מתקני דלתות בצפון

הרשת שלנו הכוללת יותר מ-400 מפיצי דלתות מתגלגלות ™ מעניקה לך גישה נוחה לדלתות המסחריות והמפעילים שלנו, דלתות מוסך למגורים, פותחנים ואביזרים, לא משנה היכן אתה נמצא. בחברת המנעולנים בחיפה יכולה לתמוך בסוחרים שלנו בתהליך ההתקנה.

זו הסיבה שכל עסק יכול לא רק לחתוך מצעים, לחתוך חלקים או לבודד דלתות כדי להגדיל את המכירות, אלא גם בעל ניסיון בחישוב וחיתוך קפיצים או כבלים וייצור מסילות כדי להקל על תחזוקה והתקנה.

כמובן

ישנם כמה גדלים ותצורות סטנדרטיים, אבל כל הדלתות שאנו מייצרים מיוצרות בהתאמה אישית עם דרישות מאוד ספציפיות. ברשותנו מגוון רחב של דלתות פלדה ואלומיניום, החל מדלתות שירות ועד לסורגי ביטחון ודלתות אש מגולגלות. הדלת מיוצרת במהירות וביעילות באמצעות מיטב החומרים, הפרזולים והפרזולים.

כל דלת נבדקת לאורך כל תהליך הייצור עם בדיקות אחרונות

כדי לוודא שההזמנה שלך נכונה. אנו מציעים פתרונות דלתות מותאמים אישית ומוודאים שהדלתות מותקנות כהלכה ומתפקדות ללא דופי לאחר ההתקנה. אנחנו לא רק מתכננים מערכות דלת עמידות, יעילות ומותאמות אישית, אלא גם מספקים תוכניות תחזוקה מונעת, הוראות הפעלה ומכלולים כדי לענות על צורכי העסק, הבעלים, המנעולנים מורשים בחיפה משתמשי הקצה.

בדלתות ממנעולנים בחיפה

אנו מספקים שירותים אמינים כדי לענות על צורכי דלת המוסך שלך ולשמור על ניהול העסק שלך בצורה חלקה. לעובדים המסורים שלנו יש ניסיון רב בתעשייה כדי לענות על הצרכים שלך ולהבטיח את ההתאמה הטובה ביותר לעסק שלך. ההבדל ב-DSA משתרע על תמיכת הספקים הייעודית שלנו, שירות הלקוחות והאחריות החשובה להגנה על כל דלת שאנו יוצרים.

המשימה שלנו

היא לספק ללקוחותינו יותר מאשר תא קר או רמזור מסורתי. אנו בטוחים שתמצאו מוצר לפתיחת דלתות ודלתות המתאים לצרכים שלכם. אנא עיין בדפי הנעילה הפנימיים של כיתות שירות חדרים לקבלת הוראות שלב אחר שלב על נעילה ופתיחת סוגים שונים של מנגנוני דלתות והיכרות עם הציוד הספציפי המותקן בכיתותיך.

סוג מנגנון הנעילה המותקן תלוי בפרזול ובתפקוד הדלת הקיימת. צוותים טכניים (כולל מטפלים) ואנשי אבטחה אינם רשאים לפתוח דלתות לאנשים בכל עת, אלא באישור מראש. על הדיירים להציג תמיד את השלט הרחוק כדי להיכנס לבניין.

בתנאים רגילים, המבנים יהיו פתוחים (דלתות כניסה אינן נעולות) לעבודה בימי חול בין השעות 7:00-23:00. וכן בסופי שבוע לפי שיעורים ו/או פעילויות מותרות. השימוש בדלת החירום הממוקמת בלופט NE אסור בהחלט למעט מקרי חירום.

נדרש ציוד יציאת אש בדלתות אש לאורך תוואי היציאה בהתאם לתפוסה ולדרישות יציאת האש

לציוד המילוט שריפה יש גם קישורים ניתנים להיתוך כדי להבטיח שהדלת תישאר סגורה בזמן שריפה ויכולה לעמוד בבדיקת קיבולת הצינור. הרכבת דלת כיבוי אש עם מנעול אלקטרומגנטי ידרוש בנוסף למנעול המגנטי התקן תפס על מנת לספק מנעול מאובטח, רק ממנעולנים מורשים בחיפה.

