רשימת מטבעות וירטואלים

אם אתה חדש בביטקוין, חוברת זו להורדה תציג בפניך מידע נוסף על המטבע ועל סיכוניו. הוא מספק מידע בסיסי על ביטקוין ותחום שיפוט CFTC, הכולל מטבעות וירטואליים הממוקדים על ידי רמאים והאקרים. ייעוץ לקוחות מדגיש את הצורך במחקר מקיף כדי לקבוע כיצד זכויותיך משפיעות על הערך העתידי של מטבעות ואסימונים דיגיטליים ואילו צעדים לנקוט כדי למנוע הונאות ובעיות אחרות.

מידע נוסף ניתן למצוא בהוראות הכניסה והרישום של מטבעות וירטואליים וירטואליים

שירות ייעוץ זה מדגיש תוכניות שאיבה וזרוק של מטבעות וירטואליים שיכולות להתרחש בשוקי מזומנים מטבע וירטואלי לא מוסדרים ואסימונים דיגיטליים, כמו גם פלטפורמות המציעות לסוחרים מגוון רחב של זיווגי מטבעות לקנות ולמכור.

חברות מוסדרות הנסחרות במטבעות וירטואליים חייבות להגיש מדיניות הסמכה עצמית של DFS בהתאם להנחיות ה- DFS מיוני 2020. מס הכנסה הוציא הודעת IRS 2014-21 ו- IRB 2014-16 הנחיות ליחידים ועסקים בנושא מיסוי של עסקאות הקשורות למטבעות וירטואליים.

אדם המפעיל פלטפורמה של מטבע וירטואלי חייב לרכוש רישיון למשדרי כסף

משלמי המסים המבצעים עסקאות במטבע וירטואלי חייבים לציין את העסקאות הללו בדוח המס שלהם. עסקאות עם מטבעות וירטואליים כפופות לחוק, כמו גם עסקאות עם נדל"ן אחר.

חוסר פיקוח על ידי מנהל מרכזי מטבעות וירטואליים מבוזרים מספקים הזדמנויות לעסקאות בלתי חוקיות והלבנת הון

ללא עמלת בנק מרכזי, ערך המטבעות הווירטואליים יכול להיות תנודתי. גם עם טכניקות הצפנה משופרות, אובדן או גילוי של מידע אימות אפשרי ויכול לגרום לאבידות גדולות עבור בעלי מטבעות וירטואליים.

מטבע וירטואלי

הוא סוג של מטבע דיגיטלי שאינו מוסדר שאינו מונפק או נשלט על ידי בנק מרכזי. בכל הנוגע למעמד המשפטי, ישנם שני סוגים עיקריים של מטבעות וירטואליים: ריכוזי ומבוזר. ביזור המטבע הווירטואלי מבוסס על בלוקצ'יין, רשת שעליה מבוססת הצפנה.

אין מנהל מרכזי, פיקדון או מנפיק מטבעות וירטואליים. מטבעות דיגיטליים הם מושג מקיף המתייחס לנכסים כספיים בצורה דיגיטלית. מור, חברת פיאט הדיגיטלית מייצגת את פיאט, מטבע מגובה ממשלתי בבלוקצ'יין.

המילה "מטבע" לא תמיד מדויקת

אך היא פועלת היטב לתיאור מערכת העסקה במונחים כלליים בעלי ערך להחלפה. חלקם יכולים לשמש כסף, בעוד שאחרים משתמשים בהם ספציפיים למטבעות, כגון החלפת חפצי ערך מסוימים למשאבי מחשב או שטח דיסק. אובייקטים אחרים של המונח 'מטבע וירטואלי' הם מטבעות אמיתיים, אך זהו נושא החורג מתחום המאמר, ומכיוון שאנו משתמשים במונח 'מטבעות וירטואליים' ברשימה זו, לא ניקח צד זה או אחר. והשתמש במילה השכיחה יותר.

ביטקוין הוא המטבע הבסיסי שעליך לקנות אם ברצונך לסיים את אחד המטבעות האחרים ברשימה זו. Ethereum נתפס לעתים קרובות כקריפטוגרף שדחף את הביטקוין הצידה, אך הוא נזרק גם כמטבע הדומיננטי.

התפוצצות הביטקוינים הביאה לצמיחה של עשרות מטבעות קריפטוגרפיים אחרים

חברות מהמרות שבלוקצ'יין, הטכנולוגיה העומדת בבסיס הביטקוין, תשנה את הכלכלה והובילה לזינוק בפרויקטים של בלוקצ'יין. בלוקצ'יין מבוסס הביטקוין מבוסס הבלוקצ'יין, שהוא בעצמו מבוסס על ביטקוין, ישבש את שוק המטבעות.

