משחקי רצפה גדולים

משחקי רצפה גדולים

אם לא זכיתם בילדותכם לשחק באחד המשחקים המשעשעים בכל הזמנים, חייכם ישתנו. אתה בקושי יודע עובדה זו, אך להתגלגל על הקרקע הוא תרגיל נהדר לפיתוח מיומנויות הקשורות לאיזון, תיאום וכוח.

החלק הגדול השני של משחקי רצפה גדולים הוא שאתה יכול ליצור את המשחק במיוחד עבור מה שהתלמידים שלך לומדים. ילדים מתעניינים במיוחד במשחקים אינטראקטיביים מכיוון שהם יכולים להיות במשחק באופן וירטואלי.

לכן כל כך כיף לראות תלמידים מבריקים כשהם מפתחים משחקים המשמשים בכיתה. משחקי רצפה אלה מלמדים את התלמידים לתקשר היטב ולפעול כשחקן קבוצה.

משחקי רצפה – לילדים ונוער

גיבושון פרסם לאחרונה רשימה של עשרת המשחקים הניידים הממכרים ביותר בשוק. מאתיים זה הרבה משחקים, אבל מסתבר שיש עוד משחקים נהדרים. המשחק המוצג כאן מוגדר בעולם הבינגו, משחק עם למעלה ממאתיים דרגות קושי שונות. אני לא בטוח מה לעשות. ניסיתי מספר משחקים אחרים עם בני והייתי רוצה לבקש ממך לשתף את מחשבותיך בזמן שאתה שוקע באחד ממשחקי הסלולר הממכרים האלה. ספר לנו מה אתה הכי צריך לשחק את המשחק ולמה זה משחק כל כך נהדר עבור התלמידים שלך.

בסוף המדריך הזה, תוכלו לדעת למה לצפות כשקונים משחק רצפה ענק וכל הגורמים הנ"ל יעזרו לכם לקנות את הטוב ביותר.

משחקי רצפה ענקיים – כיף אמיתי

ניתן לשחק במשחקים אלו עם ילדים מגיל הגן ועד גיל בית הספר ואף צעירים יותר. משחקי קרקע דורשים מיומנויות אנליטיות רבות יותר ולכן אינם מתאימים לילדים בגילאים צעירים מאוד.

ששבש, דמקה, ג'נגה ועוד הם משחקים שאתה משחק בחיים האמיתיים, ורצפה היא כזו. הדבר היחיד שעדיף מלשחק את Floor בנפרד הוא לשחק אותו בנפרד, אבל לא כואב לשלב בין השניים באותו משחק, גם אם זה קצת שונה משני האחרים.

המשחק נראה מרשים, יכול להגדיל את צריכת האנרגיה במהלך היום והוא טוב ליצירת תחושה על רצפת המכירות.

מסלול מכשולים זה כמו תחקו אותי

הוא משחק מקורה מהנה שניתן לשחק עם ילדים ומבוגרים בגילאי הגן, תלוי ברמת המיומנות של התחנות שנוצרו. משחק קומה זה מציע אפשרויות אינסופיות לבנייה על ידי ספירת מספר התחנות הזמינות במשחק וכן גודל כל תחנה. זו מתנה פופולרית שניתן להעניק לילדים או לחבריהם לימי הולדת, מסיבות חג מולד וכו '. —- הגדרת יעדים בעזרת קלטת או קרטון ופשוט קפיצה ממקום למקום על הרצפה יכולה להיות פעילות מהנה. לילדים ומבוגרים, אבל בואו נחשוב מחדש על הרעיון של משחק בחוץ. כדי להישאר על הרצפה, השחקנים יכולים לעמוד על ריהוט מקורה או ממש לראות הכל דרך קירות החדר. אם אתה לא רוצה שילדיך יעבור על רהיטים אך עדיין רוצה משחק תנועה, אתה יכול להשתמש בקצף במקום. קומה אמיתית, שהיא כמו "לבה" לבתי ספר, רחובות, קניונים וכו ', ניתנת להשמעה גם במגוון אזורים פנימיים וחיצוניים.

עכשיו נתתי לך שני סוגים כלליים של משחקי רצפה

אבל הם רק חלק מהפנטזיה – וריאציות מעוררות שאתה יכול להמציא לתיאור הצעצוע שלך. מה שאני לא רואה במשחקי קופסא חדשים (אם כי אני מקווה שהפריסה הופכת נפוצה יותר) זה שהוא עושה משהו שלא ראיתי באף אחד ממשחקי הלוח החדשים האלה. יש אפילו אפשרות לייעל את הציון על ידי החלפת רפידות חדשות לאופן שבו מתמלאת השכונה שלך.

אם אתם מחפשים משחק רצפה פשוט לשחק עם ילדי הגן או הגיל הרך, תוכלו למצוא אותו כאן. אם ילדכם בן הארבע לומד לשחק עם אחיו הגדולים, הוסיפו רעיון זה לרשימת המשחקים המקורה שלכם לגיל הרך.

כילד שמשחק על הרצפה היה אחד המשחקים האהובים עלי ביותר באולם. למשחק קפיצות זה לפעוטות וגיל הרך (ואפילו לילדים גדולים יותר) יש פוטנציאל להיות בזבוז הזמן המועדף עליכם. אתה יכול לשחק בזה בזמן שאתה שוכב על הרצפה או על הספה עם הפעוט או הגיל הרך שלך, או אפילו בסלון בעזרת חבר.