חיי לילה בעיר וינה

העבודה Musiklokal דוא"ל פייסבוק טוויטר Pinterest שתף שתף קישורים שתף בתצוגת המפה ממוקם במשרפה לפסולת מטורפת למראה של האדריכל והאמן האוסטרי פרידנרייך הונדרטווסר, היצירה היא מיקום התקליטן האהוב על דבלקה. יש בו שני חדרי ריקודים, משקאות זולים ואזור חיצוני מאולתר ברחוב, מעוטר בקירות לבנים מכוסים גרפיטי.

העבודה

היא מקום מהנה בסופי שבוע, שם מבוגרים מקשטים זה את זה באיפור נצנצים, ניאון וילדים. ה- Grelle Forelles נמצא במרחק הליכה קצר מהעבודה והיה המקום הטוב ביותר בווינה למוזיקת טכנו מחתרתית מאז 2011 וממשיך לארח אירועים פופולריים כמו Gemeinsam Kommen, מסיבה חיובית למין. בבסיסה, זו חוויה נהדרת במועדון לילה, בה תרקדו עד אור הבוקר.

אם אתם מחפשים נקודה ירושה לרקוד ללהיטי התרשים האחרונים

זו אחת האפשרויות הטובות ביותר עבור מועדוני לילה בווינה. בדינוזאור תוכלו לסיים את הלילה באחד האזורים היוקרתיים וההיסטוריים ביותר של העיר, בלב מרכז העיר. בנוסף לדינוזאורים, מועדון הלילה Flex הווינאי מארח מעשים נהדרים רבים.

מפופ לאלקטרו ועד לחלופות אלגנטיות, חיי הלילה של וינה מגוונים יותר ממה שאפשר היה לחשוב. בבלוג שלנו אנו מראים לכם אילו מועדונים וברים שייכים לחיי הלילה הווינאים וממליצים על המקומות הנכונים לכל טעם של מוזיקה.

ממוקם בכתובת Waldsteingartenstraße 135-1020

זהו מועדון הלילה הווינאי הוותיק והאגדי ביותר. במקור היה מועדון סאונה וסווינגר, הוא הפך למועדון לילה בשנת 2009. הוא נסגר בשנת 2016 לצורך שיפוץ גדול ומאז נפתח מחדש בניהול חדש. המועדון הווינאי האגדי בתחנת U4 מיידלינג-האופטשטראסה קיבל את שמו משום שהיה מקום מפגש פופולרי לסצנת המוסיקה הלאומית והבינלאומית בשנות השמונים.

אולי אין בו את צלעות המועדונים של ברלין או ברצלונה

אך לסצנת חיי הלילה הווינאיים יש קסם משלה. היא אולי גסה ואינטנסיבית יותר מברלין או רגועה יותר מפריז, אך יש לה עדיין הרבה מה להציע לעיר בינונית. סצנת הבר בווינה היא רבת פנים, מגניבה, יומרנית ומתוחה.

תוכלו להתחיל את הלילה בבר קוקטיילים יוקרתי ולסיים אותו בחדר גלריה עצבני בו תוכלו ליהנות מבקבוק בירה מקומי תוך התפעלות מאמנות וממוזיקה חיה.

אם אתם בווינה

חיי הלילה הם הדרך הטובה ביותר להכיר את העיר. בקיץ, תוכלו ליהנות ממשקה בחצרות הנרחבות של מוזיאון קווארטייר (הידוע בקרב המקומיים בשם MQ) או באחד הברים הרבים לאורך תעלת הדנובה והנהר. Unprapped דנו בברים הטובים ביותר בווינה של מעל גיל 30 בווינה, אך גם הצביעו על מועדונים, ברים לסטודנטים ואזורי חיי לילה אחרים לדור הצעיר.

בוינה יש אחד מחיי הלילה הטובים ביותר עם מועדונים שמייצרים ויוצרים מוזיקה כל הלילה

המועדון מציע מוסיקה קלאסית, ג'אזית, ניסיונית ואוונגרדית בימי ראשון. בית הספר לדיג'יי וינאי לנשים – זה אחד המקומות הטובים למצוא תקליטנים שנותנים לינשופי הלילה את זמן חייהם ומנגנים מוזיקה מודרנית ומלאת חיים, אך לא את השם.

המועדון ידוע במוזיקה הקלאסית

הג'אזית והניסויית שלו, במיוחד בסופי שבוע. היא ממוקמת ברחוב המבורגרשטראסה 18, 1050, ומהווה מקום לביקור על מנת להפוך את הלילה לנעים ככל האפשר. המועדון הוקם מחדש לפני כמה שנים, אך הוא הפך למועדון לילה פופולרי וחיוני בעיר.

Venster99 מקום מוסיקה פייסבוק דוא"ל טוויטר Pinterest Pinterest העתק קישור שתף על המפה הצג את מספר אפשרויות חיי הלילה בווינה Venster99

דרך גורטל, עובר במרכז העיר. אנו מתארים את מצב הרוח של המועדון כלא-מיינסטרימי, גלוי ראש וניסיוני. זה מועדון ברחוב המוביל למרכז העיר, והוא נבנה כדי למשוך אנשים למוזיקה הטובה ביותר.

סצנת מסיבות מתפתחת נמצאת בגורטל, כביש טבעת חיצוני המשתרע על קשתות הרכבת התחתית. הוא מאכלס כמה מהברים והמועדונים הטובים בעיר ומציע מגוון מסחרר של מוסיקה חיה, תקליטנים וריקודים.

מועדונים וברים מדהימים כמו גורטל הידוע לשמצה ברחוב הרינגשטראסה הם מקום לסקרנים

אכזריים וניסיוניים. המועדונים היפיים ופונים למילניום ולדור הבא. בקר לפחות בארבעה או חמישה מקומות מתחת לחגורה, ואם עדיין לא קיבלת טעימה מלאה מחיי הלילה הווינאים הנהדרים, אלה המקומות שתמצא ברשימה שלך.

תחת המוטו "מוסיקה לשינוי חברתי", ישנם אירועי מוסיקה רבים המוקדשים למטרות חברתיות. לאורך השנה ישנם אירועים מיוחדים המציעים מוזיקה לאוהבי כל הז'אנרים.

תיהנו מהופעות מהשורה הראשונה של אופרות מאת מוצרט

פוצ'יני והאופרה הממלכתית של וינה – האופרה הממלכתית של וינה היא המקום הנכון לכך. כאן הפילהרמוניקר מנגן את הקונצרטים האיקוניים שלהם בווינה. וינה היא גם מקום נהדר לבקר בו רוק בשעת לילה מאוחרת ומופעי היפ-הופ ניסיוניים.

מקהלת הנערים של וינה היא מוסד וינאי שהוקם בשנת 1498 על ידי חצר המלוכה כמקהלת בנים. כיום הם חברים במקהלה והתזמורת של האופרה הממלכתית של וינה, מקימים את הופמוסקפלה ומופיעים מדי שנה מיסה בקפלת הופבורג.

סלסטה הוא מועדון מודרני עם ארבעה אולמות, המורכב ממועדונים רבים בהם אנשים יכולים ליהנות. חדרים שונים מיועדים למועדונים עם מוזיקה מכל הסוגים כגון טכנו ואחרים.

זו תהיה משימה קשה לבחור כמה מועדוני לילה בווינה מתוך מאות. העיר מציעה מגוון ומגוון שמועדוני הארדקור יתקשו למצוא במקום אחר.