בוקרשט בתקופת חג המולד

אם תנסה לחקור את התשובות לשאלות אלה, אתה עלול להסתבך מכיוון ששעות הפתיחה של שווקי חג המולד ברומניה משתנים לפי עיר ואזור.

בוקרשט

בירת רומניה השרועה, מציינת את עונת חג המולד עם שוק חג מולד מקסים המשתרע מהכיכר המרכזית של החוקה (Piata Constitutiei). רומניה מלאה בשווקי חג המולד היפים, שחלקם מוקפים במבנים היסטוריים, אדריכלות יפה ועיטורי חג מולד רומניים. השנה יארח בוקר את שוק חג המולד ב- Piata One, מול ארמון הפרלמנט, הבניין הכבד בעולם, הבניין האזרחי הגדול ביותר והבניין השני בגודלו אחרי הפנטגון.

בקתות עץ קטנות המוכרות אוכל

מזכרות ויין פרדות שרות שירי חג המולד לבוקרשט ותוכלו לשמוע את האורות המקשטים את העיר והופכים את בוקרשט למרהיבה בחג המולד. הקסום מאורות הפיות באורך 2.3 ק"מ המוצבים על בנייני העיר ומוצגים בתמונות חג המולד, עצי חג המולד ובתים גבוהים, וחווה חג מולד בבוקרשט שמח. שוק חג המולד בבוקרשט בכיכר Universitatii (Piata Univers itatii) הוא חובה אם אתה במרכז העיר, עם מיליוני אורות מעוטרים בעצי חג המולד, סצנות יריות, גמדים, סנטה קלאוס, אגדות, מאכלים מסורתיים רבים, ממתקים ו שירי הלל.

אם אתה אוהב פעילויות חורף

שווקי חג המולד וירידים ואוהב טיולי יום לאתרי סקי, אתה בהחלט צריך לשקול את בוקרשט לחופשת החורף. הוסיפו לזה את הדברים הטובים ביותר לעשות בבוקרשט בדצמבר שבוודאי יעניקו לכם השראה בעת תכנון הטיול בבוקרשט, אחד משווקי חג המולד הטובים באירופה, יין מבושל, קונצרטים, מוצרים בעבודת יד וחגיגית ויש לכם את חופשת החורף המושלמת ב בירת רומניה.

כיכר החוקה של בוקרשט הופכת לכפר חג מולד קסום המעוטר ב -50,000 אורות

תחזיות אדריכליות ומבנים היסטוריים. השנה, המהדורה הרביעית של שוק חג המולד בבוקרשט מציעה הפתעות רבות ואירועים חגיגיים כמו קונצרטים, מופעי ריקודים, מתנות לאהובים, קישוטים מסורתיים ומוצרים מכל אזורי הארץ. שוק חג המולד בסוצ'בה יתקיים בארמון התרבות בעיירת הקניות סוצ'אבס מה -6 בדצמבר 2015 ועד ה -10 בינואר 2016.

במהלך חודש דצמבר האחרון שוק חג המולד בבוקרשט יתמלא ביותר מ- 100 בקתות עץ בהן תוכלו לאפות אוכל רחוב, לשתות יין חם, לקנות מתנות וקישוטים בעבודת יד. השנה תתקיים זירת קרח בקניון פארקלייק ואחת מהפיאטות שהוזכרו בשוק.

תארו לעצמכם רחובות ארוכים מוארים באורות פיות

הולוגרמות חג המולד המכסות בניינים קומוניסטיים ענקיים, 3 שווקי חג מולד גדולים ומגרשי החלקה בחוץ. מחירי הלינה והיין החם שאתה יכול לקנות ברחובות בבוקרשט הם נוחים בחורף, כך שזו האפשרות הטובה ביותר אם אתה רוצה להיות בשוק חג המולד ותקציב טוב. כבראשוב, אני מטייל ברחובות המרוצפים של השוק של השוק ועוצר להתחמם באחד מבתי הקפה הבוהמיים ליד הכיכר המרכזית.

עונת חג המולד ברומניה מתחילה ביום אנדרו הקדוש, 30 בנובמבר. שלא כמו רוב האנשים ברחבי העולם, חג המולד נחגג ברומניה ב -24 וב -25 בדצמבר. איגנת, למשל, היא אחת ממסורות חג המולד ברומניה ומתקיימת ב -20 בדצמבר.

חודש שלם לפני שוק חג המולד בבוקר בבוקרשט

אנשים יכולים לקנות חפצים מסורתיים של קרמיקה מצוירת, עץ מגולף, אייקונים, רקמות, תלבושות שונות, מסכות, צעצועי עץ, כלי נגינה ועיטורים מצוירים ביד. בשנה שעברה השוק היה שוק מורכב עם קונצרטים של פיאטה, 100 בתים קטנים, מוצרים בעבודת יד, ציורים, קישוטי חג המולד, מוצרים אחרים ומזון. ירידים רבים מאורגנים בתקופה זו של השנה שבה מוצעים רווחים ממכירת מוצרים לצדקה. תוכלו לבקר בשוק חג המולד של שגרירות גרמניה ב -13 בדצמבר או בבזאר חג המולד של IWA ב -8 בדצמבר שאורגן על ידי איגוד הנשים הבינלאומי (IWA) ונתמך על ידי 500 מתנדבים מ -50 שגרירויות של הקהילה הבינלאומית.

שירת שירי חג המולד, הידועה גם בשם קולינדאטול, היא החלק הפופולרי ביותר בחג המולד ברומניה. בית העירייה בבוקר מארגן קונצרט ראש השנה בכיכר קונסטיטוטי, שם מופיעים אמנים מקומיים ובינלאומיים רבים.

עונת חופשת החורף

היא תקופה בה אנו מוצאים יותר זמן לקרוא ולבקר בתערוכות בעיר. בין חג המולד לשנה החדשה, תושבי ערים רבים מחליטים לבלות את חופשתם בבוקרשט, והעיר צפופה מאוד. אווירת חג המולד כל כך מצחיקה שאולי תתקשה להתיישב באחד הברים.

לסוג שוק אחר בקר בפיאטה אובור, אחד השווקים הוותיקים ביותר של מוצרים רומניים. אתה יכול למצוא אותם בכל חלק של בוקרשט ואפילו כמה במרכז העיר.

פארק הרסטראו, 6 ק"מ מהעיר העתיקה, הוא הפארק הגדול ביותר בבוקרשט, רומניה. האדריכל הצרפתי שתכנן את ארמון Cec והבנק ממוקם בקלאה ויקטורי, יחד עם יותר מ -50 בניינים נוספים בעיר.

ברומניה חג המולד הוא כאשר המדינה מתחילה לחגוג. במשך שנה מתקיים בכיכר גדולה שוק עם דוכנים רבים ובמה גדולה, שם מבצעים שירי חג המולד וקונצרטים.

למידע מורחב בנושא של בוקרשט בתקופת חג המולד ובוקרשט חג המולד באפשרותך להעיף מבט ב- xn--5dbij3dfg.co.il