כמה עולה להוציא היתר בניה

כמה עולה להוציא היתר בניה?

העלות בפועל של שירותי היתרי בנייה תשתנה בהתאם למיקום, מוניטין החברה, הפרויקט וגורמים נוספים. העלות בפועל של היתר בנייה תהיה תלויה במיקום הנכס שלכם ובסוג העבודות המתבצעות בו, ותחושב באמצעות טבלת התעריפים של תחום השיפוט.

ישנם סוגים רבים של אישורים וייתכן שתצטרך להגיש בקשה ליותר מאחד בהתאם לפרויקט שאתה מיישם

עלות ההיתרים יכולה להשתנות מאוד בהתאם למקום מגוריכם ולסוג הנדרש לפרויקט שלכם. אתה יכול לשלם רק כ-150 דולר עבור היתר עבור ציוד אינסטלציה פשוט או חיווט חלופי, ועל פרויקטים גדולים ומורכבים הדורשים ריבוי היתרים, אתה יכול לשלם בסופו של דבר מעל 6,000 דולר. היתרי פרויקטים קטנים עולים עד $100 והיתרי שיפוץ גדול עד $7,500.

לכן עליכם לקחת זאת בחשבון

בעלות הכוללת של שיפוץ הבית לפני תחילת העבודה, בין אם אתם בונים בית חדש או מרחיבים נכס. לסוג הנכס שאתה עובד איתו תהיה השפעה ישירה על העלות הכוללת שאתה יכול לצפות לשלם עבור ההיתר שלך. זכור כי לסוג הבעלות שלך תהיה השפעה ישירה על התהליך והעמלות שאתה משלם כדי לקבל אישור.

בכל פעם שאתם בונים בית חדש או מבצעים בו שינויים משמעותיים

סביר להניח שתחום השיפוט בו נמצא הנכס ידרוש היתר. עבור פרויקטים קטנים או מתקני שיפוץ, ייתכן שלא יידרש היתר, לכן עדיף לבדוק עם תחום השיפוט המקומי שלך לפני תחילת העבודה.

חלק מהערים והמחוזות הקטנים גובים מתושביהם רק 100 דולר

כדי לקבל היתר בנייה, בעוד שהיתר בעיר גדולה יכול לעלות אלפי דולרים. עלות ההיתר עשויה להשתנות לא רק לאזור שלך, אלא גם לפי גודל הפרויקט, סוג הפרויקט וכמות העבודה שבוצעה. היתרים יכולים לעלות בממוצע 1,200 דולר בהתאם למיקום, מספר ההיתרים ומורכבות העבודה. אם יש ספק או אי ודאות, על בעל הבית להיעזר בקבלן או בשירות רישוי.

לעיתים הדבר אינו מצריך עלויות נוספות

אך ברוב המקרים אדריכלים ובעלי מקצוע אחרים ישתמשו בשירות ההרשאות על מנת לבצע את העבודה ויעניקו לכם עמלה שיכולה להגיע עד 40-45% מתקציב הבניין . 'בִּניָן. שיקולים נוספים ועלויות על פי חוק, אסון טבע אינו מחליף את הצורך בהיתר בנייה לפני שניתן להתחיל בשיפוץ הבית. בניית מרפסת או מרפסת היא עניין אחר שעשוי לדרוש אישור לפני תחילת העבודה. לעוד מידע על היתרי בניה היכנסו לאתר של אסתי איפרגן.

חלקם לא מבקשים אישור לפרויקטים כמו החלפת ארונות מטבח

אבל אם אתה צריך לפתוח קירות, רוב הסיכויים שתצטרך אישור. "תמיד עדיף לבדוק עם המשרד המורשה המקומי שלך לפני שמתחילים פרויקט שדורש מאמץ משמעותי", אומר Jensen. נדרשים היתרים לפרויקטים רבים ולא כל רשויות הבנייה דורשות עבורם היתרים.

בעוד שהיתרים עולים בממוצע בין 250 ל-400 דולר

אם כבר הגשת בקשה להיתר בנייה גדול, עבודת בניה מותרת לרוב במסגרת זה. היתר מסוג זה יעלה פחות מאשר הגשת בקשה להעתקת בית נייד או שיפוץ מלא של בניין דירות. העלות המדויקת של ההיתר תהיה תלויה בגודל ההרחבה והאם מחלקת הבנייה שלך מספקת הוזלת מחיר עבור ריבוי היתרים לפרויקט. קבלן הבניין שלך יכלול לרוב דמי היתר כחלק מהצעתו וזה יהיה רשום על שמם, לא שלך.

