שוקולדים ממותגים לכל מטרה שרק תרצו

לכל פינה בעולם יש מותג משלה עם טעם או תערובת שוקולד מיוחדת שהוא מעדיף, ולכן ריכזנו רשימה של מותגי השוקולד המובילים והפופולריים ביותר בעולם. בעוד שמותגי שוקולד אחרים פופולריים יותר, כגון הגרמנית הבלגית והשיקית הטובה ביותר, אלה הם הפופולריים ביותר ומצאו אהבה של אנשים.

השימוש בהם בפולי קקאו מפרו

אקוודור וסנטו דומינגו להכנת השוקולד האותנטי והטעים שלהם מגיע במגוון טעמים. ההתמקדות שלנו היא בשוקולטיירים המייצרים חטיפי שוקולד, כמהין וממתקי שוקולד אחרים. בר הוא דרך לחקור את טעמו של השוקולד על ידי השוואת שוקולד עם כמויות שונות של קקאו ועל ידי השוואת שוקולד עם קקאו הגדל במדינות שונות.

הם משתמשים בחמאת קקאו באיכות גבוהה ומציעים את השוקולד המריר הטוב ביותר שהוא בריא

Leonidas היא שוקולטיירית המייצרת את השוקולדים הבלגיים הטובים ביותר במחיר משתלם. הם מציעים מבחר בלעדי של שוקולדים בלגים כהים, שוקולדים, כמהין ומרציפן.

אומרים שהוא מותג השוקולד הטוב ביותר בעולם ומיליוני אנשים ברחבי העולם אוהבים להרגיש את היתרונות של לשים אותו כל הזמן

חברת השוקולד הלבנונית נוסדה בשנות השבעים והיא אחת ממותגי השוקולד היוקרתיים הטובים בעולם. Godiva, מותג בלגי שנוסד בשנת 1926, משתמש בחומרי גלם באיכות גבוהה כדי לטעום אותנטי ועשיר ללא תוספים שבהם משתמשים מותגי שוקולד מבוססים רבים אחרים כדי לשפר את המתיקות.

היופי של המותג הנלהב הזה בא לידי ביטוי באריזתו, מה שהופך אותו למתמודד בקטגוריית אריזות השוקולד הטובות ביותר. G & B הוא מותג שוקולד מפואר, וכאשר אתה מנסה את אחד השוקולדים שלו, ברור שאתה מנסה שוקולד איכותי ועשיר בקקאו.

Leonidas

הוא מותג שוקולד המשתמש בחמאת קקאו טהורה בקליפתו ובמרכיבים 100% טבעיים. כעסק משפחתי, הדגש הוא על שוקולדים ללא שמן דקלים, המייצרים שוקולד איכותי מפולי קקאו קלויים. שוקולד מריר פופולרי הוא שקד כתום, עשוי מפולי קקאו אקוודוריים בטעם שקדים איטלקיים ושמן תפוזים.

ראסל סטובר

הוא מותג אמין שמעולם לא שינה את השוקולד שלו מאז הקמתו כאחת החברות היחידות שהתמחו בשוקולדים ללא סוכר. לג'ל שוקולטייר יש תשוקה לשוקולד, מרקמים עדינים ויצירתיות מתמדת שהפכה אותו לאחד מ -10 מותגי השוקולד הבלגיים המובילים בארה"ב. Green & Black הוא מותג שהושק לאחרונה לחטיפי שוקולד אורגניים כהים עם 70% קקאו.

קונדיטוריה טבעונית

העשויה ללא גלוטן, סויה, חלב, אגוזי עץ ובוטנים, היא אחד השוקולדים הטעימים ביותר שטעמנו, ועם ארבע אפשרויות ללא אלרגיה הוא טועם ומרקמים משובחים בדיוק כמו שוקולד בקופסא ללא לדאוג לתגובות אלרגיות, כולל אנפילקסיס. מותג בלגי זה נוסד בשנת 1926. חבילות סרט הזהב של גודייבה הן התגלמות של מותרות, וכל קופסה מכילה כמהין שוקולד באיכות גבוהה. כמהין הם הטובים ביותר ממותגי השוקולד המהודרים, ואם הם חלביים, ללא גלוטן או ללא סויה, הם דקדנטיים, שמנתיים או סוחפים.

