מחקר מילות מפתח

זהו כלי מילות המפתח החינמי עבור אנשים רבים. זה כלי נהדר שמספק הרבה נתונים יקרי ערך עבור קמפיינים של PPC, ותוכל לבדוק את המדריך ידידותי למתחילים שלנו ב- Seopedia.

כלי מחקר למילות מפתח דרך נפוצה למצוא אפשרויות מילות מפתח רבות

היא שימוש בכלי מחקר מילות מפתח. כלי מילות המפתח הוא כלי חיפוש מקוון בחינם של מילות מפתח המשתמש בהשלמה אוטומטית של גוגל כדי ליצור מאות מילות מפתח רלוונטיות לזנב ארוך לכל נושא. הוא מחלץ הצעות למילות מפתח של גוגל ומציג אותן בפניכם בממשק קל להבנה.

מחקר מילות מפתח

הוא נוהג המשמש את אופטימיזציית מנועי החיפוש כדי למצוא ולחפש את מונחי החיפוש שמשתמשים מזינים במנועי החיפוש בעת חיפוש מוצרים, שירותים או מידע כללי. מחקר מילות מפתח הוא התהליך שאתה מחפש ומטמיע את מונחי החיפוש הפופולריים ביותר שאנשים נכנסים למנוע חיפוש כמו גוגל, כך שהם יופיעו גבוה יותר בדף התוצאות של מנועי החיפוש (SERP). תהליך חיפוש מילות המפתח כולל בחירת נושא לתוכן שלך והתמקדות בקבוצת מילות מפתח ממוקדות שעבורן תרצה לדרג את התוכן שלך.

כלי הנתונים של הצד הראשון של גוגל בתהליך זה

כמו השלמה אוטומטית של גוגל, כשאנשים מבקשים. אתה יכול גם להשתמש במחוללי מילות מפתח כדי למצוא רעיונות למילות מפתח ב- Bing, YouTube ו- Amazon. כלים להצעת מילות מפתח עוזרים גם הם, וכך גם מתכנן מילות המפתח למודעות של גוגל, המציע מילון מונחים של הצעות למילות מפתח חלופיות.

הוא מציג מדדי SEO כגון נפח חיפוש חודשי וקושי של מילות מפתח (KD). ניתן לבדוק את נפח החיפוש המדויק, רמת הקושי ומילות המפתח בדף תוצאות החיפוש (SERP). תשובות לשאלות ציבוריות, מילות מפתח, השוואות, חיפושי אלפביתי וקשורים.

מתכנן מילות מפתח יכול להשיג נפח חיפוש ותנועה עבור מילות המפתח שאתה שוקל

תוכל גם לקבל רשימה של הצעות למילות מפתח קשורות, כולל מילות מפתח עם זנב ארוך שנפח החיפוש שלהן משתנה בגוגל ובבינג. קח את כל המידע שלמדת מתכנן מילות המפתח, השתמש ב- Google Trends כדי למלא את השדות.

השתמש בקונסולת החיפוש של גוגל

כדי לראות באילו מילות מפתח האתר שלך מדורג. אם רשימת מילות המפתח שלך קטנה, כמובן שאתה יכול לחפש אותן בגוגל כדי לראות היכן הן מדורגות, אך זה לא נותן לך דירוג כלשהו. מתכנן מילות מפתח לסימון מונחים ברשימה באופן בעל נפח חיפוש מועט לא יעזור לכם לשמור על התמהיל הבריא עליו דיברנו קודם.

המידע האחרון יעזור לך להחליט לאילו מילות מפתח להתייחס

כעת לאחר שלמדת מה מופיע בתוצאות החיפוש, הגדר יעדי מילות מפתח אסטרטגיים לתוכן האתר שלך ועצב אותם כך שיספקו את המשתמשים וגם את מנועי החיפוש. מחקר מילות מפתח טמון בהבנה טובה יותר של שוק היעד שלך ואת האופן שבו הם מחפשים אחר התוכן, השירותים והמוצרים שלך.

מחקר מילות מפתח יכול לומר לך אילו נושאים חשובים לאנשים (בתנאי שתשתמש בכלי ה- SEO המתאימים) ומה הנושאים הפופולריים ביותר עבור הקהל שלך

המונח האופרטיבי במחקר נושאים הוא מילות המפתח המקבלות את מספר החיפושים הגבוה ביותר בכל חודש, כך שתוכל למיין את התוכן שלך על פי הנושאים שעבורם תרצה ליצור תוכן.

