מסור חשמלי לעץ

המסור הממוצע שלך יכול להיות מעט מגושם כאשר משתמשים בו לא נכון. היכולת להשתמש במסור חשמלי הופכת אותו לכלי שימושי מאוד. יש מקום לשימוש במסור כאשר אתה מבצע חיתוכים פשוטים בלבד או אם ברצונך ללמד את ילדיך לעבוד עם עץ בצורה ישנה.
למידע על מסור ג'קסון ומסור חשמלי לעץ באפשרותך לבקר באתר deko-israel.com
כדי לבדוק מידע אודות מסור חשמלי לעץ ומסור חרב ניתן לבקר באתר deko-israel.co.il

אם אתה רוצה אחד מחצאי הקיפול האלה שיש לו אחיזת שרשרת גדולה יותר ממה שיש לך, אתה יכול להכין את המסור שלך בחצר האחורית שלך באמצע היוקון.

יש לי כמה מסורים עתיקים והם מסורים ידיים נהדרים

עם זאת מצאתי כי סטודנטים רבים מעדיפים לחתוך עצים במהירות האפשרית ורוצים לדעת עד כמה מרגיש מסור של זנב שידה לפני שהם מבלים זמן וכסף בתיקון וחידוד מסור יד עתיק. אני מבין זאת ורוצה לשתף את המלצותיי לכמה ממותגי המסור הזנב המסורתיים, במחירים סבירים שבין 350 ל -700 ש"ח.

כל הזמן שואלים אותי לחוות דעתי על מסורי זנב של דקו בגלל שהם זולים כל כך

בבעלותי כמה מהמסורים האלה וראיתי השוואות מקיפות בינם לבין לין נילסן. יש לי גם כמה מסורים של מקיטה, ובוש. היחס והרמה כמובן משתנה ממוצר למוצר, שימוש ביתי מסחרי או תעשייתי. אך לרבות עבודות עץ פשוטות לחובבי הפרוייקטים הביתיים ואף לרבות המסחריים – לאחר מספר עבודות ופרוייקטים מצאתי כי מספיק להינות ממשפחת המסורים של דקו אשר מספקות ונותנות מענה פשוט נוח וזול ליעילות העבודה בהשאווה למחיר המדף שלהם.
למידע נוסף על מסור חשמלי לעץ ומסור חשמלי תעשייתי ניתן לבקר באתר deko-israel.co.il

מסורים רב-להבים

המצוידים בכמה להבי מסור שמקובעים לאורך ציר במרחק קבוע מראש כדי לסייע בפינוי. אתה יכול לחתוך בקו ישר, וזה שימושי לחיתוכים עמוקים. מסורים רב-להביים יכולים להשתמש בסוגים שונים של להבי מסור, כמו דיסקי יהלום, להבי מסור HSS, להבי מסור קצה קרביד וכו '. לחתוך פיסות עץ בצורות שונות. ניתן להשתמש בסוג מסוג זה באופן אוניברסלי בחומרים רבים ומשמש לחיתוך עץ קנים, לחיתוך פלסטיק ולשילוב חומרים כמו מסמרים, מגני עץ ומסור לחיתוך מתכת ועץ. כפי שהשם מרמז, מנסרת זו משתמשת בטבעת סגורה עם שרשרת עם שיניים רבות.

ישנם הירוגליפים מצריים המראים עובדי עץ עתיקים מנסרים פיסות קרש. מסור יד מופעל על ידי סדרת נקודות חדות על חומר שקשה יותר לחתוך את העץ. החיתוך נעשה כדי לשלב פיסות עץ לחפץ עץ.

קיפול חותך מעט מהמסה מתוך המסור, אך הוא מסורבל ודורש להב קצר יותר מאשר מסור עץ רגיל. מסורים חוצים חתוכים בשני הכיוונים, אך הם איטיים יותר ונאלצים לחתוך עמוק יותר בתבואה.

מסורי דקו מחלקים את ההבדל בכך שהוא מציע גם אורך פורמט מסורתי וגם עיצוב נוח בעלי נורות לד המקלות על החיתוך. שילוב הנוחות והניידות של הלהב עם החוסן של מסור  הוא אפשרות מרתקת לכלי חיתוך עץ בקמפינג.

רולר המסור עשוי מברזל יצוק נודולרי ומאפשר מהירות להב גבוהה של עד 5.5 מ '/ שנייה

מסורי פנל אנכיים ומסורי קיר הם בעלי מאפיינים טכניים ברמה גבוהה ההופכים את פעולות הכוונון לפשוטות וחיתוכי חומר יעילים. מסורים בעלי חתך נמוך משמשים לחיתוך ועיבוד פרופילי אלומיניום, פלסטיק ועץ.

הלהב עשוי מפלדת קפיצה 1095 שהוקשתה לגמישות אלסטית וחדות לאורך זמן

השיניים ממוקמות בין חתך החיתוך לצלעות באמצעות תיוק הקרקע האמצעית, והשיניים מופרדות על ידי מגרפה ביניהן. החיתוך והחתכים המצוינים של מסור הטיטניום מיוצרים עבור מסורי עשה זאת בעצמך, ויעילים בהסרת נסורת ובחיתוך מהיר של עץ כבד ועץ מחטניים.

אם אתה מסתכל מקרוב

אתה יכול לראות שלהב המסור מוגדר בצורה שונה לגמרי. זה פשוט מאפשר עומק חיתוך בולט יותר, כך שאנשי סחר מקצועיים יכולים להקדיש את עצמם לאריחים גדולים יותר במידת הצורך. בבחירת המסור הידני שלך, קח בחשבון את סוג החיתוך וגודל החומר. המפעילים מבינים שעם דפוס חיתוך לתכנות וכפתור, צלחת גסה יכולה להיות בגודל המוצר הסופי.

Deko מציעה את המסור האולטימטיבי לעיבוד עץ ונגרות עבור אנשי מקצוע ותחביבים כאחד. הם משתמשים במערכת SDS-CLIC, אשר יכולה לשמש לאימון, עבודה ובנייה.

 

למידע מורחב בתחום של מסור חשמלי לעץ נא להעיף מבט ב- deko-israel.co.il
למידע נוסף בנושא של מסור חשמלי איכותי כדאי לגלוש לאתר deko-israel.co.il