האם העיר רומא יקרה?

רומא הייתה מרכז כוח, תרבות ודת באלף האחרון, והפכה אותה לאחד היעדים הפופולריים ביותר לא רק באירופה, אלא גם ברחבי העולם. הכינוי "עיר הנצח האימפריה" ונחשב ל"סוף הכל ", רומא מרתקת אותי עם ההיסטוריה השורשית, ציוני הדרך האיקוניים, האדריכלות, האוכל השמימי והיין הזול. כמו הרבה ערים פופולריות אחרות במערב אירופה, אנשים רבים רואים ברומא את החלק העליון ברשימת המשאלות שלהם כיעד תיירותי.

המראות ברומא סבירים ורבים בחינם

אך רומא אינה עיר שעולה הון תועפות בכל פעם שרוצים לראות משהו. עלות האכילה ברומא תלויה בסוג המסעדה בה אתם רוצים לבקר. אזורי המלונות העיקריים של רומא עמוסים בכיכרות לתיירים עם תפריטים באנגלית בחזית. המחירים משתנים בהתאם למה שרוצים לבשל, אך כדאי להוציא לפחות 80 יורו על ארוחות רבות. במסעדות תוכלו לאכול כ 12 עד 14 אירו לאדם עם פסטה, פיצה, יין ומים. אוכל רחוב ברומא הוא מבצע טוב בהרבה, ולעתים קרובות תוכלו למצוא ארוחות בפחות מ- $ 6.

לארוחה של שלוש מנות או שתי מנות בגזרת מחיר בינוני

המחיר החציוני הוא 6,000 יורו, היקר ביותר ב -8,000 יורו. השכרת חדר לכל סוג ענף כמו טניס, מחבטים, כדורסל וכדומה תעלה לכם 3,000 יורו לשעה לכל היותר. נסיעות בתחבורה ציבורית יכולות לעלות עד 10,000 אירו.

אם אתם מתכננים להוציא 131-155 אירו ליום בחופשה שלכם ברומא

התעריף היומי הממוצע מבוסס על עלות המבקרים האחרים. מטיילים מוציאים 37-44 יורו בממוצע על ארוחות ביום ו-17-20 יורו על תחבורה מקומית. נסיעה לרומא לשני אנשים למשך שבוע עולה בממוצע 1,830-2,1981.1 יורו.

מחירי הנסיעות הממוצעים שגובים מטיילים אחרים יכולים לעזור לכם לתכנן את תקציב הנסיעות שלכם

המחיר הממוצע לטיול בן 7 ימים ברומא בשנת 2013 הוא 1,121 יורו למטיילים יחידים ו -3,704 יורו למשפחה בת ארבע נפשות. מלונות ברומא עולים בין 74 $ ל 388 $ ללילה, עם ממוצע של 111 $, ורוב הדירות עולות בין 210 $ ל -490 $ ללילה עבור בית שלם.

העלות הממוצעת בכל העולם של הטיסה בשדה התעופה צ'יאמפינו (CIA) היא $ 104 עד $ 291 לאדם לכלכלה ו- $ 326 ל- $ 913 לאדם למחלקה ראשונה.

ביקור ברומא עם יוקרה בחשבון עלה לפחות 235 אירו (כ 265 דולר) ליום

תוכלו לקבל ארוחה במלון 4 כוכבים ובקבוק יין, אך תרצו גם לנסוע במונית לאטרקציות וממנה, דברים כמו סיורי אוכל וסיורים מפורטים. מלונות מלונות תקציביים עולים ללילה, וחדרי מלונות תקציביים של 2 כוכבים (לשני אנשים) מתחילים ב -38 יורו.

מקבלים חדר במעונות אכסניה גדולים עם פאנינים זולים לקחת

ארוחת בוקר בהוסטל חינם, כמה ארוחות חמות, כמה בקבוקי יין זולים, פעילויות חינם ותחבורה ציבורית. יוקר המחיה ברומא לשני אנשים בחודש מתחיל ב -1,500 אירו. תרמיל רומא מציע תקציב לתרמילאים לרומא, שם תוציאו 4,6-5,2 דולר ליום.

רומא

היא לא עיר זולה לגור בה, אבל היא זולה יותר מערים רבות אחרות באירופה. באיטליה, מדינה בה אתה זקוק למזומן, כרטיסי אשראי אינם מתקבלים במקומות רבים. עם זאת, רומא היא אחת הערים התיירותיות ביותר בעולם, ויש אתרי תיירות המקבלים כרטיסי אשראי.

רומא היא לא עיר זולה, אבל החיים לא יקרים כמו לונדון או פריז. בניגוד לרוב הערים האירופיות האחרות, מרכז העיר הוא האזור הזול ביותר ברומא. האמת היא שזה מקום נהדר להשיג מלון או Airbnb אם אתה לא רוצה לגור שם.

המחיר למטר מרובע של דירה בחלק העירוני של רומא הוא בין 450,000 ל -1,000,000 יורו. קניית נכס מהבעלים או השכרתם למבקרים או תיירים יכולה להיות יקרה. במחיר טוב יותר תוכלו להשיג בית טוב יותר או דירה טובה יותר באזורים אחרים של העיר.

לדירה במרכז העיר היא בין 250,000 ל -400,000 יורו. הגרפים הבאים מראים כמה העלות תשתנה בהתאם לסוג החוויה שאתה מחפש. רצועת הכסף היא שכאשר אתה קונה נכס ברומא, תשלם שכר דירה גבוה יותר, בעוד שההוצאות האחרות נראות נמוכות יותר.

מחירי המלונות החשובים ביותר הם מחירים המבוססים על ממוצע מלונות רומאי ואינם משקפים את המחירים הנוכחיים

בעת תכנון הטיול שלך, העריך את עלויות הנסיעה שלך באמצעות המדריך לפירוט תקציבים ברומא. בין אם אתה פורש, עובר או עובר קבוע לאיטליה, מועיל לראות מה יעלו החיים כגולים. יוקר המחיה באיטליה משתנה מאדם לאדם, אך הנתונים הבאים מתייחסים ליוקר המחיה האישי שלנו באיטליה.

אחד הגורמים העיקריים שיכולים לתרום לעלות השהות בחו"ל באיטליה

הוא עלות המרת מזומנים ליורו, המטבע הביתי שלך. השכרה במילאנו או ברומא יכולה להיות יקרה, אך אם תבחר מיקום במרכז העיר, תקבל הרבה יותר עבור הכסף שלך. הרכבת התחתית והרכבת הקלה הם האפשרויות הטובות ביותר אם אתה נוסע למרכז העיר.

שניים עד שלושה וחצי קווי מטרו וקו חשמלית שחוצה את מסיבת טרמיניקו בין רומא לפירנצה (ממילאנו לרומא) ניתן למצוא ב- Contiki Tours, והמחירים הטובים ביותר לאוטובוסים ורכבות באיטליה יכולים גם ניתן למצוא ב- Omio ו- GoEuro.