קורסים מקצועיים אונליין

כמקצוען, זה יכול להיות קשה למצוא את הזמן הנוסף לנמנם, שלא לדבר על לעבור קורסים מקוונים. עלינו לנסות לחשוב על קורסים מקוונים לצמיחה המקצועית שלנו. השאלה האחרונה חשובה במיוחד אם המעסיק שלך משלם עבור הקורס המקוון שלך.

בדיווח הקורס המקוון אנו מאמינים בשקיפות ויסודיות במה שאנו עושים, לכן הקדשנו זמן לחקור את דירוגנו ולשתף אתכם כיצד הגענו למסקנותינו. סרקנו במאות קורסים מקוונים למקצוענים ושאלנו את עצמנו סדרת שאלות.

 

הקורסים הטובים ביותר

אנו מציעים מגוון רחב של קורסי השתלמות המיועדים ללומדים ממגוון תעשיות ורמות קריירה. קורסים מקוונים בחינם אלה נותנים לך אפשרות ללמוד ממומחים בתעשייה מבלי להוציא שקל. נסביר את הדברים הנהדרים שיש לקורסים האלה כדי לעזור לך להבין מדוע הם הקורסים המקוונים הטובים ביותר שלנו למקצוענים.

 

קורסים בחינם מבית לינקדאין

קורסי ההסמכה החינמיים של לינקדאין מציעים לך את ההזדמנות ללמוד ממומחים בתעשייה מבלי לבזבז שקל. קורסים ותעודות למידה בלינקדאין זמינים בקטגוריות שונות כגון קורסים מקוונים לעסקים, פיתוח אישי, יזמות, עיצוב וטכנולוגיה. הקורסים המקוונים החינמיים של לינקדאין מושלמים למתחילים, למתקדמים ולמומחים.

 

התהליך של הוצאת תעודה בסיום הקורס

למעשה לאחר סיום קורסים מקוונים רבים, ספקי קורסים מסוימים שולחים עותקים מודפסים של אישורים להדפסה לכתובת הרצויה. קורסי הסמכה מקוונים בחינם זמינים דרך Udacity ומועברים על ידי מדריכים מנוסים. קורסים מקוונים עם תעודה להדפסה מציעים סיוע ותמיכה.

 

קידום קורסים דיגיטליים

אם יש לך קצת זמן ואתה רוצה להגביר את קורות החיים שלך זה שווה לבחון תוכניות הסמכה מקוונות בחינם. אתה יכול להשתתף בכל אחד מהמחשבים ולמידה עמוקה, הסמכת IT, למידת מכונה, הרצאות ציבוריות, פיננסים, חשבונאות, שיווק, מכירות וקורסים ותעודות מקוונות אחרים בחינם בהודו, ארה"ב ובעולם.

 

אפשרויות בחירה של קורסים

למרות שחלק מההסכמות יכולות להיות יקרות ישנן מספר אפשרויות בחינם שיכולות לעזור לחזק את קורות החיים שלך. HubSpot היא פלטפורמת צמיחה המשמשת כמה מחברות השמות הגדולות ביותר כמו DoorDash, סובארו ו- SurveyMonkey ומציעה מספר אישורים מקוונים בחינם דרך האקדמיה HubSpot. אלה נעים בין שיווק תוכן ומדיה חברתית לעיצוב מונחה צמיחה.

 

לימודים מקוונים להשכלה גבוהה

תוכניות תעודה מקוונות יכולות לעזור לסטודנטים עם לוחות זמנים עמוסים להיכנס להשכלה גבוהה. למידה מקוונת מאפשרת לסטודנטים לעקוב אחר תכניות אישורים מקוונות של מוסדות לא ממשלתיים מבלי לעבור. למידע נוסף על כמה מתוכניות האישורים הפופולריות ביותר העומדות לרשות התלמידים כיום.

 

רשימת קורסים מקוונים בחינם!

צוות המומחים העולמי שלנו בתחום הלמידה האלקטרונית ביצע מחקר מעמיק בכדי ליצור סגל של 20 מקורסי ההסמכה המקוונים הטובים ביותר בחינם לשנת 2021. רשימה זו מכילה את תוכניות האישורים המקוונות הטובות ביותר בארצות הברית. אל תשכח לבדוק את למעלה מ -450 הקורסים המקוונים בחינם שפורסמו על ידי פלטפורמות למידה אלקטרונית ואוניברסיטאות שונות.

 

מה הקורסים המובילים בעולם?

