עורך דין תעבורה להתמודדות עם פסילת רישיון עקב אפילפסיה

חוקי מדינות ביתך קובעים אילו הפרות חלות על יכולת הנהיגה שלך. נהיגה פזיזה בווירג'יניה עלולה לגרום לקנסות כבדים, מאסר בפועל, דמי ביטוח גבוהים יותר ואפילו רישום פלילי שנותר זהה לנהגים מקומיים כמו לנהגים שאינם ממלכתיים. נהגים ממדינות עלולים לאבד את הזכות לנהוג בווירג'יניה.

נהגים מחוץ למדינה עומדים באותם עונשים פזיזים כמו נהגים מווירג'יניה

היוצא מן הכלל היחיד הוא שלא תקבל נקודות על רישיון הנהיגה שלך אם הנהיגה הפזיזה שלך אינה משפיעה על זכותך לנהוג במדינתך. המשמעות היא שאם אתה נוהג בזמן שהושעה בווירג'יניה אתה עלול להיות מואשם בעבירה נוספת של נהיגה ללא רישיון מושעה, שזו עבירה שעונשה מאסר וקנסות כבדים.

על מנת להשעות או לשלול את רישיונך

ה- DMV מקיים שימוע (מה שמכונה "שימוע חוזר של DMV") מחוסר כישורים. אם אינך מגיש בקשה לשימוע תוך 15 יום ממעצרך או 40 יום ממעצרך, רישיון הנהיגה שלך יישלל ולא יהיה לך רישיון נהיגה. אם נקבל לעבודה לאחר תאריך המעצר בן 15 הימים, אנו נבקש ממך את שימוע ה- ALR שלך (ALR) ונעבד ממך כחלק מייצוגנו.

השבת רישיון נהיגה איננו עניין קל כשאתה משתתף בשימוע מנהלי. לעורכי הדין שלנו בקליפורניה DMV יש ניסיון רב בהגנה על לקוחותיהם במקרים אלה והצליחו לעצור את שלילת רישיון הנהיגה.

אסור לאדם עם אפילפסיה לנהוג לאחר שהודיע למחלקת המדינה של כלי רכב מנועים על בריאותם או ידיעתם

אדם עם אפילפסיה יכול להיות אחראי גם לתאונות דרכים הנגרמות מהתקפים. ניתן לשלול את רישיון הנהיגה בנסיבות מסוימות בעקבות התקף (הפחתת תרופות בייעוץ רפואי, לחץ יוצא דופן כגון מותו של אדם אהוב), או אם הנהג מערער על הנסיגה.
בכדי לראות מידע בתחום של עורך דין מכון רפואי לבטיחות בדרכים ועורך דין תעבורה להתמודדות עם פסילת רישיון עקב אפילפסיה באפשרותך לבקר ב- tabura.co.il

מדינות דורשות דיווחים רפואיים קבועים מאנשים עם אפילפסיה כדי לקבל רישיון נהיגה. במדינות מסוימות, כמו קליפורניה, דלאוור, נבאדה, ניו ג'רזי, אורגון ופנסילבניה, יש חוקים לדיווח חובה.

דיווחים רפואיים קבועים על אנשים עם אפילפסיה שיש להם רישיון נהיגה מתבקשים לקבל מידע על תאריך ההתקף האחרון וגורמים אחרים שעשויים להשפיע על הנהיגה

למידע נוסף על תהליך האימות הרפואי של רישיון הנהיגה שלך, עיין בעלון MTO. ניתן גם לעיין בדף זה, המכיל תשובות לרשימת השאלות הנפוצות אודות תהליך הבדיקה.

מדריך ההפעלה של הנהלת מועצת המדינה ממליץ על פסילה

והמחלקה מודיעה לנהג על פעולת הסוכנות המיועדת במסגרת פרק 120 FS. דוח מפורט וחיובי מטופל על ידי הרופא או המומחה על נייר המכתבים עם תנאים ספציפיים והרפואה. ההיסטוריה נשמרת בתיק.

