נוטריון באנגלית איך הוא יודע מה לתרגם?

 

זה בגלל שזה לא הנוטריון שצריך לתרגם את זה, זה המזכיר.

נוטריון באנגלית הבחור הזה אומר שהוא מדבר אנגלית טוב מאוד. האנגלית שלו בסדר, אבל האנגלית שלי טובה בהרבה משלו, אז אני יכול להראות זאת. אתה יודע מה המשמעות של זה ???? הוא אמר שיש לך בעיות עם הנוטריון שלי, וזה לא נכון ואתה הולך לשלם לו עכשיו את הכסף בכרטיס אשראי, אני לא יכול לשלם לו עכשיו בבנק שלי כי יש להם בעיות איתי ואינם יכולים להעביר כסף.

נוטריון באנגלית הדרך שבה הוא אומר שהוא צריך לחזור לצרפת, הוא מרוויח הרבה כסף ולכן הוא דורש מהנוטריון כסף. הוא מספר עלי הרבה שקרים.

נוטריון באנגלית הנוטריון לא יכול לעשות שינוי כי זה היה ייפוי הכוח של אשתי. וכפי שעשיתי על פי חוק יש לי את הזכות לדרוש תשלום סכום זה כאשר הוא יהיה חייב והנוטריון יצטרך להעביר אותו אלי.

נוטריון באנגלית עלינו לחכות לבדיקה. אתה צריך לחכות בבנק הצ'קים עד שיתנו לך את הכסף.

נוטריון באנגלית אבל אני לא יכול לחכות יותר מדי כי הבחור רוצה את כל זה במזומן ביום שני. אתה מבין את האנגלית שלי?

נוטריון באנגלית מכתב זה נשלח אלי על ידי אשתי. האם אתה חושב שזה בסדר לשלוח מכתב כזה ???? אבל כמובן כי אני יודע היכן לברר מה קרה.

נוטריון באנגלית המכתב נשלח על ידי ייפוי הכוח של אשתי, שאני לא צריך שתתקשר אליה כדי לקבל את המידע כי שלחתי לה מייל באמצעות המזכירה שלי. אתה מבין את האנגלית שלי ????

נוטריון באנגלית המידע שאתה רוצה צריך להיות על האות עצמה. ושם המשפחה שלי הוא רק N.

נוטריון באנגלית אני לא יכול לעזור בזה כי אני לא יודע את שם הנוטריון כאן במדינות. אני לא יודע עד כמה הנוטריון חשוב כאן, לא נפגשתי איתו למרות שהייתי צריך. הוא לא יודע כלום על התביעה הזו, עשיתי את כל עבודת עורכי הדין. למה שאני צריך לשלם על הטעויות שלך?

נוטריון באנגלית לא היית בבנק קנדה ופתחת חשבון על שמך. אם תקרא את המאמר ששלחתי לך, תראה כיצד אני פותח חשבון כאן ב- BoC. עכשיו שלם לי.
למידע מורחב על נוטריון באנגלית איך הוא יודע מה לתרגם? מומלץ לבדוק ב- mkr-law.co.il

נוטריון באנגלית אני חושב שאתה שקרן, אתה משקר במסמכים שאתה שולח לי. צריך לקחת אותך ברצינות.

נוטריון באנגלית כעת עלי להכין את המסמכים להעברת הכסף. מכיוון שיש עמלות שאני מקבל 200,000 $ פחות ממה שהם ביקשו, אני מקבל תשלום של 700,000 $, אז הם צריכים לשלם עבור העמלות שלנו וזמן העיבוד. אתה מבין את האנגלית ????

נוטריון באנגלית אני צריך לצלם את כל המסמכים שלי כדי שהנוטריון ותוכל לאמת אותם כי הם חשובים להעברת הכסף, ואני משלם על עלות ההעתק, כך שאני לא צריך לבקש ממך תשלום עבור העותק בהצהרה שלי כדי שלא תשלם לי 600 $ החודש עבור עותקים בגין העברת הכסף, עשית יותר מדי טעויות בחשבון הזה, ואנחנו יודעים בדיוק מי אתה ומה כוחה של אשתך של עורכי דין.