פורץ דלתות מוסמך בצפון

אם יש לך מערכת אזעקה בבית שלך בבאר שבע, ודא שדלת המוסך שלך מחוברת. אתה יכול להתקין חיישן בטיחות לדלת המוסך התואם למערכת הנוכחית שלך. חיישן דלת מוסך מראה לך כשהדלת פתוחה מלוח הבטיחות שלך.

אבטחת דלתות חוץ באמצעות התקני נעילה אלקטרוניים המגבילים את הגישה לבניין לאנשים מורשים. שים מנעול בורג על כל הדלתות המפרידות בין הבית למוסך שלך.

דלתות אבטחה מאלומיניום צריכות להיות בעלות מספר מנגנוני נעילה. אם הדלת מצוידת בחלונות זכוכית, עליהם להיות מצוידים במנעולים. פורצים יכולים לרסק את החלון כדי להגיע לדלת ולפתוח אותה.

לא מספיק לנעול את הדלת בעזרת בורג בלבד

כדי לאבטח את הבית. מבחינה חוקית, הבית שלך חייב להיות מצויד בגלאי עשן מאושר לפני שניתן יהיה להתקין הגנה מפני פריצה על ידי המנעולן בבאר שבע. ניתן להתקין פורצים גם בדלתות בריחה, חלונות וחדרי שינה אם הם מצוידים במחברים מאושרים לשחרור מהיר המאפשרים להם להיפתח מבפנים בעזרת מפתח, כלי נפרד או ידע ומאמצים מיוחדים.

כמה דלתות חסינות פורץ

כגון דלתות תעשייתיות ProTEC, מתאימות יותר לרמת האבטחה הנדרשת. לדוגמה, דלתות אלה נועדו להיות עמידות בפני כדורים או הוכנות לפיצוץ, או שיש להן גרסאות של שתיהן. בשל דרישות עמידות הפריצה הגבוהות של דלתות אלו, הדרישות קובעות כי ההתנגדות חייבת להיות בדרגה 6, ודלתות אלו חייבות להיות מאושרות למצבים בהם חשובה התנגדות הבריחה.

גלילים ודלתות חתך יכולים להגן על הבית מפני כניסה מאולצת באמצעות טכנולוגיית בנייה בטוחה

דלתות חיות מחמד אלקטרוניות נועדו להרחיק חיות תועות מהבית ולהגן עליהן מפני פורצים. רצוי לא להחזיק דלת כניסה, אלא להתקין את המנעול הקטן ביותר האפשרי במידת הצורך.

השתמש בטיפים הבאים

כדי לאבטח את דלת המוסך שלך ולמנוע פורצים לגנוב את ביתך. שקול להתקין מערכת אבטחה לכל הבית שלך על ידי החברה שלנו שמספקת מנעולן בבאר שבע לכל תחום, כולל המוסך שלך, הכוללת חיישני דלת וחלון וגלאי תנועה. הדרך הטובה ביותר לסייע למשטרה אם אתה נתקל בבעיה היא התקנת מערכת אזעקה משלך לביתך ומציאת חברת אבטחה שתתקין ותפקח על המערכת מסביב לשעון.

אם הבית שלך מואר מדי לילה

יש לו שער נעול ויש לו דלתות וחלונות מודרניים, אתה יכול להמר שהפורצים אינם מעוניינים בבית שלך. רוב הפורצים מנסים להיכנס לבית דרך הדלת או החלון, ורק כעשירית מהפורצים נכנסים דרך המוסך. ביותר מ -57% מהמקרים, פורצים חודרים דרך דלתות כניסה או חלונות.

במקרה של דלתות שטוחות, על הפורץ לפתוח את הדלת דרך הגומחה למקום של מסגרת האבנט, מה שיכול לקחת הרבה זמן.
כדי לראות עוד מידע בנושא של פורץ דלתות מוסמך בצפון כדאי לגשת לאתר eyalock.co.il

התקנת דלתות לא פעילות מלמעלה ומלמטה או שתי דלתות עם תפס סומק מספקת אבטחה נוספת

שכן הפולשים אינם יכולים לשטוף או לתפעל את הבריחים ברגע שהדלת ננעלת. יש להתקין גלאי שבירת זכוכית בבניינים עם חלונות ודלתות זכוכית הנגישים בקלות שיכולים להגן עליהם. אם מותקנות מערכות אבטחה, על הלקוחות להדביק מדבקות אזעקה אבטחה בחצר.

עליהם לעבור בדיקות רקע ולעבור טכנאי אזעקה, מנעולנים מוסמכים ברמה א '

באר שבע דורשת מחברות המתקינות מערכות אזעקה, מעקב וידאו ובקרת גישה אלקטרונית לרכוש רישיון ולרשום מתקינים בודדים. צפון קרוליינה דורשת רישיון מסוכנים וחברות מוסמכים שהתקינו אזעקת פריצה או מערכת מעקב וידאו. טכנאי אבטחה אלקטרוני חייב להשלים 14 שעות הכשרה באישור המדינה ועוזרו 4 שעות להתקנת מערכת האזעקה.

ערים ומחוזות רבים בדרום (הקישור אינו זמין יותר) דורשות רישיון להתקנת אזעקות וציוד אבטחה אחר

ובאר שבע והדרום דורשת מספקים במתח נמוך להיות בעל רישיון C-2D להתקנת ציוד במעגל סגור. . מרילנד דורשת מכל המתקינים אזעקת פריצה או בקרת גישה אלקטרונית לעבור בדיקת רקע ולהוכיח הוכחת ביטוח. מי שמתקין מנעולים, כולל בקרות גישה אלקטרוניות אך ללא אזעקות פורץ, חייב להגיש בקשה לרישיון מנעולן.

אנו מתכננים ומייצרים שערי אבטחה ואיכות גבוהה וסורגים נגד פריצה

שמסייעים במניעת פריצות בבתים ובעסקים. בפוסט זה, ניתן לכם כמה טיפים בטיחותיים לדלתות המוסך שיראו לכם כיצד להפוך את דלתות המוסך לבטוחות יותר, כך שתוכלו לעבוד או לנופש בשלום. עם הירידה והמודעות לאמצעי האבטחה בבית, חל שיפור מתמיד במנעולי דלתות, חלונות ובנייני מוסך.

זוג מערכות גלילה לדלתות מוסך ממונעות

היא אחת האפשרויות הבטוחות ביותר שיש. ניתן להרכיב מנעול בחלק הפנימי של הדלת בעזרת בורג מת אנכי או מכשיר נעילה מאושר אחר. הפולש נכנס לגג מחסן ומרכז ההפצה של החברה באמצעות סולם, חותך חור בגג ושוקע כדי לכבות את האזעקה.

Vivint מספקת קישוריות תוך

 

כדי תנועה, כך שתוכל לגשת לחשבונות שלך ולבדוק את מצב מנעול דלת הכניסה שלך. החלונות החיצוניים והחלונות של הדלתות מוגנים בזכוכית בטיחות העומדת בתקני UL לחומרי אבטחה וחומרי זיגוג. חיישני האבטחה של Vivint מזהירים את Vivint Smart Drive להגן על דלתות וחלונות מפני פתיחה, וניתן להשתמש בהם לאבטחת ארונות תרופות, ארונות אקדח ואפילו חדר ילדים.