רכישת דומיינים פרימיום

באמצעות מערכת אוטומטית זו, המוכרים יכולים להעריך דומיינים לפי שם ומילות המפתח של הדומיין, לרבות האם לחברה יש סימן מסחרי, האם הגישה תביעה על השם וכן הלאה.

רכישת דומיינים פרימיום יכולה להיות תהליך מורכב ואחרי שהוצאת מיליונים על דומיינים מובחרים

הייתי ממליץ לך להשתמש ברוקר בשם דומיין כדי לתמוך בתהליך זה. המתווכים מצוידים היטב לקבוע את שווי השוק של דומיינים מובחרים ולדעת כיצד לנהל משא ומתן עם המוכרים כדי לעזור לכם לקבל את המחיר הטוב ביותר האפשרי ללא טרחה. תקבל עסקה טובה יותר אם תדע מהו שם דומיין באיכות גבוהה ותקדיש את הזמן להעריך את הערך של השם הספציפי שאתה מחפש.

לדומיינים פרימיום יש מחיר גבוה יותר לרישום דומיין ובמקרים מסוימים עלויות גבוהות יותר לחידוש והעברת דומיינים. רכישת שמות דומיין פרימיום כרוכה בסיכונים מכיוון שאתה משלם כדי לסמוך על הצד השני להעביר בעלות כפי שהובטח.

ישנן סיבות רבות מדוע דומיין יכול להיחשב פרמיה

אך ברור כי שם דומיין הוא בעל ערך רב יותר מאחרים. עבור דומיינים קיימים, הפרמיה תלויה בבעל הדומיין הקיים ובמחיר שקונים פוטנציאליים מוכנים לשלם. חלק מהנרשמים לתוספי דומיין עשויים לקבוע מחיר התחלתי גבוה יותר לדומיין מכיוון שהם מאמינים שיש פרמיה.

אם אתה רוצה לבנות אתר בעל תנועה רבה

כגון עסק מקוון או עסק למסחר אלקטרוני שמייצר הכנסות משמעותיות, המחיר הגבוה של שמות הדומיינים ישתלם בטווח הארוך. אם אתה רוצה לרכוש שם דומיין פרימיום למכירה במכירה פומבית, תוכל להציע את השם או להעלות אותו. עלויות השמות אקראיות וכל השמות הזמינים עם אותו סיום שתתקל בהם יהיו דומיינים מובחרים.

כדי למצוא ולרכוש שמות דומיין פרימיום מ- Namecheap, השתמש בכלי לחיפוש שם הדומיין. לאחר שמצאת דומיין פרימיום שאתה רוצה לקנות, האתר מספק לך TLD ואפשרויות תמחור.

 

כדי להיות בעל פרימיום, השתמש בשירות שוק כמו AfterNics כדי לקבוע מחיר עבור דומיין ברשימה. קונים פוטנציאליים יכולים להיכנס לשוק, לעיין בדומייני הפרימיום הזמינים, לראות אותם בתוצאות של חיפוש אחר ספקי דומיינים ולרחוף מעל כולם. הכוונה לדומיינים הנחשבים לדומיינים מובחרים, לא לדומיינים הזמינים באופן אקראי שאנשים רושמים במחירים סטנדרטיים ומוכרים מחדש תמורת 70 $ או 80 $.

הסיבה לכך שנראה כי דומיינים אלה זמינים לרישום

היא שמחירם גבוה יותר מאשר שם סטנדרטי בעל אותו סיומת. דומיינים פרימיום כפופים למדיניות התחום שלנו של תמחור הוגן, מכיוון שהם מהווים דרך להוציא יותר כסף מבעלי דומיינים מבלי לבצע עבודה נוספת או ליצור ערך נוסף.

שוקי דומיין ייעודיים כגון AfterNics ו- DomainAgents מפרטים אלפי דומיינים בבעלות ציבורית שתוכל לקנות או להציע להם מחיר במחיר קבוע

בשוק הדומיין, משתמשים מפרטים את שמות הדומיינים שלהם למכירה, ומאפשרים לאחרים לחפש, להציע הצעות ולרכוש את שם הדומיין במחירים יוקרתיים.

לאחר שתתחיל עם שמות פוטנציאליים, בקר ברשם הדומיינים. תמשיך לנסות וריאציות של דומיינים ברמה העליונה (TLDs) שונים עד שתמצא שם שאתה לא יכול לקבל.

שמות דומיינים יכולים לסייע בזיהוי אתרים בעלי סמכות בתחום מסוים

והם יכולים להקטין את הוצאות השיווק ולשפר את דירוג מנועי החיפוש. חלק מהרשמים קובעים שמות מסוימים בתשלום נוסף וגובים מחיר שם דומיין גבוה יותר. דומיינים פרימיום הם שמות אטרקטיביים ומרתקים הנמכרים למוכרים באמצעות פלטפורמות ורשמים לאחר השוק.

ישנם אלפי קהילות ופורומים מקוונים לבעלי אתרים שידנו ברעיונות עסקיים

טכניקות שיווק ובניית אתרים, חלקם מתמקדים במסחר בשמות דומיינים ואחרים בנושאים בתת-פורומים. שוקי תחום ושולחנות מכירות דומיינים משנה לשנה הם מקום מצוין להתחיל את המחקר שלך.

פורומים אלה יכולים לשמש את המוכרים והקונים להחלפת דומיינים, לערוך מכירות פומביות, להציע הצעות, לבקש עזרה מברוקרי דומיינים או למצוא רעיון ייחודי. SEDO מאפשרת לבעלים למכור דומיינים, כולל דומיינים מובחרים, באינטרנט.

עם יותר מ -2 מיליארד אתרים קיימים

זה יכול להיות קשה למצוא וליצור דומיינים רלוונטיים באיכות גבוהה שאינם נמצאים בשימוש נרחב ואינם מפרים את כתובות האתרים של האתר. שמות דומיין פרימיום עולים יותר מדומיינים טיפוסיים וניתן לרכוש אותם במאות ומאות אלפי דולרים מכיוון שיש להם ערך גבוה יותר.

אתה הבעלים הגאה של שם דומיין חדש

אותו ניתן לחדש במחיר הרגיל עבור כל שנה נוספת שבה אתה מחזיק אותו. רושמי שמות דומיינים תומכים בהעברה מהירה של שמות דומיינים שיכולים לשאת את שמך חשבון זול מספר שעות לאחר תהליך האימות הראשוני של 24-72 שעות. לאחר ששילמת עבור הדומיין שלך, עליך לשלם רק כדי לאמת אותו ולהעביר את שמך תוך שבוע.

צוות השירות שלנו יעביר את הדומיין החדש שלך מהרשם המועדף עליך תוך מספר ימים

במהלך תהליך זה, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדומיין האדם שרכש את הדומיין. לאחר אישור הסטטוס של שינוי ההזמנה, מומחי התמיכה שלנו מתחילים לתקשר עם צוות הספק לגבי דרכים להזין את שם הדומיין למערכת שלנו.
למידע נוסף על רכישת דומיינים פרימיום כדאי לגשת לאתר

המאמר באדיבות WEBOOST – בוסט מיידי לשיווק שלך https://www.weboost.co.il/

 

מידע נוסף