אנשי תחזוקה מצוידים ומאומנים בשימוש בציוד ניטור לחץ בדלת

בטיחות האש ודלתות האש של מתקני בריאות דורשות ניטור ובקרה קבועים של מנהלי מתקנים. השתתפותם של מומחי בטיחות אש ובדיקת החובה השנתית של דלתות אש חיוניים על מנת להבטיח את שלומם של האנשים שמטפלים בהם. דלתות מסדרונות של מתקנים רפואיים עם תרסיסים צריכות להגביל את מעבר העשן.
למידע בתחום של מתקני דלתות בצפון כדאי לבקר ב- eyalock.co.il

תווית הבניין חלה כאשר נעשה שימוש בדלת או מסגרת במקום הדורש סיווג אש אך אינו כשיר כמוצר מסווג

לדוגמה, דלת או מסגרת עשויה להיות בעלת גודל פתח שלא נבדק, עומק המשקוף גדול (או קטן) ממה שמאפשרות רישומי היצרן, או שהחומרה שצוינה אינה כלולה ברשימות היצרן.

עיצוב הדלתות צריך להתאים ולשפר את היעילות

הבטיחות והמטרה של המבנה בו הן ממוקמות. צוותי בעלי המלאכה המנוסים שלנו מרכיבים, משייפים ומעצבים כל דלת בעבודת יד לפי תקני האיכות הגבוהים ביותר. כדי להבטיח שהביקור שלך יהיה יעיל, בטוח ופרודוקטיבי, אנא עיין בקווים המנחים הבאים לפני ביקור במרכזי המשלוחים שלנו.

תושבי חיפה אינם מורשים להשתמש בנקודות ההחזרה שלנו. מחוז הנפין אינו מקבל פסולת מסחרית שנוצרה או מאוחסנת במשק הבית.

כעת ניתן למחזר מחשבים וציוד אלקטרוני אחר גם בקופסת איסוף ייעודית במוסך J/K, אשר ממוקם ליד דלת הכניסה של מוסך בית ג'יימס. תיקים כחולים זמינים בקומת המרתף/מוסך (G1) של ביתו של ג'יימס וליד הדלת האחורית של ביתו של קילמר.

תיבת הדואר ממוקמת בקומת הקרקע באטריום ליד דלפק הקבלה

אולם האירועים ממוקם בקומת הלובי של בית ג'יימס, ממש מאחורי כניסת השירות מאחור (צד צפון מערבי / צד Rue La Salle). חנות המתנות Riley Cheer Guild ממוקמת בלובי ליד אזור ההמתנה של המעבדה בקומת הקרקע של בית החולים. הבית הפתוח ב-31 ביולי יכלול אוכל ושתייה חינם ויאפשר ללקוחות לסייר בבניין וללמוד על המוצרים והשירותים של מידלנדס.

החברה גם פתחה מתקן ייצור ומחסן חדש בווסט פארגו

צפון דקוטה, ותארח שם בית פתוח ללקוחות ושותפים ב-31 ביולי 2014 בשעה 11:00. בניין חדש בגודל 40,000 רגל מרובע צמוד למתקן הייצור שלו. חברת Midland Garage Door Manufacturing תאכלס את קו המוצרים ובסיס הלקוחות ההולך וגדל של Midland Door Solutions, על פי המנכ"ל ג'ייסון מירוויק. המטה ומתקני הייצור של ג'נרל דורס ממוקמים בבריסטול, פנסילבניה, כ-20 מייל צפונית לפילדלפיה.

קבוצת קוק בורדמן היא ספקית מקומית מובילה של דלתות מסחריות, משקופים, חומרי דלת ומוצרי בקרת גישה אלקטרוניים. כבר קרוב ל-20 שנה שאנו מספקים ללקוחות דלתות איכותיות ועמידות ושירות שאין שני לו.

לחלופין

אם מקום העבודה שלך צריך את המנעולנים המורשים בחיפה של דלת מסחרית משולבת ומערכת הנעה, מוצרי דלתות עיליות ™ הופכים את ניהול העסק שלך לבטוח וקל יותר. גלה כיצד אנו יכולים לעזור לך לייעל את העבודה שלך עם מוצרים בעלי ביצועים גבוהים. בתחילה כל פסי הייצור היו דלתות עץ, אך בשנות ה-70 הוספנו דלתות פלדה לשימוש מסחרי ודלתות פלדה למבני מגורים בשנות ה-80.

יש לנו שני אולמות קונצרטים, שניהם ממוקמים ברחוב 1801 East 86th בצפון אינדיאנפוליס. האודיטוריום שלנו בן 1400 מושבים ממוקם במרכז בית הספר בצד הצפוני של הבניין. חדרי אופניים 2 ו-3 ממוקמים בחלק הצפון-מזרחי של מפלס המוסך הראשי.

בנוסף, הכניסה והיציאה מהסולריום חייבות להיות דרך הדלת הראשית הממוקמת במסדרון קומת PH. אל תפתח את הדלת למי שדפק; לכל החברים יש גישה FOB. קבל מבצעים בלעדיים על אלפי דלתות מסחריות, מוצרי חומרה ובקרת גישה עם חשבון רשום.