חבילות נופש מומלצות לטיול במדינת אזרבייג'ן

יש הרבה דברים שכדאי לדעת אם אתה מתכנן לבקר בבאקו, אזרבייג'ן, אך אני מקווה שיש כמה טיפים כלליים שיעזרו לך להתכונן לטיול שלך לשם. ריכזנו עבורכם מדריך למלונות הטובים ביותר ב-אזרבייג'ן ונרצה להמליץ במהירות על כמה מהם למטיילים הראשונים בדרכם ל-אזרבייג'ן.

לפני שתגיע לשם

הקפד לבדוק את מדריך התרמילאים שלנו לחינאליקה לאזה לקבלת טיפים טובים בנושא תרמילאות ב B – אזרבייג'ן. אם אתה מעוניין בחבילת נסיעות לאזרבייג'ן, דאג לכלול את ארבעת המקומות שבהם אתה מבקר במסלול הטיול שלך. אחד המראות הטובים ביותר שתראו באזרבייג'ן הוא הפארק הלאומי באקו, בו נמצא הפארק הגדול בעולם, הגרנד קניון.

רוצים מידע על מלונות מומלצים באזרבייג'ן או באקו?

איך להגיע

Sheki נמצא במרחק של 4 שעות נסיעה מבאקו, אבל אתה יכול לתאם איסוף ב B Azerbaijan ולהישאר שם לילה ואז לנסוע לטביליסי. אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות לטיול באזרבייג'ן, אנו ממליצים על WorldNomads.com, בו השתמשנו לטיול שלנו בשנה שעברה למי שרצה להשתלב בכל הרפתקה. אתה יכול גם להמליץ על הרקי לטיול יום מהבירה אם אתה יכול להרשות לעצמך זמן רב יותר באזרבייג'ן.

אין מקום בעולם בו תוכלו לברוח ולשכוח את ההזדמנות לחקור את כל המקומות המדהימים באזרבייג'ן.

באזרבייג'ן יש 8 פארקים לאומיים ותוכלו לבקר בכולם עם חבילות נופש באזרבייג'ן

אפשרות נהדרת היא לראות את כל המקומות הללו בטיול עירוני של יום שלם בבאקו, הכולל גם מנות אזרביג'אניות מסורתיות. האטרקציות הפופולריות ביותר באזרבייג'ן כוללות את הפארק הלאומי אזרביג'אני, המוזיאון הלאומי אזרבייג'אני והגלריה הלאומית אזרבייג'אני. ישנם כמה מקומות פופולריים מאוד באזרבייג'ן שאתה צריך לראות עם חבילת סיורים באזרבייג'ן.

רוצים מידע על אטרקמיות ומקומות בילוי וטיול באזריבייג'ן או באקו?

תוכלו לבחור מתוך חבילות נסיעות רבות באזרבייג'ן המציעות ערך טוב ושלווה

או שתבחרו לנסוע באופן עצמאי ולחקור את הארץ בעצמכם. Akbar Travels יארגן חופשה פנטסטית באזרבייג'ן על בסיס התקציב והעדפותיכם. בחרו את החבילה המתאימה לכם ביותר וניצלו את חופשתכם באזרבייג'ן עם הטיולים המודרכים והחוויות התרבותיות הטובות ביותר, כולל סיור של יום שלם בעיר באקו, טיול במוזיאון הלאומי אזרבייג'ן וביקור בפארק לאומי.

עיין ברשימת החגים שלנו באזרבייג'ן כדי ללמוד עוד על אירועים אחרים שתוכלו לשלב בתוכניות הנסיעה שלכם לאזרבייג'ן. הנה כמה פעולות שאינן מגיעות עם חבילות נסיעות לאזרבייג'ן, אך יובילו אתכם לחווית נסיעה טובה יותר באזרבייג'ן.

החבילה לאזרבייג'ן כוללת טיול של יומיים למדינת אזרבייג'ן בסכום כולל של 1,500 דולר.

רוצים מידע על חיי לילה ומקומות בילוי באזרבייג'ן או באקו?

אקבר נסיעות מציעה מגוון טיולים הלוך ושוב בזארבייג'ן במחירים אטרקטיביים מאוד

כך שתוכלו לחוות את כל האזורים שאתם חולמים לחקור. קבל גישה לאונסקו – המונומנטים המפורטים באזרבייג'ן, כולל העיר העתיקה באקו, הבירה ההיסטורית של המדינה, כמו גם מספר אטרקציות תיירותיות אחרות. חבילת הלוך ושוב באזרבייג'ן כוללת נסיעה של יומיים לאזרבייג'ן בסכום כולל של 1,500 דולר. חבילות חופשה זולות באזרבייג'ן מאפשרות לכם להרגיש את האזור על ידי ראייה ושמיעה של ההיסטוריה, התרבות והמראות של המדינה הזו.

אני בהחלט חושב שנסיעה לבאקו תהיה הפסקה קצרה נהדרת אם אתם מחפשים שלט

מכות – יעד להפסקות עיר, אבל גם רוצים להיות איש עיר שאוהב גם את האפשרות של טיולי יום מעטים. אזרבייג'ן היא יעד טוב למי שמתמסר למדינה, בגלל הנוף היפהפה שלה, האנשים היפים והאוכל הטוב.

 

רוצים לקבל מידע על תחבורה בבאקו או באזרבייג'ן בכללי?

אם אתם נוסעים מטביליסי או מכל מקום בג'ורג'יה

אזרבייג'ן היא תוספת נהדרת – במסלול שלכם. אם אתה רוצה לבקר רק מדינה אחת בכל פעם בקווקז, ארמניה היא הכי פחות נגישה, אבל אם אתה מחפש יעד שיש בו הכי הרבה דברים לעשות והוא קל ונגיש למי שעושה הכי הרבה, אז ג'ורג'יה היא כנראה הבחירה הטובה ביותר בין ארמניה לאזרבייג'ן.

 

רוצים לדעת על יעדים מומלצים באזרבייג'ן?

למרות שאי אפשר לבקר בנגורנו-קרבאך מאזרבייג'ן (מכיוון שהיא עדיין חלק מבחינה טכנית מאזרבייג'ן)

טוב להיות מודע למה שקורה שם אם אתה מתכנן לבקר בה ממיקום סמוך. הגבול בין ארמניה לאזרבייג'ן נותר סגור, כך שניתן לבצע נסיעה רק מהצד הארמני, וזה הכרחי כדי לנסוע בין שתי המדינות ביבשה או לעבור דרך הצד האזרבייג'אני של הגבול, שיכול להיות רק ביקר ברכב. אם אתם מתכננים פגישה או טיול, אתר זה הוא מקום מצוין לראות בו מדינה כמו אזרבייג'ן נמצאת בחופשה.

 

רוצים לקבל הצעות מחיר משלתלמות על חבילות נופש לבאקו ואזרבייג'ן?

 

על מנת לראות פרטים נוספים אודות חבילות נופש מומלצות לטיול במדינת אזרבייג וחבילות נופש מומלצות לטיול במדינת אזרבייג'ן באפשרותך להעיף מבט ב- azerbaijan.co.il