איך מוציאים ריח רע מספה

אפשרות בטוחה נוספת היא לערבב 2 חלקים מים חמים, חלק אחד חומץ וכמה טיפות של חומר ניקוי. פשוט קח 1/4 כוס חומץ וערבב אותו עם 3/4 כוס מים ו-1/2 כוס סבון כלים בטעמים לדילול. אם יש לך כתמי שתן עיקשים או כתמי מיץ, אתה יכול למרוח חומץ ומים ישירות על האזור הפגוע. לאחר ניקוי האזור המסריח עם התמיסה, השתמש במטלית נקייה נוספת טבולה במי ברז רגילים כדי להסיר את כל שאריות הסבון.

אם נשפך משהו על הספה

כדאי לנגב אותו עם סמרטוט זה בהקדם האפשרי כדי שהסירחון לא יספיק להיספג בעור. כדאי להשתמש בתמיסה זו ובסמרטוט נקי כדי לנקות את המקום המסריח על הספה. רססו את הריפוד על הספה תוך שימת לב מיוחדת לאזור בו הריח הכי חזק.

פשוט תן לחומץ להתייבש על הספה כאילו ריססת Febreeze

אם הסודה לשתייה לא הסירה את כל הריח המעופש, השתמש בבקבוק ספריי מלא בחומץ לבן מזוקק והרטב קלות את כל הספה בחומץ. חומץ פועל כמו סודה לשתייה, אך יכול גם להפיג ריחות ולנטרל ריחות.

אתה יכול להכין תרסיס חומץ על ידי ערבוב של 1 כוס מים

1/2 כוס חומץ לבן ו-1/2 כף חומר ניקוי עדין בבקבוק תרסיס. תחילה מערבבים תמיסה של חלק אחד חומץ וחלק אחד מים בבקבוק ספריי. אתה יכול להשתמש בסודה לשתייה ובחומץ לבד כדי להסיר את ריח הכלב, אבל הם הכי יעילים בשימוש יחד. הדאודורנט הביתי הטוב ביותר הוא תמיסה של מים וחומץ.

השתמש בחומר ניקוי רגיל ללא אקונומיקה מעורבב עם 1 כוס חומץ לבן כדי להסיר ריחות. הוסף מעט סבון כלים והשילוב העוצמתי הזה יעזור לנטרל את כל הריחות.

במקום להשרות את העור במים או בחומץ, שעלולים להזיק לעור, השתמש בסבון קסטילי. כדי להקל על העבודה, יש לדלל כפית סבון בככוס מים חמימים.

לאחר התמודדות עם הריח הלא נעים

הניחו לספה להתייבש מספר שעות לפני השימוש בה. לכן, הוא יכול לתנן את ריפודי העור של הספה ולהסיר את הלכלוך שגורם לריח מוזר. זהו פתרון זמני, ובדרך כלל עדיף להשתמש בו בין הכביסה כדי למנוע מהספה שלכם להיות נקייה ומצחינה מדי. פזרו בעדינות חומר חיטוי בד כדי לשמור על רעננות הספה למשך זמן רב יותר.

שיטות הניקוי הפשוטות הללו הן כל מה שאתה צריך

כדי להיפטר מריחות עקשניים. דאודורנטים תוצרת בית וחומרי ניקוי בדים מצוינים להסרת ריחות לא נעימים, אך אל תזלזלו בכוחו של הטבע. קרני ה-UV של האור הטבעי הורגות חיידקים גורמי ריח רק על ידי קירור הספה שלך בשמש אחר הצהריים. פשוט הזיזו את הארון לחלון ותנו לשמש לעשות את כל העבודה הקשה.

רהיטי עור אינם צריכים להיות שקועים במים

ולכן תצטרכו להשתמש בתהליך אחר כדי להסיר ריחות מסוג זה של רהיטים. כדי לנקות את העור בבטחה, עליך להשתמש בתמיסת ניקוי עדינה כגון סבון קסטיליה. השתמש בשילוב של חומץ לבן ושמן זית כדי להסיר את ריח ספת העור תוך מיזוג החומר.