סעיף 322,221 (3) (fs) קובע כי סירובו או הזנחתו של נהג מורשה לעבור בדיקה מחודשת על מנת לקבוע את כשירותו ואת יכולת הנהיגה שלו יביא להשעיית או רישיון רישיונו

פרק 15 א -1017 (3) (FAC) (בחינה מחודשת) קובע כי אם נהג מיועד על ידי המחלקה, עליו להיבדק מחדש כמפורט בסעיף 322. 221 (3 (פס), על הנהג להודיע. המחלקה לפחות חמישה ימים לפני מועד הבדיקה הנדרשת. נהג מורשה שנכשל בבדיקה המחודשת יושעה ולא ניתן להחזירו כמפורט בפסקה (1) לסעיף זה.

בהתאם חוק התעבורה בכביש המהיר אונטריו

משרד התחבורה מקבל החלטות לגבי רישיונות נהיגה באונטריו. על הרשות ליידע את הנהג על הפעולה המיועדת. באונטריו, החוק נדרש על פי החוק לדווח על 16 רופאים אשר האמינו כי אינם מסוגלים לנהוג. —- לאחר שהדו"ח זמין, משרד התחבורה יבדוק את המידע ויקבל החלטה לגבי מצב הרישיון שלך. אם יש לך נקודה ברישיון שלך, אתה מסתכן בביטול הרישיון שלך, ולא כדי להזכיר את הצורך בהעלאת דמי הביטוח לרכב. אם יש לך שש נקודות בחשבונך, אתה עלול להיאלץ לעבור בדיקת נקודות בכתב על ידי מחלקת הרכב של פנסילבניה (DMV) כדי למנוע את ביטול רישיון הנהיגה שלך.

ה- DMV בקליפורניה יכול לשלול רישיון אם יקבע שהנהג איבד את היכולות הנפשיות או הגופניות הדרושות לציית לחוקי התעבורה ולנהוג בבטחה

לקבלת הרשאות נהיגה, על המועמדים לעמוד בקריטריונים של מדינתם על מנת לקבל רישיון נהיגה. ה- DMV בקליפורניה קובע גם גיל מינימלי בו אדם יכול לשמור על רישיון הנהיגה שלו.

אדם שעושה הונאת רישיון נהיגה

הוא אדם שמשתמש בזהויות בדויות או מישהו שמאבד את זהותו כדי להבטיח רישיון נהיגה בקליפורניה. אם אדם נכנס למשרד DMV מתוך כוונה להגיש בקשה לרישיון נהיגה, הוא עלול להיות מואשם על פי החוק הפלילי 459 ("פריצה"). אם יועמד לדין, האדם עלול להתמודד עם אובדן קבוע של רישיון הנהיגה בקליפורניה.

פנסילבניה

היא אחת המדינות הקשות ביותר לנהגים בארה"ב עם חוקים רבים, עונשים חמורים וביורוקרטיה ממשלתית ענקית המנהלת נהגים, רישיונותיהם וזכויותיהם. אם אתה מקבל הפרת תנועה או ציטוט תעבורה, אתה צובר נקודות ברישיון הנהיגה שלך שיכולות להוביל לשלילת רישיון נהיגה, שלא לדבר על עליית דמי הביטוח שלך. תשלום קנס וקבלת ההשלכות עלולים להוביל גם לתוצאות גדולות יותר בתנועה בכביש אם נקלעתם לתאונה בגלל הפרת תנועה.

במשרד עורכי הדין ריצ'רד ר 'פינק, לעורכי הדין שלנו יש ניסיון רב שנים בהגנה על לקוחותיהם כנגד מגוון אישומים פליליים. פיתחנו כישורי משא ומתן חזקים שיעזרו ללקוחותינו לערער על שלילת רישיון ומשיכתם.