החלפת מאוורר למחשב נייד

מידע על תיקון מאוורר מחשב נייד

המאוורר הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר במחשבים ניידים שכן הוא אחראי על ויסות הטמפרטורות ומניעת התחממות יתר שעלולה לשתק את המחשב ולגרום לתקלה ברכיבים אחרים כמו המעבד ולוח האם. הסדנה המומלצת על ידי ידע מחשבים מתמחה בתיקון מאווררי מחשבים ניידים של מותגים שונים כמו Dell, HP, Asus, Toshiba, Mac, Lenovo ומאווררי מחשבים ניידים נוספים.

תפקיד המאוורר במחשבים ניידים

אחד מחלקי החומרה הבסיסיים והחיוניים שניתן למצוא בכל מחשב נייד או שולחני, כפי שכבר הזכרנו, הוא המאוורר, שאחראי על קירור חלקי המחשב השונים, לרבות המעבד הראשי והגרפי, המעבד. לוח אם וכרטיס מסך .ומונע התחממות יתר. חשוב להבין שחימום יתר של המחשב עלול לגרום לבעיות חמורות בתפקודו ואף להשבית אותו. כשהמחשב שלכם מתחמם יתר על המידה, תוכלו לגלות זאת בקלות על ידי הנחת יד עליו בזמן שהוא פועל, במיוחד אם הוא פועל במשך זמן רב או במקום חמים.
 

גורמים לתקלה במאוורר

לכשלים במאווררים יכולים להיות סיבות שונות. הבעיה הנפוצה ביותר היא אבק, המצטבר עם הזמן בתוך המאוורר, על המאוורר עצמו ועל סנפירי הקירור שלו, המשפיע על הפונקציונליות שלו ומפחית את יכולתו לקרר את המחשב הנייד. בנוסף, הצטברות אבק ולכלוך עלולה לסתום את המאוורר ולפגוע בתפקודו. במקרים אלו ואחרים, חשוב לפנות למעבדה מקצועית לצורך תיקון מאוורר מחשב נייד ופתירת התקלה בטרם תחמיר ותוביל לבעיות מחשב קריטיות.

החלפת מאוורר למחשב נייד

מעבדה מקצועית לתיקון מאווררים

למעבדת מחשבים של י.ד.ע מחשבים יש את כל מה שצריך כדי לתקן כל סוג של מאוורר מחשב נייד וכל בעיה, בין אם זה מאוורר רועש או מאוורר שמתחמם יתר על המידה. הם מבצעים את התיקון או החלפת המאוורר במהירות וביעילות בעזרת ציוד חדיש, חלקי חילוף מקוריים ואיכותיים וצוות טכנאים מיוחדים. הליך תיקון או החלפת מאוורר למחשב נייד מתחיל בפירוק המחשב כדי לגשת, להסיר ולנקות, לתקן או להחליף את המאוורר שבתוכו.

הבטחת תפקוד תקין של המאוורר

על מנת לשמור על מאוורר במחשב נייד פועל ובכך להבטיח תפקוד תקין של המחשב, יש לנקוט באמצעי מניעה מסוימים. לדוגמה, ודאו שפתחי האוורור של הטלפון הסלולרי שלכם פתוחים וברורים, מכיוון שאתם יכולים לעבוד על המצעים. כמו כן, ודאו שהמחשב שלכם לא חם מדי, ואם כן, כבו אותו עד שיתקרר. אם מדובר בבעיית חימום חוזרת, כדאי לגשת למעבדה לבדוק ולטפל בבעיה לפני שהיא תדרדר לבעיות חמורות הרבה יותר. בנוסף, מומלץ לנקות ולבדוק את המאוורר במעבדות שלנו כל חצי שנה, מה שיאריך מאוד את חיי הטלפון הנייד.