החלפת מנעול בבית

טיפ מומחה לתיקון בעיות נפוצות בכפתורי דלתות, מנעולים ותפסים כמו מנעולי דלתות נעולים או קפואים, תפסים נעולים באופן שגוי ומפתחות שנשברים במנעולי הדלתות. ניתן לתקן בעיות רבות בידיות הדלתות ובמנעולי הדלתות, אך הן עלולות להיות חמורות יותר אם המנעול אינו פועל כראוי. אם יש לך מפתח שלא עובד עם המנעול, ראה תיקון נעילת מקשים. עלות המפתח מחדש יכולה להשתנות בהתאם לחומרה שנבחרה, מידת המורכבות, מנגנון הנעילה, מספר המנעולים לנעילה ומספר עותקי המפתח הנדרשים. אם יש צורך לשנות מספר מנעולים במקביל, אחזוק יכול להיות פתרון חסכוני.

אנשים רבים בוחרים להחליף את מנעולי הדלת בעצמם

אך זה יכול להיות תהליך קשה, גוזל זמן ויקר. החלפת מנעול לדלת יכולה להיות יקרה יותר מפענוח פענוח, אך אתה יכול לחסוך כסף על ידי ביצוע זאת בעצמך. עלות מנעול יכולה להיות בין $ 40 ל- $ 100 או בין $ 5 ל- $ 25 לכל צילינדר מנעול.

זה יכול להיות יקר להחליף או לשנות את חומרת המנעול הקיימת שלך. עם מנעול שנפתח מחדש, עליך להחליף את הפינים במנעול הקיים, אך הפינים זולים יחסית.

כדי להחליף או להחליף מנעול בבית חדש, יש להסיר את החומרה הישנה, לקנות את החומרה החדשה, להצפין ולהתקין. מנעולן אמיתי (שפירושו "מפתחות מחדש" של מנעול) נכנס, לוקח את המנעול הקיים, מפרק אותו (ראו תמונה למטה) ומסיר את הסיכות, הוופלים והכוסות הקיימים המאפשרים למפתח הנוכחי לסובב את המנעול. לאחר מכן מכניס המנעולן סיכה משולבת, רקיק או כוסית למנעול הישן, ומונע מהמפתח להפעיל את המנעול ומפתח אחר מסובב אותו.

במקרה אחד, ייתכן שיהיה עליך להחליף מנעול שלם אם המפתח היחיד בו אבד. תהליך ההצפנה מחדש מחייב שימוש במפתח המקורי. אם אין לך אחד כזה, עליך להחליף את כל המנעול. החומרה שמורכבת מחדש, כמו ידית הדלת או התפס, ננעלת מחדש.

אם אתה מאבד את המפתח בעת מעבר לבית חדש

החלף את המנעול על דלתך כדי להבטיח שלאף אחד אין גישה לביתך. זה מעצבן לחטט בעשרות מקשים כדי להגיע לדלת הכניסה רק כדי שהמפתח לא ייכנס לדלת האחורית או לנעילת הדלת הצדדית, או להיפך. אתה יכול לראות כמה עותקים של מפתחות הבית נמצאים במחזור מכיוון שבעלי בתים קודמים החליפו את המנעולים בבית שלך כדי לשמור על בטיחותו.

אם תחליט להחליף את נעילת דלת הפנים, זה לא אמור לקרות בן לילה. שנה את המנעולים בכל שאר הדלתות החיצוניות ושנה את קוד המוסך שלך.

לדוגמא

אם המנעול שלך הוא מאותו המותג, יש אותו סוג של חור מנעול ומשתמש במפתח שונה ממך, ניתן להצפין אותו מחדש עם אותו מפתח. אם איבדת עותק של המפתח הישן שלך ופחדת למצוא אותו ולהיכנס לביתך, תוכל להקיש את המפתח שוב אך המפתח לא עובד.

אם יש לך מנעול של מותג אחר בביתך ותרצה שהוא יעבוד עם אותו מפתח תצטרך להחליף את המנעול

אבל אם זה אותו מותג ויש לו אותו סוג מפתח, אתה יכול להצפין אותו מחדש באמצעות מפתח. דבר נוסף שיש לזכור הוא שאם תנסה להחליף נעילה בעצמך ולא תצליח, זה לא עלול לגרום נזק רב אך ניסיון לעצב אותו מחדש יהרוס אותו. אם התקנת מנעול אחד או יותר, אך אין לך מפתח בשבילו, תצטרך להשוות את מחיר המנעול החדש ולהצפינו מחדש עם מפתח (שידרוש עבודה נוספת) כדי לקבל החלטה מושכלת אשר חסכונית יותר.

בנסיבות רבות

הגיוני יותר לנעול מחדש את המנעול מאשר לשנות אותו. אם אתה עובר לבית חדש, איבדת סט מקשים ורוצה שהמפתח לבית והמנעול יתאים, האינסטינקט הראשון שלך יכול להיות להחליף את המנעול. בואו נסתכל כיצד לבצע מפתח מחדש ולשנות נעילה ולגלות מה ההבדלים ומתי יכול להיות יותר הגיוני עבורכם פשוט להחליף מחדש את ביתכם במקום להחליף אותו.

אם אתה מחליף מנעול בבית

החלף את כל מנגנון הנעילה. המשמעות היא ששירות מקשים מסיר את כל המנעול מהדלת ומחליף אותו במערכת מפתחות חדשה. זוהי השיטה המקיפה ביותר להבטחת אבטחה, אך היא כוללת הסרת המנעול הקיים מהדלת (כולל ידית, ידית דלת ושילוב מנעולים) והתקנת מנעול חדש במקומו.

אתה יכול לצפות לשלם בין $ 80 ל $ 300 עבור טירה ו- $ 200 ומעלה עבור התקנה מקצועית, תלוי באיכות. מנעולי דלתות רבים קלים לנעילה ומסופקים עם הוראות התקנה.

אם אתה מרוצה מהאבטחה של מנעול הדלת אך חושש מהמפתחות

רקי היא בחירה קלה ומשתלמת. לדוגמא, אם אתה עובר לבית חדש ואינך יודע היכן המפתחות נמצאים, איבדת סט מפתחות או פשוט חושש למצוא אותם, ייתכן שיהיה הגיוני להחליף את המנעול לאחר שמקלדתו מחדש. במתחמי מגורים נהוג להחליף את מנעולי הדלתות.

הם אומרים שאחד הדברים הראשונים שאתה צריך לעשות כשאתה עובר לבית חדש זה להחליף מנעולים

החלפה או סיווג מחדש של מנעולי בית זה רעיון טוב, במיוחד אם התגוררתם זמן מה באותו בית או אם שותף לדירה עבר להתגורר. אם אתם עוברים לבית חדש יותר או שהייתם בבית די הרבה זמן, זה יכול להיות זמן טוב שתתחיל להחליף את המנעולים שלך.

התקשרו לשירות מפתח להכנת מנעול חדש

חתכו מפתח חדש וקנו עד שאנחנו באים לכבות אותו. הכנת מנעולן יכולה להיות מהירה וזולה יותר מעבודה במקום. בעלי בתים חדשים עשויים לרצות להחליף את מנעולי הדלתות בהקדם האפשרי, אך אנו ממליצים לחכות ליום שלפני הסגירה כדי לעמוד בלוח הזמנים.