מדריך על תוכנת Time Doctor

ניתן גם לסנן את נתוני ניהול הזמן לפי פרויקטים, מחלקות, לקוחות ומשימות. כלים למעקב אחר זמן גובים יותר גם עבור משתמשים נוספים, כך שכולכם צריכים לספור את המשתמשים הפעילים באפליקציה בו זמנית.

תוכלו למצוא עובדים לא יצרניים שהתנהגותם עולה לחברה כסף נוסף. תוכל גם לקבל תובנות לגבי לוחות הזמנים של הפרויקט ולספק משאבי גיבוי להשלמת הפרויקט.

לקבלת שליטה רבה יותר

Time Doctor מאפשר לך לפקח על מי עובד על הפרויקט וכמה שעות הם עובדים מדי יום. תוכלו להגביל את הגישה לפרויקט על ידי בחירת עובדים, משתמשים או קבוצות ספציפיים בחברה. לחלופין, אתה יכול להפוך את Time Doctor לגלוי כך שהעובדים יוכלו לעקוב אחר זמנם, לרוץ בשקט או ברקע כדי לעקוב אחר פעילות העובדים.

בעוד שרוב המשתמשים משתמשים באפליקציית שולחן העבודה

Time Doctor מציע גם אפליקציה לנייד המסייעת לחברות לעקוב אחר זמנן כאשר משתמשים לא עובדים במחשבים שלהם. האפליקציה זמינה עבור Android ו- iOS, ומספקת סקירה של משימות ופרויקטים. Time Doctor מאפשר לך ליצור פרויקטים ומשימות, להקצות אותם לאנשים שונים ולהגדיר שילוב עם כלי ניהול הפרויקטים בהם אתה משתמש, כך שתוכל לעקוב אחר הזמן במערכות שלך.

Time Doctor

היא תוכנת מעקב זמן המאפשרת לעובדים ומעסיקים לעקוב אחר הזמן שהם מקדישים למשימות מסוימות. עבור משתמשים בודדים, Time Doctor מקל על מדידת הפרודוקטיביות על ידי ניתוח כמה זמן משתמש בודד מקדיש לפרויקט או לחברה מסוימת – תכונה חשובה במיוחד.

Time Doctor מאפשר לך לראות אילו פרויקטים עובדים

כמה זמן הם השקיעו בכל משימה וכמה הפרודוקטיביות שלהם גבוהה. הוא מספק גם דוחות סיכום יומיים ושבועיים עם שעות, משימות, פרויקטים, אתרי אינטרנט והפסקות שימוש עבור משתמשים וצוותים. דוחות אלה מאפשרים לך לזהות אזורים שבהם תוכל לשפר וליישם הרגלי ניהול זמן טובים יותר.

Time Doctor

הוא כלי פופולרי לניהול זמן ולניטור עובדים המסייע לאנשים פרטיים ולעסקים להגביר את התפוקה על ידי הבנת האופן בו עובדים מבלים את זמנם. Time Doctor עוזר לפרילנסרים, לעסקים קטנים ולעסקים גדולים לנתח את הרגלי העבודה של עובדים בודדים כדי לקבוע כמה זמן הם משקיעים. הוא כולל רכיבים שולחניים, אינטרנטיים וניידים. לפי דוקטור טיים, משתמשים דיווחו על עלייה בפריון של 22% כתוצאה משימוש בדוקטור.

מנהלים יכולים להקצות משימות ופרויקטים לדשבורד מבוסס אינטרנט עם תכונות כגון מעקב אחר זמן

צילומי מסך וניטור השימוש באתר וביישומים. צוותים גדולים יכולים ליהנות מדוחות מתוזמנים ודוחות זמן, ולוח המחוונים כלול במהדורות Premium ו- Enterprise. תכונות כגון ממשק פשוט, הפסקות קצרות, מעקב זמן סרק ותזכורות להפסקות יוצאות דופן יכולות להקל על חייכם.

תוכנת ניטור פרודוקטיביות לעובדים ידידותית למשתמש

היא דרך פחות פולשנית לניטור פעילות העובדים, במיוחד אם אתה משתמש במשרד או בצוות מרוחק. רוב כלי הניטור לעובדים מציעים פונקציות ניטור שונות כגון מעקב אחר זמן, ניהול הסחת דעת, הבחנה בין פעילויות פרודוקטיביות ובלתי יצרניות וכו '. Time Time היא תוכנת מעקב פרודוקטיביות כזו המסייעת לך לעקוב בקלות אחר העובדים הפנימיים והחיצוניים שלך.