ביטקוין במקור נועד ככסף דיגיטלי אך ספקולציות הובילו ליצירת מטבעות קריפטוגרפיים של ביטקוין קאש

שהוא גרסה של ביטקוין. קבוצה שרצתה שהביטקוין יישאר כספי אינטרנט התפרקה וזללה (בז'רגון קריפטו, "מזלג") ביטקוין כדי ליצור ביטקוין מזומן. אמנם מחיר הביטקוין היה תנודתי והוא עדיין מטבע מתאים, אך תומכיו של ביטקוין קאש טוענים שזו הייתה הנקודה של הביטקוין מההתחלה.

מונרו

הוא מטבע קריפטוגרפי המכוון לפרטיות שמטרתו להפוך עסקאות לאנונימיות ולא למעקב. היא משתמשת בקריפטוגרפיה טכנית כמו חתימות טבעות וכתובות סודיות כדי לאפשר לצדדים שלישיים לעקוב אחריהם. על ידי הסוואת כתובות העסקאות, התומכים טוענים כי מונרו מספק מטבע שימושי ופטמי.

אדווה משפר את היעילות של עסקאות חוצות גבולות. על ידי עבודה עם מוסדות פיננסיים, Ripple יכולה להוריד שערי חליפין ולספק שערי חליפין בזמן אמת. Ripple מאפשר לבנקים לשמש כמתווכים לעסקאות חוצות גבולות.

היא משתמשת במטבע משלה, אתר, כדרך להחליף ערך ולשלם עבור כוח המחשוב. Stellar היא רשת תשלום קוד פתוח המשתמשת בטכנולוגיית ספר חשבונות מבוזר.

ריפל היא רשת הסדרים ותשלומים ברוטו בזמן אמת המיועדת למוסדות פיננסיים מוסדרים. מטרתו לייעל תהליכים מכבידים על הבנקים על ידי ביטול מסלקות צד ג '.

יועצים רבים ממליצים למשקיעים להיצמד לביטקוין ואת'ריום ולהעביר מטבעות קריפטוגרפיים קטנים יותר. סוחרים משתמשים בקישור כדי להימלט מהתנודתיות העצומה של מטבעות קריפטוגרפיים.

ספק המטבעות המובילים מטבעות מטבעות מטפל ב- CoinDesk 20, רשימת המטבעות הקריפטוגרפיים הפופולריים ביותר לרכישה ולמכירה. הרשימה מכסה את כל נכסי המטבעות הרשתיים והרשתות בשמות הנפוצים שלהם.

ביטקוין (BTC) היא אחת מרשתות הבלוקצ'יין והמטבעות הקריפטוגרפיים הנפוצים ביותר. ניסויים רבים בבלוקצ'יין משתמשים במכירת מטבעות למימון פרויקטים המניעים את הרשת.

זהו מטבע פעיל ולגיטימי מאוד עם רמה גבוהה של סחר יומיומי ביחס לשווי השוק שלו

מעט מאוד עסקים ברמה הקמעונאית מקבלים סוג זה של מטבעות, ואם כן, בדרך כלל מדובר בביטקוין. קהילות מסוימות משתמשות במטבעות נפוצים כגון Dogecoin לפורומים ו- Storj לאחסון.

ניתן לסמן סטטיסטיקה כמועדפים ולהשתמש בהתראות סטטיסטיקה אישיות

כדי לשנות את האפשרויות הסטטיסטיות, עליך להשתמש בחשבון אחד לפחות בכדי להשתמש בתכונה זו. אם אושרה בקשה להסמכה עצמית וירטואלית לעסק (כלומר יש לך קובץ), תוכל לגשת אליו מתפריט היישומים שלי.

השלמת CAPTCHA מוכיחה שאתה אנושי ומעניקה לך גישה זמנית לנכסי אינטרנט. חשבון בסיסי הכירו את הפלטפורמה תוכלו לגשת לסטטיסטיקה בסיסית.

זה אידיאלי למי שרוצה להשתמש בבסיס קוד הביטקוין לשיפור הפרטיות והמהירות

סטלר שונה בכך שהוא משמש בעיקר חברות העברות ומוסדות אשראי, אך התוצאה הסופית דומה לזו של ריפל. סטלר נוקט גישה שונה באדווה, אבל זה לא אומר שהוא פחות יעיל.

על מנת לשמוע פרטים נוספים אודות רשימת מטבעות וירטואלים ומטבעות וירטואלים כדאי להעיף מבט ב- bigshotnews.net