איך עדיף לבנות אתר ?

אם ברצונך ליצור אתר לעצמך או לעסק שלך, תוכל לעשות זאת בכלים ובמשאבים הנכונים. בשנת 2021 כל אחד יכול ליצור אתר ללא ידיעה על פיתוח אתרים, עיצוב או תכנות. כל מה שאתה צריך זה 1-2 שעות מזמנך הפנוי להשלמת אתר אינטרנט ומדריך התקנה.

שימוש בחברת לבניית אתרים 

תלוי אם אתה בונה או שוכר חברה לבניית אתרים משלך חוברות ואתרים יכולים לעלות עד חמישים דולר בשנה ויותר מ -5,000 דולר. אם אתה רוצה אתר מקצועי ועשיר בתכונות, עליך לשלם לפחות כמה דולרים בחודש. עם זאת, אם אתה רוצה ללמוד עוד על יצירת אתרים בחינם, יש כמה אפשרויות שכדאי לבחון.

יוצרי אתרים כמו Squarespace ו- Wix הם אפשרויות פופולריות המציעות דרך קלה וחסכונית יותר ליצור נוכחות באינטרנט

בואו נסתכל מקרוב על כמה ממפתחי האתרים הפופולריים ביותר שאת ליבם המסחרי אנו מכירים בוודאות ונשווה אותם עם שכירת מפתח אתרים מקצועי ליצירת העמודים שלכם.

בונה אתרים

הוא כלי המאפשר ליצור אתר ללא עריכת קוד ידנית. כיום חברה לבניית אתרים משתמשים בתבניות לבניית אתרים וורדפרס כדי ליצור אתרים של לקוחותיהם, אך הם יכולים גם ליצור כל סוג של אתר עם תוספים וערכות WordPress. גרור ושחרר יוצרי עמודי וורדפרס מקלים עליהם ליצור אתרים מותאמים אישית ללקוחות. זה חוסך זמן ומאפשר להם לשרת יותר לקוחות ולהרוויח יותר כסף בכל חודש.

פעם היה כדאי לדעת כיצד לתכנת אתר מאפס

אך כיום מפתחים ומעצבים מקצועיים משתמשים בפלטפורמות בניית אתרים ובתוכנת קוד פתוח של CMS ליצירת אתרים. באמצעות בונה אתרים מקוון תוכל להגדיר את אתר האינטרנט שלך בחיבור לאינטרנט ובדפדפן. פלטפורמות לבניית אתרים הפכו כל כך טובות שתוכלו לעשות יותר בפחות זמן.

לדוגמה

Squarespace מציעה את התוכנית העסקית שלה תמורת 26 דולר לחודש פחות ממה שאתה משלם בדרך כלל עבור רוחב פס ואחסון ללא הגבלה, אתרים מותאמים, מדדי אתרים, דומיינים מותאמים אישית בחינם ותמיכת לקוחות 24/7. כל אלה הם היתרונות של וורדפרס, בניית אתרים מספר 1 ומערכת ניהול תוכן לבעלי עסקים, בלוגרים, מפתחי אתרים ומעצבי אתרים.

כל מה שאתה צריך זה אתר פשוט בעל עמוד אחד עם כתובת דואר אלקטרוני

מספר טלפון וכתובת העסק שלך שתוכל ליצור בעצמך. בעוד שתכנות מוכשר יכול לקחת כמה שנים ללמוד, ישנם עשרות כלים פשוטים שבהם אתה יכול ליצור אתר משלך מבלי שתצטרך ללמוד תכנות והם זולים.

ייתכן שתצטרך גם אפליקציות נוספות לאתר שלך

כגון מנוע הזמנות מקוון, דף תכנון אירועים, חיפוש, צ'אט חי או צ'ט בוט. ליוצרי אתרים כמו Wix, Shopify ו- WordPress יש חנויות אפליקציות משלהם בהן תוכלו להוסיף מאות תוספים בכמה לחיצות. לאחר שמצאתם תוסף או אפליקציה מתאימים להגדרת הכל עבורכם, תוכלו לשקול להעסיק מישהו אחר.

