סטורי באינסטגרם

מבוא

סטורי באינסטגרם הוא תכונה של אינסטגרם המאפשרת למשתמשים להעלות תמונות וסרטונים שנעלמים לאחר 24 שעות. זוהי דרך מצוינת למשתמשים לשתף את חייהם עם חברים ועוקבים בזמן אמת.

אני הולך לדבר על ההקדמה של סטורי באינסטגרם. אני הולך לדבר על איך זה עובד, איך זה מועיל למשתמש, וכמה מהדרכים שבהן אנשים משתמשים בזה.

סטורי באינסטגרם הם תופעה עדכנית שכבשה את העולם בסערה. אנשים משתמשים בהם כדי לחלוק את הרגעים היומיומיים שלהם עם חברים ובני משפחה.

ישנם שני סוגים של סטורים באינסטגרם, סטורי התמונות וסיפור הווידאו. סטורי התמונות דומה למצגת בה ניתן להעלות מספר תמונות ולהוסיף כיתובים או ציורים. סיפור הווידיאו הוא יותר כמו סרט קצר שבו אתה יכול להעלות עד שעה אחת של קטעים מגלגל המצלמה של הטלפון שלך.

אנשים משתמשים בסטורי באינסטגרם מסיבות שונות: חלק מהאנשים חולקים אנקדוטות מצחיקות, אחרים משתמשים בזה כיומן, בעוד שיש אנשים שמשתמשים בו למטרות עסקיות (כדי לקדם את המוצרים שלהם).

טיפים אלה יעזרו לך לשלוט באומנות יצירת סיפור אינסטגרם:

מדוע כדאי לך להשתמש בסטורי אינסטגרם?

סטורי באינסטגרם הם דרך מצוינת למשוך את העוקבים שלך ולעדכן אותם במה שאתה מתכנן. זו גם פלטפורמה מצוינת לקידום המוצרים או השירותים שלך.

סטורי אינסטגרם הם תכונה באינסטגרם המאפשרת לך לשתף רגעים עם העוקבים שלך בצורה ספונטנית יותר. זוהי דרך מצוינת לתת לעוקבים שלך מבט מבפנים לתוך החיים שלך ולהראות להם מה אתה זומם.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי להשתמש בסטורי באינסטגרם. אחת התכונות הטובות ביותר בסיפורים היא שזה לא דורש מאמץ רב מהמשתמש.

במאמר זה נעבור על כמה מהשיטות המומלצות לסיפורי אינסטגרם וכיצד להשתמש ב-Sipo, שהיא אפליקציה ליצירה ועריכה של תמונות וסרטונים באינסטגרם.

5 דרכים בהן תוכל להשתמש בסטורי כדי להגביר את מאמצי השיווק שלך

סטורי באינסטגרם הם תכונה באינסטגרם המאפשרת למשתמשים ליצור מצגת של תמונות וסרטונים, שנעלמות לאחר 24 שעות. זוהי הזדמנות מצוינת להשתמש בפלטפורמה זו ככלי פרסום.

להלן חמש דרכים בהן תוכל להשתמש בסטורי כדי להגביר את מאמצי השיווק שלך:

– השתמש בו כדי לספר את סיפור המותג שלך.

– צור חווית אירוע.

– התחבר ללקוחות בזמן אמת.

– הצג את המוצר או השירות שלך בפעולה.

– הצע תוכן או מבצעים בלעדיים.

סטורי באינסטגרם הם דרך מצוינת לגרום לעוקבים שלך ליצור אינטראקציה עם העסק שלך, והם יכולים לשמש גם כדי לשתף מאחורי הקלעים תוכן, הדרכות וטיפים.

ישנן חמש דרכים בהן תוכל להשתמש בסטורי באינסטגרם כדי להגביר את מאמצי השיווק שלך:

1) כלול קריאה לפעולה בסטורי שלך. זה יעודד אנשים לבקר בפרופיל שלך לעתים קרובות יותר.

2) שתף מאחורי הקלעים תוכן של מה שקורה בעבודה או בבית. 3) השתמש בסיפורים כהזדמנות להציע הדרכות או טיפים מהירים.

4) שתף את מה שקורה בחייך בזמן אמת על ידי פרסום תמונות או סרטונים שלך במהלך היום, בין אם זה בעבודה או בילוי עם חברים.

5) הצג הנחות ומבצעים בלעדיים שרק העוקבים יכולים לראות על ידי שימוש בסטוריז כצורה של קופונים ללקוחות שרוצים הצצה למה שקורה לך לפני שהם מחליטים אם הם רוצים מידע נוסף עליך ו/או רכישה

3 גורמים המשפיעים על הצלחתם של סטורי אינסטה בשיווק

1. אופי התוכן

2. תדירות הפרסום

3. תזמון הפוסטים

אופי התוכן: על מנת ליצור סיפור טוב, חשוב שיהיה תוכן מעניין, מרתק ומשכנע. זה מושג בדרך כלל על ידי שילוב של סוגים שונים של מדיה בסיפור שלך. כדי להפוך את הסיפור שלך למושך יותר, אתה יכול להשתמש בסרטונים או בקובצי GIF עם שכבות טקסט עבור כיתובים והערות.

התדירות: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לפרסם את הסיפורים שלך לפחות פעמיים ביום ב-Instagram Stories כדי לשמור על זרימה קבועה של חומר חדש לעוקבים לעסוק בו.

התזמון: כשמפרסמים פוסטים באינסטגרם, עדיף לעשות זאת בשעות השיא כשרוב האנשים משתמשים בטלפונים שלהם (בין 19:00 ל-23:00).