עם מספר מרשים של מכללות ואוניברסיטאות מובילות כמו MIT הרווארד וברקלי על הפאנלים שלהם, המכללה המקוונת והאוניברסיטה הם אחד המקומות המרשימים ביותר לשיפור כישוריך. כאן תוכלו למצוא את האישורים העסקיים הטובים ביותר, אישורים מקוונים, הדרכות IT בחינם ועוד ועוד. ניתן לקבל גם תוכניות הסמכה והכשרה מקוונות בחינם החל מניהול פרויקטים, מדעי נתונים, מדעי המחשב, קורסי הכנה ל- TOEFL וקורסי שפה במנדרינית.

קורס זה נועד לעזור לסטודנטים לפתח תוכנות איכותיות ופונקציונליות הפותרות בעיות אמיתיות. קורס זה מלמד את היסודות של טכניקות Illustrator ואז מלמד אותך נושאים מתקדמים כגון לוחות, צבעים, דוגמאות, פרספקטיבה ואוטומציה.

קורס זה מלמד כיצד להשתמש בכלים ובטכניקות החזקים של התוכנית ליצירת פריסות איכותיות. קורס זה בן ארבעה שבועות מספק מבוא מהיר לשפת התכנות C / C + +.

קידום אתרים אורגני.

 

תלמד את הידע הרקע הנדרש

כולל ניהול זיכרון, מצביעים, תכנות מונחה עצמים ומציאת שגיאות, תוך שימוש בשפות התכנות C ו- C +. כמו כן, תלמד כיצד להגדיר את סביבת שולחן העבודה שלך ולבצע את פונקציות העריכה השונות שהתוכניות מציעות. לבסוף תלמדו טיפים וטריקים שיעזרו לכם להתרכז ולהשיג את יעדיכם.

על מנת להירשם לתואר ראשון, הסטודנטים זקוקים לתואר אוניברסיטאי. תוכניות תעודה מורכבות מ-4-8 קורסים, שרוב הלומדים מסיימים בשלושה חודשים עד שנה. כל קורס אורך 14 שעות והמדריכים ממליצים על תקופה של ארבעה שבועות.

 

קורסים עבור לימודי תעודה

תוכניות תעודה מקוונות נבדלות מעמיתיהן בקמפוס מבחינת המסירה מוסדות מוסמכים מציעים בדרך כלל כמה מתוכניות האישור המקוונות הטובות ביותר במגזר המקצועי. סטודנטים שמסיימים תכנית אישורים מקוונת באזור עם צרכים גבוהים, כגון שירותי בריאות או השכלה, עשויים להיות זכאים לקבל סיוע כלכלי פדרלי כלשהו.

 

תוכניות קורסים ללימוד מתקדם

במקרים רבים תלמדו מפרופסורים מכובדים בתחום מסוים חלק מהקורסים קשורים לאוניברסיטאות, חברות או ארגונים אחרים, אך הפניות של המרצים מתפרסמות באופן מקוון. תוכנית ה- xSeries של EDX מאפשרת להעמיק בניתוח נתונים וב- Excel, והחברה מציעה יותר מ -100 תוכניות אישורים מקצועיות בכל דבר, החל מניירות ערך מגובי משכנתא ומימון חברות וכלה בפיתוח חזיתי.

חווית המשתמש של EDX מעוותת את הלואו-טק בהשוואה לאחרים ברשימה זו, אך סמכות המדריכים ניכרת. באופן חלקי, זה תלוי רק בכך שתחליטו על תוכנית אימונים שנראית לרצות אתכם, נרשמים בתשלום ומעריכים זאת בעצמכם.

 

פלטפורמה לקורסים דיגיטליים

קורסים מקוונים לפיתוח מקצועי מציעים לך אפשרות  לחדד את החכישורים הקיימים שלך ולרכוש חדשים ככל שאתה גדל בקריירה שלך כדי ללמוד טכנולוגיות חדשות ושיטות עבודה מומלצות, עליך לעמוד בקצב ההתפתחויות האחרונות בתחום שלך. מאז שהוצעו לראשונה קורסים מקוונים פתוחים מאסיביים בשנת 2012, פיתוח מקצועי באינטרנט עבר דרך ארוכה.

תוך מספר שבועות בלבד הם יתנו לך בסיס איתן לבנות עליו. אם אתה מייחל למבט מפורט יותר על תחום מסוים של התפתחות מקצועית, עליך לשקול תוכנית זו. יתכן שייקח יותר זמן לסיום מכיוון שהוא מורכב מכמה קורסים.