על ידי מחקר מילות מפתח על סמך הפופולריות שלהם

נפח החיפוש וכוונתם הכללית, תוכל לענות על השאלות שרוב האנשים רוצים לענות בקהל שלך. לאחר מכן תוכל להשתמש בנושאים עליהם ברצונך ליצור תוכן כדי להכתיב את מילות המפתח אליהן תרצה להתייחס. השתמש בסייר מילות המפתח של Ahref, שם תוכל לפתח רעיונות למילות מפתח על ידי הקלדת מילות מפתח בתיבת החיפוש.

סייר מילות המפתח של אהרף יכול לסייע בזיהוי מילות מפתח שזה עתה התגלו לפי מספר החיפושים

הוא יכול לקבוע את רמת הקושי ומספר האתרים המשתמשים באותה מילת מפתח כדי לדרג על פי קריטריונים שונים. זה יכול גם להציע מילות מפתח קשורות המוצבות לצד מילת המפתח הראשית בסרגל החיפוש. אתה יכול גם להשתמש ב- Ahref כדי לראות אילו מילות מפתח מדרגות את המתחרים שלך ולפי מה לא, כך שתוכל ליצור תוכן חדש שממקד למילות מפתח הקשורות לנושא.
כדי לשמוע עוד מידע בנושא של מחקר מילות מפתח ואיך לעשות מחקר מילות מפתח מומלץ לבדוק כאן: knobystudios.com

יש לו נתוני נפח חיפוש של מילות מפתח ומילות מפתח שמקורם ב- Google ו- API של מחקר מילות מפתח של בינג

אחד ממעקב אחר המילים הפופולרי ביותר של SEO מעניק למשתמשים גישה למסד נתונים המכיל מאות מיליוני חיפושים בגוגל כדי לקבל תובנות לגבי מילות המפתח היותר פרודוקטיביות.

Wordtracker

הוא כלי נפלא למציאת מילות מפתח שעובדות טוב ומושכות תנועה רבה לדף ולמשווקי SEO מתחילים ומתקדמים כאחד. מחקר מילות מפתח הוא נוהג קידום אתרים לאיתור וניתוח ביטויים נפוצים שאנשים משתמשים בהם כדי לחפש באינטרנט מידע. זה מתרחש בדרך כלל בשלבים הראשונים של קמפיין, זמן שמניח את הבסיס לפרויקטים עתידיים, קמפיינים ותוכן.

מחקר מילות מפתח יכול לעזור לך למצוא תוכן חדש לכתוב

לעזור לך להחליט את שם המוצר או התכונה שלך ולייעל את האתר שלך לפרסום. כלי מחקר למילות מפתח משתמש בנתונים שונים כדי לחשב את מילות המפתח שלהם, והקושי והערך עשויים להיות שונים. כלי מילות מפתח שונים יכולים להשתמש במקורות שונים ובשיטות עיבוד לאחר עיבוד שונות.

אוסף נתונים זה לוקח זמן מה

לכן עליכם לעבור על כל מילות מפתח ברשימה ולהסיר את המובן מאליו שאינכם רוצים. אם אתה חבר ב- Moz (אתה יכול לקבל ניסיון חינם למשך 30 יום) ויש לך לפחות פרויקט מחקר מילות מפתח אחד, יש לך גישה לכלי קטן ונחמד המכונה ניתוח קושי של מילות מפתח SERP. זה יראה לך את אחוז הקושי של כל מילת מפתח וייתן לך מושג כמה קשה למצוא דירוג למילת מפתח זו.

שיפצנו את כלי מילות המפתח החינמי הפופולרי שלנו

כדי להשתפר עם תכונות רבות יותר, נתונים ומידע בלעדי יותר שיעזור לך לנהל, לייעל ולהרחיב את מסעות הפרסום שלך לשיווק במנועי חיפוש. למידע נוסף אודות הגרסה המורחבת של כלי מילות המפתח, עיין בכלי מילות המפתח לעמוד מנוי.

מחקר מילות מפתח

הוא אחד הצעדים הראשונים והחשובים ביותר בכל קמפיין שיווקי במנועי חיפוש, אורגני או בתשלום. זה יכול להיות בלגן, אבל כלי מילות המפתח הפופולרי שלנו בחינם מקל על מציאת מילות המפתח שהעסק שלך זקוק להן בכדי לנהל תנועה בחיפושים אורגניים וגם בתשלום.
עבור פרטים נוספים על מחקר מילות מפתח ובניית אתרים יש לבקר באתר knobystudios.com

אם אתה מעוניין בתמחור של מחיר לקליק או רעיונות למילות מפתח שיעזרו לך לפתח תוכן, עבור אל תוצאות והיכנס ל- Google AdWords. למידע נוסף על סטטיסטיקות החיפוש בכלי מילות המפתח של AdWords וכיצד AdWords יכולה לעזור.