כיצד לבחור חברת קידום אתרים

לסוכנויות קידום אתרים יש ידע מצטבר איכותי בהשגת תוצאות אופטימליות, אך האלגוריתמים של גוגל משתנים ללא הרף. קידום אתרים בגוגל אורך זמן, ויכולים לחלוף חודשים עד שתבינו שבחרתם בחברת קידום אתרים לא נכונה, או שתוכלו להתמודד עם תוצאות קטסטרופליות. כפי שלמדתי בשנים האחרונות בעסקי הסוכנויות, הגורם המכריע הוא עד כמה אסטרטגיית סוכנות יעילה.

בחירת חברת קידום אתרים בשירות מלא אינה משימה קלה

אך בחירת חברת קידום אתרים הטובה ביותר קשה עוד יותר. סוכנות SEO של B2B יכולה לעזור לכם להתעלות על המתחרים שלכם, להשיג יותר לידים, להגדיל הכנסות, להחזיק יותר נתח שוק ולקחת את הענף שלכם לשלב הבא.

כשאנחנו עושים זאת

אנו מנתחים את נתוני הדירוג שלנו כדי להבין את השיטות בהן חברות משתמשות למציאת שותפי SEO שלהן. על ידי מטרה ברורה, קבלת ייעוץ חינם ובדיקת פרופיל בעלי העסקים, אתה יכול להבטיח שתעסיק חברה לקידום אתרים באינטרנט המתאימה לארגון שלך שתתמקם מבחינת תעבורת אתרים ותעלה על המתחרים שלך. 

לעולם אל תבחר חברת קידום אתרים שטוענת שיש לה אסטרטגיית SEO מבלי לדעת שום דבר על העסק שלך

אם אתה עובד עם סוכנות קידום אתרים, תמצא את הצוותים המתאימים בחברה שלך באותו דף. יידעו מדוע העסק שלך צריך להזמין מומחה לקידום אתרים ולחשב כיצד הם ישפיעו על העסק שלך באופן פנימי וחיצוני.
על מנת לבדוק עוד פרטים נוספים בתחום של כיצד לבחור חברת קידום אתרים כדאי לבדוק כאן:

האנשים שתבחרו צריכים לעזור גם לגשר על פער התקשורת בין החברה שלך לסוכנות קידום אתרים

הבחירה ושיתוף הפעולה עם סוכנות קידום אתרים צריכים להניע את התוצאות הרצויות. זה מבטיח שהסוכנות תישאר בקנה אחד עם התרבות והיעדים הארגוניים שלך ופועלת בהתאם לציפיות ולוחות הזמנים של הסוכנויות.

לסוכנויות SEO יש ניסיון בעבודה עם לקוחות רבים ולעתים קרובות מתארות את תהליך ה- win-now של SEO

כדי לתת ללקוחות פוטנציאליים תובנה לגבי הדרך בה הם מספקים תוצאות. סוכנויות קידום אתרים יוצאות דופן עובדות בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיהן כדי להשיג תוצאות המוצגות ללקוחותיהן, שהפכו לתכונה נפוצה. בעבודה משותפת סוכנויות SEO מדורגות גבוה יותר במילות מפתח ממוקדות, מייצרות יותר תנועה ומגדילות הכנסות (או שלושתן).

לפני שאתה ממקד את המאמצים והזמן שלך בחברה לקידום אתרים

בדוק את הדרישות ברשימה שלך. התבונן בתיק העבודות ובמקרי המחקר של חברות קידום אתרים בכדי לקבל מושג על סגנונן וסוג התוצאות שהלקוחות מקבלים. כמו כן, למד כיצד חברת SEO משלבת שירותים אחרים עם ה- SEO שלה, כגון רשתות תשלום לקליק (PPC), מדיה חברתית ועיצוב אתרים. השלב האחרון בבחירת חברת קידום אתרים הוא להיפגש עם הסוכנות הפוטנציאלית שלך. בין אם אתם נפגשים באופן אישי או באמצעות ועידת וידאו, זה עוזר לצוות שלכם להחליט בעצמם האם זו חברת ה- SEO המתאימה לכם. לפני שתתחיל לבחור חברות קידום אתרים, עליך לבדוק כמה מהטעויות הנפוצות והגדולות ביותר שעושים ארגונים בחיפוש אחר סוכנות קידום אתרים.