לאחר שהכנו אינספור קבוצות של מלח ים ושוקולד מריר ספוג בקרמל ושילבנו אותן עם כמהין שוקולד מריר טעימות

יצאנו לארוז את השוקולדים האלה בעבודת יד בקופסאות שי שעושות להם צדק. גילינו שהשוקולד עצמו איכותי, עדין וארוך בטעם ומגיע מקקאו נהדר. הבחירה שלנו לקונדיטוריה רקצ'וטי היא הקופסה השחורה, שהיא האהובה עלינו, המבוצעת בטעם ומגוון מרהיב של צורות ומרקמים, אך המגוון של רקצ'וטי הוא בחירה מצוינת לטועמים ומציע מגוון בוטיקים מהעולם החדש והישן.

Green & Blacks

הוא מותג שוקולד המבוסס על עקרונות המקור של קקאו בר קיימא ואתיים והאמונה שלו שטעם טוב מגיע מהמרכיבים הטובים ביותר. למרות שאנחנו אוהבים את המחויבות שלהם לאוכל סחר הוגן ומרכיבים אורגניים, הטעם של חטיפי השוקולד לא היה האהוב עלינו. כמו אחיה, גם רשימת המרכיבים של גרין אנד בלק כוללת וניל, מרכיב נפוץ להוספת תערובת אנרגיה של ממתקים לשוקולד מריר.

שוקולד אתי פירושו שוקולד הגדל בחוות ומיוצר בכבוד לכדור הארץ על ידי חברות המתייחסות היטב למגדלי קקאו ולחקלאים

שוקולד לוקר מספק מרכיבים לשוקולד לתעשייה, ואנו מייצרים מוצרים עבור מותגים אחרים בכל רחבי העולם. לקוחותינו נעים בין שוקולדים קטנים לאומנים ועד חברות תעשייתיות גדולות המשיקות מותגים חדשים וקמעונאים גדולים ומבוססים.

לכמהין טובה צריך להיות חיצוני מבריק מצופה באבקת קקאו, ללא כתמים ופרחים לבנים, סימן לכך שהשוקולד לא טופל בצורה רעה במהלך הייצור והאחסון.

כמהין מסורתיות בציפוי מעטפת שוקולד פשוטה וציפוי אבקת קקאו

אגוזים או אגוזי קוקוס. טעמי שוקולד ויטאמר כוללים מלח, קרמל, שוקולד מריר, אגוזי לוז, שקדים, שוקולד חלב, אבקת שוקולד חמוציות ועוד רבים אחרים. ג'ירארדלי מייצרת מגוון תערובות אפיית קקאו חמות במוצריה, שהן מתנות פופולריות לחג המולד מכמה ממותגי השוקולד הפופולריים ביותר.
למידע מורחב בתחום של סוויט לוגו מומלץ לבקר ב- sweetlogo.co.il

זהו סיפור שוקולד

סמל ליוקרה ויוקרה בקרב מותגי השוקולד הבלגיים המובילים בעולם. חברת מנטה הזמינה לעצב את אריזת המוצר Goodship, תפסה את טעמו האיכותי של שוקולד אוטופיק המייחד אותו משאר המותגים. Arcobaleno הוא מותג פיקטיבי של שוקולד מריר עם טעם פירותי ואריזות בהירות וצבעוניות המתמקדות בטעמים פירותיים.

למידע נוסף בתחום של שוקולדים ממותגים לכל מטרה שרק תרצו ושוקולדים ממותגים נא לבקר באתר sweetlogo.co.il