בניית חנות וירטואלית

אין דרך אחת ליצור חנות וירטואלית ויש מאות מוצרים ושירותים שתוכלו ליצור עבור החנות שלכם בחינם וגם בתשלום. בהתאם לטכנולוגיה שנבחרה ולמידת ההתאמה האישית, אפשר להקים עסק ולהתחיל למכור באותו היום. העלות החודשית של חנות וירטואלית תלויה במספר המוצרים שתרצו למכור.

למשל אם אתה בונה חנות חולצות ועושה חנות במיוחד לשחקני כדורגל מבוגרים או לאנשים שאוהבים צווארונים עם V, אין תשובה נכונה אם השוק יגיב או לא. ניתן להשתמש בעסקים וירטואליים כדי לחקור בעיות חדשות, קטגוריות מוצרים ופלחי צרכנים ולאסוף נתונים הניתנים להשוואה לביצועים בפועל של יוזמות שיווק כדי להעריך את ניבוי השיטות. לדוגמה, ניתן להשתמש בחנות וירטואלית לאומדן אחוז הצרכנים שצפויים לנסות מוצר חדש, בעוד שמודל STM יכול לספק הערכה של מודעות הצרכנים למוצר, מכירות המוצר, הסבירות לרכישות חוזרות וכיצד הדבר משנה את נתח השוק של המוצר לטווח הארוך.
על מנת לראות פרטים מורחבים בנושא של בניית חנות וירטואלית ניתן לבדוק כאן:

החלטנו ליצור חנות וירטואלית דרך Coi שתציע ללקוחות רמה נוחה ויעילה יותר של קניות טכנולוגיית חנויות וירטואליות מסייעת לצרכנים, חברות אריזה וקמעונאים לקבל החלטות עסקיות יומיות מבלי להחליף חנויות ומוצרים. הגדרת המוצרים בחנות וירטואלית מקלה על זול ליצור תמונות לקמעונאים למכור בחנות, בנוסף לביצוע מחקרים ומחקרים.

חנות וירטואלית חדשנית ומוכרת באינטרנט

חנות וירטואלית היא לא יותר מאשר אתר אינטרנט שמוכר ישירות כל מיני מוצרים ושירותים ומאפשר תשלום, ניטור ומשלוח דרך האינטרנט.

כדי להקים את החנות שלך, אתה צריך שם דומיין, אחסון אתרים ותעודת SSL. שם הדומיין שלך צריך להיות קל לזכור, קל לאיות וקישור לאתר שלך, אז חפש שמות דומיינים התואמים את שם החנות שלך.

את כל הפרטים הנ"ל אתם מקבלים אוטומטית וללא עלות נוספת בכל חנות וירטואלית שתפתחו דרך Coi, אתה מוכן להוסיף מוצרים לחנות שלך. תתבקש לבחור אמצעי תשלום לעסק.

בפעם הראשונה שתפתח עסק קטן או לזמן מה שאתה במשחק מדריך זה ילמד אותך ב -7 שלבים פשוטים כיצד להשיק חנות מקוונת. תוך פחות מ -30 דקות תוכל לקבל חנות מקוונת משלך עם Coi ואנו נדריך אותך בכל שלב בתהליך. כל שנותר הוא ליצור תוכנית שיווק לחנות המקוונת שלך, עליה נדון בחלק האחרון של מדריך זה לתחילת העבודה בחנויות מקוונות.

הלקוחות שלך הולכים לחנות מציאות מדומה מעיינים בין המוצרים ומתמודדים עם המותג שלך. בלוז לא רק יש לנו חנות וירטואלית משלנו לפלחים ספציפיים ומוצרים מובחנים אותם אנו מדגישים כמומחים, אלא שפיתחנו גם מספר כלים שיעזרו לכם להרחיב את החנות שלכם. אתר אינטרנט משמש כערוץ מכירות ומקום להציג מוצרים, משאבים ומידע אחר אודות העסק שלך.