חשוב גם לבדוק מה עשו חברות קידום אתרים בעבר

מכיוון שזה סובייקטיבי אילו שירותים בסופו של דבר יאכזבו את הלקוחות. מחקרי מקרה מדגישים את מיטב חברות ה- SEO ועבודתן, נותנים דוגמאות קונקרטיות לביצועיהן ומאששים את מומחיותם וכישוריהם. אם אתם מחפשים ביקורות של אתרים על ידי גוגל, פייסבוק, תיק עבודות, סוכנויות דיגיטליות, עיצוב אתרים, Rush Clutch, UpCity וכו ', אז תוכלו למצוא ביקורות עם פרטים נוספים על חברות ה- SEO שאתם שוקלים.

מנועי חיפוש לא חושפים בדיוק כיצד הם בוחרים אתרים

אך טוב יותר לדעת היכן למקם אותם. אחד הסימנים החשובים ביותר לכך שחברה מתאימה לך הוא למדוד את הרגשתך כשאתה מדבר איתם. שוחחנו עם לקוחות פוטנציאליים וקיבלנו הצעות מסוכנויות אחרות איתן אנו יכולים לשתף פעולה.

חשוב שלא תקבל רק שירותי קידום אורגני איכותיים מהחברה שאתה בוחר

אלא שתרגיש בנוח לעבוד איתם. האם אתה מעוניין במודל הפרסום של תשלום לקליק שמציע מנועי חיפוש כמו גוגל לסיפוק מיידי? עיין במאמר שלנו בנושא ניהול ותמחור PPC. ניתן להשתמש ב- Google Analytics וב- Google Search Console לצורך קידום אתרים ללא תשלום, לכן הכירו את השירותים הללו.

אם אינך בטוח אם לשלם לחברת קידום אתרים שתנהל את SEO שלך

עליך לשקול זאת. על ידי קריאת ביקורות עסקיות של SEO, מקרי מקרה ותוכן אתרים תוכלו לדעת את היסודות כיצד ליצור קשר עם עסק (גם אם הם לא נוגעים באתר). כשאתה שוכר את החברה המתאימה שתעשה את העבודה המסובכת עבורך, תוכל להתמקד בניהול העסק שלך במקום לנסות ללמוד על אלגוריתמים ושיטות עבודה מומלצות.

לחברות קידום אתרים

טובות או גרועות, נוסחה צרה מאוד ליצירת אתר שנראה טוב. להגיד את הדברים שאתה רוצה לשמוע זו לא הוכחה שלסוכנות קידום אתרים יש את הכישורים הטובים ביותר. לעולם אל תגביל את עצמך למה שאתה יכול למצוא בסביבה המקומית שלך, כי SEO אינו מבוסס על מה שהוא עושה, אלא על הניסיון של האנשים שעושים את זה, והמומחיות שלהם בתחום זה יכולה להשפיע על כל הקמפיין.

חברת קידום האתרים שאתה מעסיק מחליטה את גורל אתר החברה שלך

במאמר זה אני נותן לך כמה טיפים כיצד לעבור את הערך הנקוב של חברת SEO כדי לעזור לך לבחור את סוכנות ה- SEO הטובה ביותר עבור העסק שלך. אם תבחר סוכנות קידום אתרים שנמצאת בעמוד הראשון של מילות מפתח תחרותיות בעיר קידום אתרים, כנראה שתמצא את חברת קידום אתרים שעומדת על המגרש של מה שאתה מחפש.

תוכל לקרוא עוד על אופן השימוש ב- 'Google לעסק שלי' כדי לרשום חברה בגוגל, אך נעמיק כאן. חיפשתי את מיטב ה- SEO הטוב ביותר בסיאטל בגוגל והיא הייתה החברה הראשונה שיצאה למעלה.