זה דומה לבונים האחרים ברשימה זו

אך מכוון יותר לבלוגרים וכותבים. GoDaddy ידוע בשמות הדומיין המותאמים אישית ובשירותי אחסון אתרים, ולכן הגיוני שהוא מספק תוכנת בניית אתרים. השם הוא פה לטובת שיווק אתרים, אך מניסיונו המהורהר הוא דומה לאפשרויות אחרות ברשימה ויכול לעצב אתר בסיסי שיכול לפעול תוך שעות.

במשך תקופה ארוכה השתמשנו בבניית האתרים של WebNode להפעלת האתר

ככל שהאתר גדל ליותר מ 200,000 מבקרים חודשיים, 7 שפות שונות ותמיכה גדולה יותר בבניית אתרים, עברנו לוורדפרס. כיום אנו משתמשים בבוני אתרים כמו Wix ו- Jimdo למספר פרויקטים משלנו.

לפני שתתחיל בפרויקט DIY ארוך או תשליך כסף רב עבור איש מקצוע

שקול את היתרונות והחסרונות של כל גישה לבניית האתר הארגוני שלך. כאן נבדוק את ההבדלים בין הדרכים הטובות ביותר להכניס אתר לרשת, כדי שתוכלו לגלות מהי הטובים ביותר עבורכם. אנו גם מראים לך את חמשת המובילים שלנו ומדוע הם הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות בזמן הקצר הדרוש לך באמצעות בניית אתרים שלנו, הפופולרית מסיבה כלשהי – אתה רק צריך לבחור את אחד שמתאים לצרכים שלך.

חלפו הימים שבהם היית צריך להיות מפתח אתרים עם כישורי תכנות והרבה זמן וכסף

כדי ליצור אתר פשוט שנראה מקצועי. ללא כישורי עיצוב, ישנם יישומי שולחן עבודה מקוונים רבים המאפשרים לך ליצור אתר בקלות. יוצרי אתרים פופולריים כמו Wix ו- Squarespace מקלים על חדשים להקים אתר מלוטש תוך זמן קצר, במיוחד אם הם זקוקים לתכונות מתקדמות יותר כמו פלטפורמת מסחר אלקטרוני או שיווק בדוא"ל.

אם אתה מתכנת שבונה אתר מאפס

גן עדן הוא הגבול. יהיה עליך להשקיע זמן רב ומאמץ בפיתוח האתר שלך, ואם ברצונך לשנות את הרעיון העסקי שלך או להרחיב את אתר האינטרנט שלך כמפתח אתרים, עליך לדבוק בפלטפורמה או לאבד אותה. גם עם כלים חדשים יותר, אתה עדיין צריך להשקיע זמן בלימוד התהליך גם אם זה גוזל פחות זמן עם וורדפרס, שיש לה עקומת למידה תלולה יותר.

אתה יכול ליצור קבלן אטרקטיבי, אך מגבלות הפונקציונליות של הקבלן יתגלו ככל שהעסק שלך יגדל והדרישות באתר שלך יתפתחו. לעיתים קרובות אני בודק שירותים ותמיכה כחלק מתהליך הבדיקה ומבקש נהלי אתר משותפים.

הכנס את פרטי הקשר שלך במספר מקומות בכותרת התחתונה שלך כך שיהיה קל למצוא אותם

יש לך חבורה שלמה של ספקים, ויש 20 ספקים או יותר ברשימה זו. חלקם טסים מתחת לרדאר יחסית ל- Wix, שיצרה מעל 50 מיליון אתרים, אך כולם מציעים אפשרויות מצוינות בהתאם לצרכים שלכם.

ממשק זרוק אומר, למשל, שיש הרבה קוד בכל עמוד, מה שהופך אותו לפחות ידידותי למנועי חיפוש. שמעתי מלקוחות שמצאו כי הוספת תוספות הפעלה נוספות לאתר עלתה בסופו של דבר יותר ממה שציפו.