שואב אבק רובוטי

כאחד הרובוטים החכמים ביותר לניקוי אבק שבדקנו אי פעם, Roomba יכול למפות ולשנן תוכניות קומה מרובות, וכך יהיה קל לקבוע היכן הוא אמור להימצא באמצעות אפליקציה או פקודה קולית. עיבוד חיישנים נוסף מסייע גם ל- Roomba i3 של iRobot Roomba לנקות חדרים גדולים וקטנים בתבנית צפויה ומסודרת. עם Roborock S4 Max אתה יכול ללמוד בפגישה נקייה כיצד להגדיר את הבית שלך כך שתוכל לשלוח אותו לחדרים מסוימים תוך התעלמות מאחרים והימנעות מאזורי אסור בהם הצבת קערות של מזון לחיות מחמד או ריהוט רגיש.

אם אתה מחפש שואב אבק רב עוצמה מבלי להוציא יותר מדי

שואב הרובוט הזה הוא בחירה טובה. הוא מצויד במערכת ניקוי מתקדמת בארבעה שלבים המרימה אבק ושיער מוטבעים ללא מאמץ ומספקת ביצועי ניקוי יסודיים על כל סוגי המשטחים, כולל שטיחים. עם עוצמת קול לא גבוהה יותר ממיקרוגל, הבחירה הנהדרת והזולה הזו של קנמור, ואקום הרובוט 31510, מפיקה צליל עמום שבא במידה רבה מהקצה, כך שתוכל לשלוט כיצד הוא מנקה אזור.

מצויד בפח אשפה גדול ובסוללה עמידה

ואקום RoboRock יכול לנקות עד 2,152 רגל מרובע בפעולה אחת. לאחר סיום הניקיון, תקבל מפה של תוכנית הרצפה שלך לאחר הניקוי, כך שתוכל לראות איזה אזור הוא מכסה. לניקוי אבק, Ecovacs Deebot Ozmo T5 ידועה בניקוי האבק המשפר שטיחים.

הוא ניקה יותר שיער כלבים, חיות מחמד ואלרגנים מכל שואב אבק בקבוצת הבדיקות, והוא מנווט במפה של מספר חדרים ורצפות. שואבי אבק רובוטיים יכולים להיות מבולגנים לתחזוקה, אך מברשת הגליל הכפולה שלה אינה סותמת זיפים ומברשות מעצבנות של חיות מחמד, ומערכת הסרת הלכלוך האוטומטית שלה הופכת את הניקוי למהיר יותר מאשר לרוקן כוס אבק. במהלך סדנת ניקוי, שואב האבק הרובוט שלך מרוקן מיכל אבק או רצפה נטולת שקים שיכולים להכיל לכלוך ופסולת עד 30 מפגשי ניקוי.

אם מספר האבקנים באזור שלך גבוה או חיות מחמד מתות במהלך העונה, Roomba ממליץ לשואב אבק רובוטי מסדרת Roomba R-600 לספק ניקיון נוסף בכדי שהרצפות שלך יהיו נקיות יותר כל השנה.

בעזרת כלי ניווט, חיישנים ומצלמות לייזר, שואב האבק הרובוט עובר את דרכו בביתך, מוצץ שיער לחיות מחמד, פירורים ולכלוך מפח האשפה שלו על רצפות קשות כגון עץ, אריחים, לרבד ופרופיל נמוך. שטיחים ושטיחים.

מגבים רובוטיים הם רב שכבתית וזמינים במצבי ניקוי שונים

המעניקים לך את היכולת לטאטא, לשאוב או לנגב רצפות רטובות או לחות. חלק מהדגמים מנגבים רצפות לניקוי רטוב, ואילו שואבי אבק מסוימים יכולים לנגב רצפות בפעולה אחת או בשילוב גורף / ניגוב. המגב הוא קובץ מצורף רטוב בתחתית הרובוט כך שהוא יכול לרסס מים על הקרקע מבלי לנקז אותו.
למידע מורחב אודות שואב אבק רובוטי מומלץ כדאי לגלוש לאתר vacuums.co.il

