מסעדות מומלצות בנווה פריצקי שכדאי להכיר

מבוא: מהן המסעדות הטובות ביותר לבקר בנווה פריצקי?

המסעדות הטובות ביותר לביקור בנווה פריצקי הן אלו שנמצאות בפאתי העיר. מסעדות אלו מגישות אוכל טרי ואורגני ובעלות אווירה נינוחה יותר.

במדור זה אספר לכם על שלוש מסעדות מומלצות בנווה פריצקי שכדאי לכם להכיר.

1) בפינה:

זוהי מסעדה עם תפריט בסגנון אמריקאי ואווירה נינוחה. האוכל בריא וטעים, ויש להם מגוון אפשרויות טבעוניות כמו גם אפשרויות ללא גלוטן.

2) המחבוא:

למסעדה זו תפריט ים תיכוני עם מנות מכל העולם. יש להם גם רשימת יינות נרחבת הכוללת יינות מכל העולם, כך שיש כאן משהו לכולם!

3) קפה קודה:

לקפה קודה יש תפריט איטלקי עם הרבה מנות מסורתיות כמו לזניה וקנולי. יש להם גם כמה קוקטיילים יצירתיים

הקדמה: למה כדאי לך לנסות ללכת למסעדות האלה?

נווה פריצקי היא עיירה קטנה במרכז הארץ. אוכלוסייתה מונה כ-3,000 נפשות והיא ממוקמת בדרך לירושלים.

המסעדות בעיר הזו אינן כמו אלה שתמצאו בתל אביב או בערים גדולות אחרות. כולם מאוד מקומיים ומציעים אוכל ישראלי מסורתי שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר.

אם אתה מחפש מקום לנסות מנות חדשות או סתם רוצה לבלות עם המשפחה שלך, אז המסעדות האלה הן בשבילך!

המסעדות בנווה פריצקי כולן ייחודיות בדרכן. חלקם מושלמים לארוחת ערב רומנטית, חלקם מושלמים לפגישה עסקית וחלקם מושלמים ללכת עם החברים או המשפחה שלכם.

כמה מהמסעדות שכדאי לך לנסות לבקר בהן לפחות פעם אחת בזמן שהותך בנווה פריצקי:

1. Hato – אם אתם מחפשים מסעדה עם אווירה מעולה, Hato הוא המקום בשבילכם. יש לו נוף מדהים וגם אוכל נהדר.

2. דרנה – דרנה היא אחת המסעדות המפורסמות בישראל, מה שאומר שהיא תמיד עמוסה ועמוסה אבל אם אפשר לשבת שם, זה שווה את זה!

3. מיקדו – מיקדו היא אחת ממסעדות הסושי הפופולריות בישראל והיא גם אחת הזולות!

9. בית דגים בלו

בלו פיש האוס היא מסעדת פירות ים הממוקמת בשכונת נווה פריצקי. זהו מקום נהדר ליהנות ממנות דגים ופירות ים טריים עם המשפחה והחברים. במסעדה יש מבחר גדול של דגים שמקורם בדיג ובחוות קיימא. יש להם גם רשימת יינות נרחבת עבור אלה שנהנים מיין עם הארוחה.

בחלק זה אמליץ על בלו פיש האוס כאחת המסעדות הטובות ביותר בנווה פריצקי שכדאי לדעת עליהן. יש לה מבחר גדול של פירות ים טריים בתפריט שלהם, אז אם אתם מחפשים מסעדת פירות ים מעולה, זה יהיה המקום ללכת אליו!

בלו פיש האוס היא מסעדת דגים, מסעדת פירות ים וסושי בר בנווה פריצקי. הוא ממוקם על חוף הים התיכון ומציע נוף פנטסטי של הים.

התפריט מגוון וכולל דגים, פירות ים, סושי, סלטים, מרקים וקינוחים. יש גם מנות צמחוניות כמו גם אפשרויות ללא גלוטן זמינות.

8. זיג זג בר אנד גריל

זיג זג בר אנד גריל היא מסעדה שקיימת כבר זמן מה. הם נמצאים בסצנה מאז תחילת שנות ה-2000, והם עדיין מתחזקים היום. מסעדה זו ממוקמת בנווה פריצקי, ישראל.

הם מגישים אוכל טעים ובמחיר סביר לאנשים בכל הגילאים. יש להם תפריט נרחב עם מנות מכל העולם, כולל איטלקית, מקסיקנית, אמריקאית, צרפתית ועוד. יש גם אפשרויות צמחוניות זמינות בתפריט שלהם, כמו גם אפשרויות טבעוניות לאנשים שרוצים לאכול בריא אבל עדיין ליהנות מאוכל טעים.

למסעדה זו יש פינת ישיבה חיצונית גדולה לאנשים שרוצים ליהנות מהאוכל שלהם בחוץ או סתם צריכים קצת אוויר צח. יש לו גם מקומות ישיבה פנימיים זמינים למי שמעדיף להישאר בפנים או שחם מכדי לשבת בחוץ.

בר אנד גריל זיג זג היא מסעדה המתמחה בבשרים על האש. המסעדה ממוקמת בנווה פריצקי ומציעה מגוון רחב של מאכלים הכוללים בשר בקר, כבש, עוף, דגים ועוד. יש בו גם פינת ישיבה חיצונית למי שרוצה ליהנות ממזג האוויר היפה.

בית גריל היא מסעדה נוספת המתמחה בבשר על האש. הוא ממוקם גם בנווה פריצקי ומספק את אותו מגוון מנות כמו בר אנד גריל זיג זג. ההבדל היחיד בין שתי המסעדות הללו הוא שבבית גריל יש מבחר הרבה יותר גדול של אוכל בתפריט מאשר ב-Zig Zag Bar and Grill.
למידע מורחב על מסעדות מומלצות בנווה פריצקי שכדאי להכיר ואתר העירייה הרשמי של נווה פריצקי יש לגלוש לאתר nave-prizki.co.il