וודאו שהקבלן מבטל את ההיתר לפני תחילת העבודה

אחרת תחויב בכל עלויות נוספות או קנסות. לאחר קבלת אישורים, סוכנים יבקרו באתר שלך באופן קבוע כדי לאשר את העבודה ולוודא שהכל מתנהל לפי התוכניות המקוריות. זכור שקבלת רשות אינה מספיקה; אתה גם צריך לעשות בדיקה אחרונה כדי לסגור אותו. אל תחכו לבקש היתר בניה – דברו עם האדריכל בהקדם האפשרי כדי לקבוע אם אתם צריכים היתר ואם כן כמה זה יעלה.

אם הקבלן מסכים לנהל את היתר הבנייה

עליו לכלול את עלות קבלת ההיתר בהערכת העלות הסופית של הפרויקט. אם יש לכם קבלן כללי שעובד אתכם בפרויקט בנייה או שיפוץ גדול, תוכלו לכלול את עלות היתר הבנייה בעלות הכוללת של הפרויקט, והקבלן ידאג לקבל את כל ההיתרים. אם בעל הבית שוכח לכלול את עלות היתר הבנייה בתקציבו, ייתכן שלא יהיה לו מספיק כסף להשלים את הפרויקט לאחר קבלת ההיתר.

במקרים רבים, הגשת בקשה להיתר לפרויקט מסחרי היא יקרה יותר מאשר הגשת בקשה לנכס למגורים. בדרך כלל, שיעורי היתרי השהייה נמוכים יותר ויכולים להיות קבועים, בעוד שהיתרים מסחריים מחושבים על סמך גודל הבניין או עלות הפרויקט.

היתר בנייה עולה בממוצע בין 500 ל-2,000 דולר

תלוי בעלות הפרויקט הכוללת או בשטח המרובע. היתר בנייה עולה בין 50 ל-300 דולר עבור עבודות קטנות כמו אינסטלציה וחשמל, ו-500 עד 2,000 דולר עבור בניית בית, בנייה או שיפוץ. אגרת היתר הבנייה מחושבת לפי סוג וגודל הפרויקט (מ"ר), עלות הבנייה הכוללת והעיר. דמי היתרי בנייה למגורים בממוצע בין $ 0 ל- $ 400 עבור פרויקטים קטנים ושיפוצים ובין $ 600 ל- $ 3600 עבור עבודות מבנים, שיפוץ ובנייה חדשה.

שיעורי ההיתרים בניו יורק תלויים בנפח העבודה ובדרישות קוד הבנייה. חלק מהרשויות גובות רק תעריף אחיד עבור היתרים, בעוד שאחרות גובות עמלה וגובות אחוז מתקציב הפרויקט הכולל או מהמחיר שנקבע על ידי הקבלנים.

עבודה שהחלה ללא היתר תחויב פי ארבעה מעלות ההיתר המקורי

התעריפים המתוארים להלן עשויים שלא לשקף את העלות הכוללת של ההיתר בשל תעריפים המוערכים על ידי מחלקות אחרות. התעריפים הבאים נגבים על ידי משרד ההיתרים והביקורות עבור מתן היתרים לעבודות חשמל. העלות שתשמש בחישוב עלויות היתר הבנייה ובדיקת התכנית תהיה העלות הכוללת של כל עבודות הבנייה להן ניתן הרישיון.

דמי ההיתר לבית חד-משפחתי חדש, דו משפחתי או דו-משפחתי הממוקמים באזורים A או B, כמפורט במדיניות הפיתוח של העירייה, הם דמי ההיתר המינימליים.

אחרת דרוש היתר לטווח ארוך

(50$ ועוד 10$ לכל עלות עבודה של 1000$) להרחבות, מבנים חדשים, שינויים או שיפוצים מבניים, הגדלת תעסוקה ו/או יעד מחדש. לעומת זאת, אם תבנה את אותו מוסך עצמאי בפריסקו, טקסס, עלות ההיתר תהיה 150 דולר עבור 300 הר"ר הראשונים. עלות ההרשאה להוספת חדר נעה בין 5$ ל-21$ לעלות פרויקט של 1,000$, או 0.16$ עד 0.74$ למטר מרובע.