לאחר הניקוי

הוא מרוקן את שקית ה- AllergenLock ™ שלו, שיכולה להכיל לכלוך עד 60 יום אם תשכח לשאוב במשך חודש. בניגוד לשואבי אבק רגילים רבים, רוב הרובוטים, כולל הרובוט הזה, אינם משתמשים בשקית כדי לאסוף את האבק, השיער ופסולת אחרת שהם סופגים. רוב הדגמים לריקון עצמי כגון iRobot Roomba S9 ו- Roomba i3 זורקים את תכולת האשפה לתוך שקית שיכולה להכיל פסולת למשך 60 יום, תלוי באיזו תדירות אתה שואב אבק ועד כמה הבית שלך מלוכלך.

מערכת הניקוי בת 3 השלבים הינה אידיאלית למשקי בית עם חיות מחמד ומשתמשת במברשות גומי מרובות משטחים ומנגנון שאיבה פי 5 להסרת אבק, לכלוך, שיער לחיות מחמד ולכלוך גדול.

כאשר בדקנו את שני הרובוטים של שואב האבק באותה סביבה ביתית

בדקנו את פח האשפה המלא ולא מצאנו לכלוך או חלקיקי מזון ברורים ואין ארנבות אבק גלויות לתפוס. שואבי אבק רובוטיים ידידותיים לחיות מחמד ועמידים בפני לכלוך, אך מברשת ראשית ארוכה במיוחד של טורבוליפט חופרת עמוק יותר לתוך השטיח כדי להוציא שיער ולכלוך, והסינון בשכבות כפולות לוכד חלקיקים זעירים. בלחיצת כפתור אחת, תקן Bobsweep בוחר לכלוך, אבק ושיער לחיות מחמד מהר ויעיל יותר מהטורבוליפט.

מלבד אבק דק, נתוני הניקוי של רובוטי השואב שבדקנו נותנים לך מושג טוב על ביצועי הניקוי שלהם על סוגים שונים של כיסויי רצפה. אם כבר מדברים על זה, כל שואבי האבק שבדקנו טיפלו ברצפות עץ ובשיער לחיות מחמד בלי שום בעיות.

אנו חיים בעידן של שואבי אבק ורובוטים המנקים עבורנו

זה מרגיש כמו מוצר חדש. לקטגוריה, אך ישנם רבים משואבי האבק הטובים ביותר הקיימים בכדי לסייע לך להסיר אבק, שיער לחיות מחמד ושאר פסולת בבית מבלי להרים אצבע. g רובוטים) הוא שואב אבק ושואב רצפה מוגבל המשלב חיישנים, רובוטיקה ובקרה ניתנת לתכנות מרחוק לשגרת הניקוי.

ניתן להשיג רובוטים לניקוי רצפות עם מגוון פונקציות ומוצעים בטווח מחירים רחב. כדי להתחיל לחפש את רובוט השואב הטוב ביותר לצרכיך, העריך את סוג הרצפה שברצונך לנקות וקבע כמה אתה רוצה להוציא.

בשנת 2016 טען הבוס של iRobot כי 20% מכלל שואבי האבק שנמכרו הם רובוטים

בות 'וצוותו בנו מעבדה חדשה מרובת חדרים בכדי להעריך עד כמה שואבי אבק מסירים פסולת משטחים מתוך שטיחים נמוכים ורצפות חשופות, עד כמה הם עובדים בפינות צרות, עד כמה הם מנווטים ומנקים סוגים רבים של חדרים וכיצד לעתים קרובות יש לשואבי אבק מלכודות. כדי לבחור את שואב האבק הרובוט הטוב ביותר, ביליתי 120 שעות והרבה זמן בעינוי קבוצה של 12 רובוטים ובדיקתם על דברים כמו כוח יניקה, יכולתם לבצע טוב על שטיחים ורצפות קשות וביצועיהם במחזורי ניקוי.

שואב אבק רובוטי נהדר נוסף הוא סדרת Roomba 600, רובוט עם נווט חסר ביטוי שיכול למצוא פסולת שלעולם לא תתפוס לבד מבלי להיתקע בבלגן הביתי הטיפוסי.