רמקולים לבית – איך לבחור נכון?

ישנן אפשרויות רבות לבחירה בכל הנוגע לרמקולים ביתיים, אך ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בבחירת מערכת הרמקולים הטובה ביותר לקולנוע ביתי. במאמר זה אתן כמה טיפים כיצד להכיר את המותגים הטובים בעת קניות או אחרת בבחירת רמקול או ערכת רמקולים חדשה לביתכם. להלן כמה מהחשובים ביותר שלקחתי בחשבון במחקר שלי ברשימה זו. ברמקולים של הקולנוע הביתי שתבחרו קיימים מספר דרייברים המעבדים תדרים שונים, כך שהמוזיקה שלכם נשמעת צלולה ומדויקת.

איזה רמקול תבחר תלוי בסוג המערכת שאתה רוצה לבנות וכמה מקום יש לך

בחירת המספר הנכון של הרמקולים למערכת הבידור הביתית שלך חשובה לא פחות מהבחירה במגבר, המקלט ורכיבי המערכת הטובים ביותר. הגודל הוא אמנם גורם מפתח בבחירת הרמקולים לבית, אך הגורם החשוב ביותר הוא העדפה אישית בשל המגברים והמקלטים בהם תשתמשו להפעלת הרמקולים שלכם. במילים אחרות, זה אישי ביותר, אך המפתח לבחירת "הכמות הנכונה" של הרמקולים למערכת בידור ביתית הוא לבחור באחד משלושה גורמים עיקריים: גודל, צריכת חשמל או ביצועים.

רמקול סטריאו יחיד דורש שני כבלים לרמקולים כדי לרוץ בין הרמקולים, כך שתוכל להתקין רק מגבר אחד, מקלט אחד וספק כוח אחד. אם ברצונך לחבר רק 2 זוגות רמקולים, אנא קרא כיצד לחבר 2 רמקולים למגבר כדי ללמוד עוד על כך.

כדי להפוך את התהליך לחלק, מהנה ומוצלח, אנא קרא כיצד לבחור את הרמקול המתאים למערכת הרדיו לרכב שלך. לאחר שהבאתם את הרמקולים הביתה, הקדישו זמן להתחבר, להתקין ולהציבם כדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר. אם אתה מחבר רמקול למקלט בעצמך, עליך לשים לב במיוחד לעכבה של הרמקול. לפעמים אתה צריך לעקוב אחר המגבר המתאים להנחיית רמקולים, לפעמים אתה פשוט משתמש ברמקולים שמגיעים עם המכשיר שלך.
למידע מורחב על רמקולים לבית – איך לבחור נכון? ורמקול לבית יש לבקר ב- audiovideo.co.il

גלול בטבלה שלמטה

כדי להסביר כיצד המערכת פועלת וכיצד לבחור את הרמקול המתאים לרדיו לרכב שלך, לרמקול הביתי או למערכת השמע הביתית. עכשיו, אחרי שאתה מומחה באודיו ביתי, בדוק את הרשימה המתעדכנת כל הזמן של הרמקולים הביתיים הטובים ביותר עבור הרדיו לרכב, הרדיו הביתי או מערכת הרמקולים הביתית שלך. אם אתה רוצה המלצות נוספות, עיין במדריך שלנו לרמקולים הרצופים הפופולריים ביותר בשוק.

אם יש לך רמקול אלחוטי היקפי או סרגל סאונד כמו Sonos, הבחירות המובילות שלנו הן הבחירות המובילות שלך. זה כמסורת דוברי סונו, אותה לקחה החברה.

אם אינך זקוק לחומרה החכמה, זה אידיאלי להשתמש בזוג סטריאו כזה, אך אם אינך זקוק לו, זה אידיאלי. אם תבחרו בזוגות רמקולי סטריאו כעת, תוכלו ליצור זוג יחד בזמן לבניית מערכת סאונד סראונד מאוזנת.

אם יש לך מספיק מקום ואתה רוצה לעצב מערכת קולנוע ביתית בלתי מתפשרת

חבילת הרמקולים של קליפש דולבי אטמוס צריכה להיות בראש הרשימה שלך. אם אתה רוצה זוג רמקולים סטריאו יוקרתיים עם איכות צליל טובה, שקול את חבילת CineHome II מבית Enclave Audio.

רמקולי מדף אלו יישמעו מצוין לבד, אך Definitive Technology כללה את רמקולי המדף D11. קישרתי לבדיקת המחירים של B & H Photo & Video לרשימה מלאה של הרמקולים הטובים ביותר לקולנוע ביתי בשוק.

ה- TSi-200 של פולק אודיו מעוצב היטב ונשמע נהדר, מה שהופך אותו לבחירה טובה במחיר של רמקול קולנוע ביתי.

אם אינך מעוניין להתעמק בפרטי העיצוב של מכשיר האודיו הביתי המיני שלך

רמקולי קולנוע וסאב וופר – זו אפשרות נהדרת ובטוחה לבחירה מכל מקום. אם אתה בוחר באותו מותג רמקולים, היצמד אליו ובחר רק מותג אחר עבור הסאב-וופר שלך. בין אם תבחרו ברמקול ברמה גבוהה או ברמקול בעלות נמוכה יותר, האפשרות הבטוחה ביותר לערבוב והרכבת הרמקולים שלכם היא להתחבר לאחד מרמקולי ה- TSi-200 של פולק אודיו או למותג אחר כמו סנהייזר של פולק. רמקולים לבית האודיו מיני – תיאטראות הם שילוב של מותגי רמקולים שונים, המותאמים לצרכים שלכם, כמו גם המחיר לכל אחד. בין אם יש לכם רמקול ברמה גבוהה או סאב וופר זול יותר בשוק, תרצו לוודא שתקבלו את הביצועים הטובים ביותר עבור הכסף שלכם.

בכל הנוגע לבחירת מערכת הרמקולים המתאימה לקולנוע הביתי שלך, לסוג שתבחר תהיה השפעה עצומה על המחיר שאתה יכול לצפות לו.

אחת ההחלטות החשובות ביותר שעליך לקבל בעת רכישת אחד הרמקולים הטובים ביותר שלך ב- Google Home

היא האם אתה מחפש מערכת רמקולים 5 ב -1 או מערכת סאונד סראונד לבית. אם יש לכם חדר גדול יותר, תרצו להשתמש בסאב וופר בגודל 6.5 אינץ 'עם וופר בגודל 4.1 אינץ' ובסאב וופר 2.4 ", ואם יש לכם חדרים קטנים יותר, די בטוויטר 3.2" וואו ו -2 ". תוכלו לרכוש גם מערכת 5-1 של מערכות "סאונד סראונד ביתי", המורכבת מחמישה רמקולים וופר, עם אפשרות להשקיע בעוד רמקולים במידת הצורך. הרמקולים העליונים בטווח, כמו LG G3 ו- LG K5, ממוקמים ישירות מול כל רמקול וסאב.