קניית לינקים לאתר

בעוד שניים משלושת מנועי החיפוש העיקריים בבריטניה מעודדים אותך לבקש מאתרים קישורים לשיפור דירוג האתר שלך, Google תגיד לך לא לעשות זאת.

כאמור לעיל

המפתח לרכישת קישורים נכנסים זולים לצורך ייעול המיקומים במנועי החיפוש שלך הם קישורי דואר זבל איכותיים, קישורים לאתרים לא רלוונטיים או אזכורים של אתרים שאינם קיימים-אתה לא עולה כלום. על ידי השקעה בקישורים איכותיים יותר לאתרים ואתרים מוסמכים, אתה בונה את סמכות הדומיין שלך וזוכה לדירוג ב- SERP. יש אמירה שאתה מקבל את מה שאתה משלם עליו בעולם רכישת הקישורים הרלוונטיים, אבל האמת היא שאתה יכול למצוא קישורים נכנסים במחירים סבירים שמשפיעים על הדירוג שלך הרבה יותר טוב.

חלק מבעלי אתרי SEO בנוהג של רכישת ומכירת קישורים המשותפים באמצעות PageRank מבלי להתחשב באיכות המקור וההשפעה ארוכת הטווח של קישורים אלה על אתר האינטרנט שלהם

אם אתה קונה קישורים להגברת קידום אתרים, או אם אתה אתר שמוכר קישורים כצורת מונטיזציה, האתר שלך נמצא בסיכון גבוה להיענש על ידי Google.
למידע נוסף בתחום של קניית לינקים לאתר עליך לגשת לאתר etcom.co.il

נוסף על כך תשמע הרבה אנשים שאומרים לך לא לקנות קישורים נכנסים כי זה "Black Hat" ושגוגל תעניש את האתר שלך אם הם יגלו שאתה משלם עבור קישורים

זה יכול להיות מפחיד ומבלבל, אבל אם אתה רואה את זה כך, לא משנה באיזו גישה אתה משתמש כדי לקבל קישורים נכנסים לאתר שלך, קנה קישורים בצורה כזו או אחרת. בעוד שגוגל הולכת ומתחכמת ומגלה שחברות שונות רוכשות קישורים נכנסים וקונים אותן שלא כדין, האמת היא שגוגל מתעלמת מכך, מה שאומר שגוגל עדיין תוכל למצוא רלוונטיות כל עוד תקבלו את הקישורים לאתר שלכם.

עדיף להוציא את כל תהליך הקישור למיקור חוץ לספק שירות המוקדש לקמפיינים לבניית קישורים המשפרים את דירוג מנועי החיפוש

אם אתה רוצה לשלם עבור קישורים לאתרים של רשויות גבוהות, זה יכול להיות יקר ולהגדיל את התעבורה האורגנית שלך מבלי להגדיל את דירוג מנועי החיפוש.

לאחר שתראה כיצד מילות המפתח שלך עולות ב- Google SERP

תוכל לרכוש קישורים נוספים לאתרים אלה כדי לראות עד כמה הדירוג טוב למילות המפתח שלך. קישורים לאתרים אלה עשויים להיות שימושיים לקישור לדפים הקשורים לנושא האתר שלך, כמו גם קישורים לאתרים מתחרים כמו שלך. אם אתה מנסה לדרג אירועים באתר, אתה יכול גם לקנות קישורים לאתרי הנישה שלך.

רכישת קישורים או תשלום עבור קישורים

היא תהליך של תשלום לאתר כדי להטמיע קישור לאתר שלך באחד הדפים שלו. רכישת Backlink מתייחסת לתהליך המתחיל מעת לעת כאשר אתה משלם לאתר סמכותי בנישה שלך או בנישה קשורה המשויכת לאתרים שלך כדי להכניס כל סוג של קישור מהאתר שלך לאתר מסוים. חיפוש מהיר בגוגל אחר "קנה הודעות אורח" יציג טונות של אתרים המקדמים פוסטים של אורחים בתשלום.

קישור חוזר

הוא תהליך לגרום לאתרים אחרים לקשר לאתר שלך. קישורים נכנסים הם צורה של קידום אתרים באתר המוביל לקישורים מאתר אחר לאתר שלך. רכישת קישורים נכנסים מתייחסת לזמן בו אתה משלם לאתר כדי להוסיף קישור מכל סוג שהוא לאתר שלך.

תקבל תוצאות מהירות יותר מתהליך רכישת הקישורים אם אתה מפרסם את הפוסטים שלך באתרים איכותיים החולקים את מיץ הקישורים

כברירת מחדל דפי קישור לאחור עוקבים אחר הקישור, מה שאומר שהם מעבירים קישורי סמכות לאתרים. קישור מדף אחד למשנהו נראה ומתואם בדף זה, וכמה קישורים נכנסים נוטים להגביר את דירוג מנועי החיפוש של דף.

הבעיה

היא שרבים מסוגים אלה של דפים נוצרים כדי לתפעל דירוגים בדפי התוצאות של מנועי החיפוש של גוגל, ורבים (עד 100) מהקישורים שאתה מרוויח מהאתר שלך הם מיקרוסקופיים ועלולים להזיק. לדירוג שלך אם האתר שלך באיכות ירודה. בתמורה לכסף בתמורה לקישורים, שאליהם גוגל לא אומרת דבר בהרבה מובנים, תוכניות קישור כביכול יכולות להוביל להשפעות שליליות על דירוג מנועי החיפוש באתר.

במאמר זה למד עוד על תהליך רכישת הקישורים

רכישת קישורים נכנסים SEO, רכישת קישורים ועלות רכישת קישורים נכנסים. בניית קישורים מקומיים נוקטת בגישה מנוהלת ממסעות פרסום ממוקדים לבניית קישורים וכלה בשיטות הסברה ידניות שיעזרו לך לרכוש קישורים בחזרה ולאבטח לידים באיכות גבוהה בצורה פרקטית יותר. למען הבהירות, אנו עוקבים אחר הקישורים הקישורים של אתרים בכירים, נישה ורלוונטיים.

אם אתה סבור ש- GooglePlus

הוא גורם הדירוג מספר אחד, עליך להבין כי בניית קישורים באיכות גבוהה באתר שלך היא הדבר החשוב ביותר שיש לשפר את הדירוג באתרים רלוונטיים ואיכותיים, גם אם לא עשית שום דבר מפוקפק בעבר. אם Google שמה לב שאתה קונה קישורים, היא תבצע פעולה ידנית (עיין בכרטיסייה פעולות ידניות במסוף החיפוש של גוגל) ותדגיש את כל הקישורים הלא טבעיים באתר שלך.