Time Doctor שווה את העלות אם אתה חושב שחוסר הפרודוקטיביות של העובדים שלך

הוא הבעיה הגדולה ביותר של החברה שלך ואתה מפסיד כסף בגלל גניבת זמן או החמצת מועדים. זהו כלי רב עוצמה לניהול פרודוקטיביות עובדים המשמש חברות גדולות כמו Verizon ו- Re: Max וכן על ידי עסקים קטנים המשגשגים בשוק כדי להגדיל את תפוקת העובדים.

כלי מעקב אחר זמן עובדים וניטור פעילויות הם בדיוק מה שאתה צריך בנוסף לכלים אופייניים אחרים של שעון זמן כגון תזמון

ניהול, שילוב שכר, חשבונית וכלים אחרים בשוק המספקים תכונות אלה למשתמש ב זול. הקלטת תמונות מסך, אפליקציות מקלדת ועכבר ומעקב אחר כתובות אתרים מתחלקות גם הן לקטגוריות כלי ניטור עובדים.

ניתן למצוא הקלטות מסך ברשומות זמן עם פונקציית ניטור עובדים

אלה מצלמים צילומי מסך אקראיים של מחשבי משתמשים כאשר הם משיקים את תוכנת מעקב הזמן שלהם (אותה אנו כוללים בדירוג שלנו) ומאפשרים למשתמשים לבדוק ולמחוק את צילומי המסך שלהם.

כאשר יותר ויותר אנשים בוחרים לעבוד מהבית, וחוזי עבודה מרחוק במגמת עלייה, תוכנת ניטור עובדים מעולם לא הייתה רלוונטית יותר. היכולת לפקח על עבודת עובדיהם באמצעות צילומי מסך נראית חשובה מתמיד עבור עובדים מרוחקים מועסקים.

מעקב אחר פעילות המשתמשים יכול להגדיל את התפוקה של העובדים והארגונים שלכם ולהגדיל את הרווחיות. עם זאת, לניטור פעילות המשתמשים יש כמה חסרונות שניתן להימנע מכלי מיוחד ונוח לשימוש כמו Time Doctor.

עובדי תוכנות זמן ונוכחות אינם אוהבים שיטות מסורתיות לניטור עובדים

הגורמות לעובדים לתהות אם המפקח שלהם מבצע צ'ק-אין אצלם בכל שנייה. בעזרת תוכנת זמן ונוכחות, הם רוצים לטפח אמון, לקדם שימוש הוגן ולמצוא פתרונות יצירתיים לבעיות הקשורות לעבודה.

מדובר במערכת מעקב אחר זמן שתוכלו להשתמש בה לצורך ניהול שכר וניהול פרויקטים והיא צעד מעל המתחרים בפיקוח על עובדים

WorkPuls היא תוכנת ניטור עובדים עם יכולות מעקב זמן אוטומטיות בבסיסה המאפשרת למעסיקים ולמנהלים לעקוב אחר אופן ההוצאה של חברי הצוות וזמן העבודה שלהם על המחשב. הוא עוקב אחר רמות הפרודוקטיביות בצורה לא מתוחכמת, באופן שורט את הגירוד שלו, עם יישומונים קטנים העוקבים אחר הפעילות שלך.

מפקחים יכולים לראות על אילו משימות אנשים עובדים ולעבור תובנה לגבי פעילויות העכבר והמקלדת

הם יכולים גם לאפשר צילומי מסך במרווחי זמן אקראיים כדי לאשר שאנשים עומדים במשימה שלהם. המשתמש יכול גם להכשיר זמן הצלה על אילו פעילויות הן יצרניות ואילו מפריעים ותוכנות יכולות לעקוב אחר הזמן שמשתמשים מבלים באתר או באפליקציה מסוימים ברקע.

Tick

היא תוכנת ניהול זמן שנבחרה על ידי צוותים שמעריכים ניידות, רוצים לפקח על זמן ותקציב ואינם זקוקים לאפליקציית חשבונית או חיוב. בעזרתו ניתן לעקוב אחר זמן לפרויקטים ולמשימות, להוסיף הערות לכרטיסי זמן, להקצות משימות לעובדים ולקבוע ולפקח על תקציבי זמן.

מעקב אחר זמן אוטומטי עולה 15 דולר למשתמש לחודש ותומך בתכונה נוספת שאינה זמינה בכל תוכניות הניטור של העובדים

מעקב זמן לתעשיות ספציפיות. מעקב אחר זמן הוא חבילת תוכנה לשעון זמן שמשפרת את לוחות הזמנים לניטור העובדים ואת אפשרויות ניהול הפרויקטים על ידי מעקב אחר זמן המשימות והפרויקטים בעזרת טיימר מבוסס שעון עצר.