פריטים כגון סודה לשתייה או אבק שטיחים מפחם פעיל יכולים לעזור לרענן את הריפוד של הספה שלך על ידי הסרת ריחות חומציים במקום לכסות אותה בבושם

הוא סופג באיטיות את כל חלקיקי הריח וממיס כל כתמים מכוערים, ונותן לספה שלך מראה נקי יותר למחרת. אפשר לרסס אותו על הספה ולתת לו להתייבש מעט לפני השאיבה. זה גם עוזר לבלום את צמיחת הריחות על ידי הסרת חלקיקי ריח לפני שהם מצטברים.

בעת ניקוי הספה שלך

התמקד בפתרונות טבעיים שלא יפגעו במשפחה או בריהוט שלך. ניקוי קבוע של הספה והבית שלכם ימנע ריחות לא נעימים וישמור עליכם ובריאות המשפחה שלכם. אך שיטת ניקוי הספה תהיה שונה בהתאם לחומר הספה. כשזה מגיע לניקוי ריח, אתה צריך לזחול אל פנים הספה, כך שפשוט ניקוי הבד לא יעבוד.

בין אם אתם מנקים ביסודיות את כל הספה או רק אזור אחד, הניחו לספה להתייבש לחלוטין לפני השימוש בה שוב. השתמש בסודה יבשה לפזר אותו על כל הספה כדי לספוג ריחות, או לפזר אותו על הכתם כדי להמיס אותו.

אם אין לך זמן לרסס ולנקות את הריפוד בסודה לשתייה

נסה תרסיס במקום. יש לרסס את התערובת על הספה כשהיא מתחילה להריח ולתת לתערובת לחולל פלאים. אל תפחדו, יש כמה דברים שתוכלו לנסות להסיר את הריח המעופש מהספה האהובה והכמעט מושלמת.
למידע מורחב אודות איך מוציאים ריח רע מספה באפשרותך לגלוש לאתר doronclean.co.il

הספה עשויה להריח כמו חומץ לזמן מה

אך לאחר שהחומץ יתייבש ישאיר ריח פירותי קל. ריח החומץ ייעלם כשהחומר יתייבש, וישאיר ריח ניטרלי ללא ריח מתמשך. כשהחומץ מתאדה כשהוא מתייבש, הריח מתפוגג עם הזמן, ומשאיר את הרהיטים שלך נקיים מחומץ, חיות מחמד ועובש. אלכוהול מפוגל הורג חיידקים גורמי ריח, בעוד חומץ לבן פועל כמנקה אנזימטי להסרת ריח שתן חתול.

חומץ לבן מזוקק

דאודורנט טבעי ויעיל חיידקים, מסיר כתמים וזוהמה, יכול לנטרל ולהעלים ריחות עיקשים בהצלחה. חומץ לבן הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי וזול שקוטל ריחות וחיידקים החיים בתוך הספה שלך. כדי להשתמש בו, שפכו חומץ לבן טהור, לא חומץ יין לבן, לתוך בקבוק ספריי ורססו אותו על הספה. ברוב המקרים, חומץ לא יפגע בבדים רכים יותר, אבל אתה יכול לבדוק אותו במקום נסתר על הספה לפני הרוויה.

זה יסיר יותר מהריח, אך עשוי לקחת זמן רב יותר עד שריח החומץ יתפוגג. פתחו את החלונות (ריח החומץ ייעלם) והניחו לפריט להתייבש לחלוטין. השאירו את האבק על הספה למשך הלילה ואז שאבו כל ריח ספוג בבוקר לפני שתחזירו את הכרית על הספה.

אם לספה או למזרון שלך יש כיסוי נשלף, זה יקל על הניקוי מכיוון שניתן לכבס את הכיסוי בנפרד. למרות שתהליך זה מסייע בהסרת כתמים וריחות, זוהי גם הדרך הטובה ביותר לנקות את הספה באופן קבוע.

לא משנה אם יש לך חיית מחמד שגרמה לסירחון או שהיא יד שנייה

אתה יכול לבצע את השלבים הבאים כדי להפיג ריח של הספה שלך. בתור התחלה, אתה יכול וצריך לשאוב את הרהיטים ישירות כדי להסיר כל מיני דברים שעלולים לתת לספה שלך ריח מוזר. ברגע שנוח לך, להיפטר מהריח על הספה זה קל כמו למלא בקבוק תרסיס עם מטהר אוויר מתאים במו ידיך, להשתמש במטהר אוויר קנוי בחנות, או לקרצוף את פני הספה כדי להסיר ריחות לא נעימים .