תארו לעצמכם מקום וירטואלי (למשל, חנות מקוונת, קניון, מפעל או המשרד הראשי שלכם) להזמין את הלקוחות שלכם. אולם התצוגה יכול לתמוך בסצנות מורכבות, בתוכן שלך ובצ'ט בוטים ענקיים אשר מועילים להנחיית צרכנים במספר חנויות ומוצרים.

Coi הוא כלי תוכנה המאפשר לחברות להציג נתוני נקודת מכירה בפועל בסביבת חנויות וירטואליות, כך שהמשווקים והקמעונאים יוכלו לראות מה קורה על המדפים בזמן אמת, ומאפשר להם להתאים תוכניות מילוי מדפים בזמן אמת. , לייעל את הפלוגרמות טוב יותר ולהשיג מכירות מוצרים יעילות יותר על סמך הנתונים. השתמש בפגישות SMS אחד וקניות ווידאו אחד עם שותפים עסקיים. אפשרו לצרכנים ולמשווקים אינטראקציה עם מוצרים וסימני מסחר.

כמה עולה לבנות חנות וירטואלית?

מכיוון שאתם בונים את החנות בעצמכם, אין עלות הקמה ולכן הבניה הינה בחינם. העלות היחידה שלכם היא בגין אחסון האתר/חנות, עלות חודשית בלבד וללא התחייבות.
חנות וירטואלית עם Coi בגודל קטן עולה 49 ש"ח לחודש עד 200 מוצרים, עבור 400 מוצרים העלות הינה 79 ש"ח לחודש, ניתן לבנות חנויות עד 7,000 מוצרים והכי חשוב ללא עלות הקמה.

חנויות וירטואליות נגישות במחשבים שולחניים וניידים בניגוד לתחנות VR בחנויות בשנים האחרונות. המרכיבים הסוחפים והאינטראקטיביים המשעשעים את הלקוחות ומאפשרים להם לבצע רכישות אינם סטטיים; לכן ניתן לעדכן אותם בתדירות גבוהה יותר מאתרים מסורתיים. בניגוד לחנויות פיזיות, למותגים בחנויות וירטואליות יש חלוקה של 100% של המלאי שלהם ומוצגים בתצורת מדף עם מחיר קבוע, ללא פרסום, מבצעים או קופונים, כך שהקונים לא צריכים לצרוך או להשתמש בכל מוצר במהלך קניות. מכיוון שחנויות וירטואליות נגישות באמצעות מחשב, סמארטפון או אוזניות, הן הגישה הריאליסטית ביותר ל- VR, אומרת קרולינה ארגול, מנהלת שיווק מוצרים גלובלי.

כלי זה מאפשר לך להשוות ולדרג מוצרים שונים על סמך מגמות מכירה דירוגים תחרותיים, טונות של חנויות אחרות שמוכרות את אותם מוצרים ועוד. נתוניו הראו כי מכירות חנויות וירטואליות היו בקורלציה משמעותית עם מכירות בחנויות בפועל, עם ערכי מתאם במבחן אחד שנע בין 0.90 בקטגוריית היופי ל -0.94 עבור מוצרים נקיים.

אתה יכול להרים את הטלפון שלך וללכת לאתר של סוני או של Bose Beats או Sennheiser או שאתה יכול לבקר באחת החנויות שבהן תוכל למיין לפי נסיעת מבחן מסוימת או מוצר שאתה רוצה לקנות. אם יש לך שתי חנויות מקוונות שמוכרות בדיוק את אותו הדבר, תראה תוצאות שונות מכיוון שחנות אחת מותאמת לחיפוש והשנייה לא.

עסק מציאות מדומה הוא העסק שאתה צריך אם אתה רוצה לקנות הכי טוב היום. בחנות פיזית המוצרים נערמים בעגלות קניות בזמן שהלקוחות עושים קניות.