוע שלך, אז הקפד להקדיש את הזמן כדי לקבל החלטה חשובה זו. אחת המשימות הקשות ביותר לתכנון חתונה היא בחירת מקום. אם אתם מחפשים כעת מקום לאירועים, חתונות קאנטרי קלאב הן טרנד שכדאי לשים אליו לב.

ניתן להפוך את מועדון הגולף למיקום המושלם עבור חתונת החלומות שלך

ללא קשר לגודל האורחים בחתונה שלכם, ארגון טקס חתונה בחוץ, כמו בפארקים מקומיים, ממלכתיים או לאומיים, הוא לא רק טרנדי, זוהר, אלא גם מרגיע. חתונות חוף נוטות להיות רגועות וסתמיות יחסית – רק ודאו שלמיקום שאתם בוחרים יש נפילה מקורה במקרה של מזג אוויר סוער (אנחנו יודעים שזה לא משהו שאתם רוצים לחשוב עליו!).

מקומות אלו מציעים פרטיות ומקום להתכונן לחתונה שלכם

כמו גם מקום לישון בו אחרי יום ארוך ומתיש. לדוגמה, אתה יכול להזמין בקתות, חוות, בתי חוף, אחוזות שלמות ועוד ב-Airbnb. בתים להשכרה עשויים להיות זמינים באותו אזור כמוך, מה שיאפשר לחברים ובני משפחה גישה מהירה וקלה לחתונה הביתית שלך.

אם הבית שלך לא יכול לארח חתונה

הבית או הדירה יכולים לעשות זאת להשכרה לטווח קצר. אחד היתרונות העיקריים של אירוח האירוע שלכם באולם חתונות שכזה הוא שאורחים מערים אחרות יכולים לשהות ממש במקום. מקומות לחתונה בבתי מלון מקצועיים גם באירוח אירועים גדולים, כך שהם ידאגו שהכל יתנהל בצורה חלקה.

למלונות גדולים יותר עשויים להיות גם מספר אפשרויות עבור חלל אירועים

חלל גדול פירושו גם שהאורחים שלכם יכולים להשתתף במגוון פעילויות חוצות, לכן ודאו שמקום החתונה בגן החיות צריך להיות בראש סדר העדיפויות בעת תכנון בחירת מקום החתונה שלכם. הרעיון של בחירת המקום הנכון לחתונה שלך לא רק יעזור לך להימנע מניקיון, אלא גם יהפוך את היום שלך לא רק לבלתי נשכח, אלא גם לייחודי. כמובן שמקום החתונה המושלם מציע זמן מצוין לחגוג עם חברים, אורחים, בני משפחה ואחרים, כך שלא תוכלו לזלזל בצורך בבחירת מקום חתונה מתאים מלכתחילה.

אז למה שלא תארגן את החתונה שלך במקום שבו לאורחים שלך יהיה יום בלתי נשכח בחייהם

יום החתונה שלכם הוא כמובן חגיגה שלכם ושל בן הזוג שלכם, אבל גם האורחים שלכם צריכים להיות חלק מהיום המיוחד הזה, אז חשוב לשמח אותם. ביום גדול, סביר להניח שהראש שלך יסתובב במהירות של 100 קמ"ש עם כל ההתרגשות וההתרגשות, מה שאומר שמסיבה משעשעת כל היום יכולה להוריד את רשימת העדיפויות שלך למטה.

שמירה על יום החתונה שלך רענן ומרגש זה חשוב

ולספק לאורחים בידור חי זו דרך מצוינת. אם אתם מחפשים משחק מסיבת חתונה, למעשה יצרנו רשימה של 15 טיפים לרעיונות בידור לחתונה שלכם שתוכלו לתכנן בקלות בבית ובחוץ. זה המקום שבו רשימת האירועים המעניינת והייחודית הזו עבור אורחי החתונה באה שימושית, כך שתוכלו להשתמש בכמה משחקים או כמה טריקים כשהצ'אט מופרע.
בכדי לקרוא עוד מידע על <a href='https://provent.co.il/%D7%90%D7%98%D7%A8%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%94/'>אטרקציות לחתונה ואטרקציות לחתונה שכדאי להכיר באפשרותך לבקר ב- provent.co.il

להתארס

היא אחת התקופות המרגשות ביותר בחייך, אבל תכנון החתונה שלך יכול להיות מסובך. יש הרבה החלטות חשובות שצריך לקבל בעת תכנון החתונה, כמו רשימת האורחים, השמלה, התאריך, המקום, השושבינות, הגברים הטובים ועוד. מתכנני חתונות UNICO מדריכים אותך בכל תהליך התכנון, החל מהחלטות חשובות כמו תפאורה, אוכל, מקומות בילוי ועד לפרטים הקטנים ביותר.