מתקן לנשיאת תג נכה ברכב

6 סיבות מדוע אתה צריך מכשיר לשאת תג נכה ברכב שלך

תג נכה הוא כרטיס או מדבקה המשמשים לזיהוי אנשים עם מוגבלות. בדרך כלל מופיעות בו האותיות "D" ו-"P", המייצגות "נכה" ו"אדם עם מוגבלות", בהתאמה.

ישנן סיבות רבות מדוע אתה צריך את המכשיר הזה ברכב שלך, כגון:
למידע בתחום של מתקן לנשיאת תג נכה ברכב ומחזיק תו נכה לרכב עליך לבדוק כאן: xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

– אתה עלול לשכוח את התג שלך בבית

– אולי שכחת להביא את התג שלך איתך

– ייתכן שאין לך כרטיס או מדבקה כי אתה חדש בארץ – ייתכן שפג תוקפו של הכרטיס או המדבקה שלך.

מחזיק תג נכה הוא מכשיר שמתחבר למראה האחורית של המכונית שלך וניתן להשתמש בו כדי לשאת את התג הנכה שלך. זוהי דרך פשוטה אך יעילה להציג את התג שלך בזמן נהיגה.

1) מחזיק תג נכה עוזר לך להימנע מהמבוכה של בקשת זיהוי על ידי המשטרה.

2) מחזיק תג נכה שומר על התג שלך גלוי בכל עת כשאתה נוהג, כך שאנשים ידעו שיש לך מוגבלות וזקוקים לסיוע בעת הצורך.

3) מחזיק תג נכה יכול להיות מחובר למראה אחורית של כל רכב בקלות וללא צורך בכלים.

4) בעל תג נכה חוסך זמן בכך שהוא לא צריך להושיט יד לכיסים או לתיקים עבור התגים שלו כאשר הוא מתבקש להזדהות על ידי המשטרה או רשויות אחרות.

5) בעל תג נכה מבטיח שלא ינוצלו נהגים עם מוגבלות מכיוון שהם נתפסים כמטרות קלות בשל מצב הנכות שלהם.

6) נכה

מבוא: הבעיה עם נשיאת תג נכה בעת הצורך

מכשיר לנשיאת תג נכה ברכב יהווה פתרון מצוין לבעיה זו. מכשיר זה יאפשר לאנשים עם מוגבלות לשאת את תעודת הזהות שלהם במכונית מבלי לדאוג לאבד אותה או לשכוח אותה. זה יועיל גם למטפלים שאחראים על הסעת נכה וצריכים לשאת עימם גם את תעודת הזהות שלהם.

ישנם יתרונות רבים בקניית מכשיר זה, אך אחד החשובים ביותר הוא שהוא יסייע במניעת אפליה של אדם מכיוון שאינו יכול להציג את תעודת הזהות שלו בעת הצורך.

הבעיה עם נשיאת תג נכה בעת הצורך היא שיכול להיות קשה למצוא מקום לאחסן אותו בזמן נהיגה. כרטיס נכה, שהוא תעודת זהות שניתן למקם בקונסולה המרכזית של הרכב, עשוי להיות אופציה טובה יותר.

כרטיס נכה הוא תעודת זהות שניתן להניח בקונסולה המרכזית של הרכב. זה יאפשר לנהגים לשמור את התג שלהם בהישג יד מבלי לדאוג לגבי שטח אחסון.

איך המכשיר האחד יכול לעזור עם 5 מקרי שימוש מדהימים

המכשיר יכול לעזור לנכה על ידי פתיחה וסגירה של הדלת בלחיצת כפתור. זה גם מודיע לנהג כאשר הנוסע נכנס או יוצא מהרכב, כדי שיוכל לוודא שיש מספיק מקום עבורו להיכנס ולצאת מהרכב.

המכשיר יכול לשמש גם כמערכת הודעות חירום למי שאינו יכול להזעיק עזרה במקרה חירום. זה גם עוזר בניווט, במיוחד לבעלי לקויות ראייה.

מכשיר זה יוכל לזהות אם מישהו קרוב מדי לצומת ולהתריע על כך באמצעות רטט על פרק כף היד. המכשיר יכול גם לעזור לאנשים למצוא את דרכם חזרה הביתה אם הם שוכחים היכן החנו את המכונית שלהם, על ידי שליחת התראות כשהם בקרבתו.

המכשיר הזה הוא פתרון חכם למי שצריך לשאת איתו את תג הנכה שלו. ניתן להשתמש בו בחמש דרכים שונות – כתפס לחגורת בטיחות, כתושבת לרכב, כמחזיק למחזיק מפתחות, כמחזיק מזהה וכערכת חירום.

מחזיק תג נכה הוא כלי נהדר למי שצריך לשאת את תג הנכה שלו בכל עת. ניתן להשתמש במכשיר זה בחמש דרכים שונות – ניתן להרכיבו על תופסן חגורת הבטיחות, להשתמש בו כמחזיק מפתחות, להשתמש בו להחזקת תעודות זהות וערכות חירום או שניתן להצמיד אותו ללוח המחוונים של הרכב.