מחיר לבניית דף נחיתה

"מהו דף נחיתה?"

דף נחיתה הוא דף אינטרנט שמיועד למסע פרסום או מטרה שיווקית ספציפית. זה יכול להיות הדף הראשון שמשתמשים רואים כשהם מבקרים באתר שלך.

לדף נחיתה יש בדרך כלל קריאה לפעולה אחת וממוקדת, כגון הרשמה לרשימת דוא"ל או הורדת ספר אלקטרוני. דפים אלו ידועים גם בתור דפי "לכידת לידים" מכיוון שהם נועדו ללכוד לידים מלקוחות פוטנציאליים ולתת אותם למשפך המכירות.

דפי נחיתה הם העמוד הראשון שאנשים רואים כאשר הם לוחצים על קישור בדוא"ל, או מקלידים שם דומיין כדי לבקר באתר.

דף נחיתה הוא הדף הראשון שאנשים רואים כאשר הם לוחצים על קישור בדוא"ל, או מקלידים שם דומיין כדי לבקר באתר האינטרנט שלך. בדרך כלל, זהו דף הבית של האתר שלך ועליך להשתמש בהזדמנות זו כדי לוודא שהוא ברור ותמציתי עם כל המידע שאתה רוצה שאנשים ידעו על העסק שלך.

המחיר לבניית דף נחיתה משתנה בהתאם לסוג תוכנית האירוח שלך וכמה דפים אתה צריך.

החשיבות של דפי נחיתה

דף נחיתה הוא דף אינטרנט המופיע כאשר אתה מבקר בשם דומיין. הדף מציג בדרך כלל תוכן שרלוונטי לשם הדומיין ולמונח החיפוש של המבקר, ועשוי לכלול גם פרסומות.

דפי נחיתה הם חלק חשוב בשיווק מקוון מכיוון שהם מאפשרים למשווקים להציג את המוצרים או השירותים שלהם בצורה אטרקטיבית, מה שיכול להוביל להגדלת ההמרות.

העלות הממוצעת לבניית דף נחיתה נעה בין $200-$300. עם זאת, מחיר זה יכול להשתנות בהתאם למורכבות העיצוב, כמו גם אילו תכונות כלולות באתר כגון שילוב מדיה חברתית או שירותי אירוח וידאו.

שלב 2 – השתמש בגופן ובערכת הצבעים הנכונים

השלב השני בבניית דף נחיתה הוא בחירת הגופן וערכת הצבעים הנכונים.

בחירת הגופן המתאים לדף הנחיתה שלך אינה רק בחירה בגופן שנראה טוב. זה גם על בחירת גופן שיהיה קריא בכל המכשירים. לדוגמה, אם אתה משתמש בגופני סריף, ייתכן שתרצה להימנע משימוש בגופנים כמו Times New Roman או Georgia מכיוון שהגופנים הללו אינם מותאמים לצפייה ניידת. במקום זאת, נסה את Arial או Helvetica.

אם אתה מחפש מגוון רב יותר בבחירות הגופנים שלך, גוגל פונטס מציע פונטים בחינם וקוד פתוח שניתן להשתמש בהם בכל אתר אינטרנט.

שלב 3 – תן מידע בצורה תמציתית

דף נחיתה הוא כלי שיווק דיגיטלי שעוזר לך להמיר מבקרים ללקוחות. המטרה של עמוד זה היא לגרום למבקר להתעניין במוצר שלך ולשכנע אותו שזו הבחירה הנכונה עבורו.

אחד הדברים החשובים ביותר בבניית דף נחיתה הוא בחירת תוכנית התמחור הנכונה עבור המוצר שלך. ישנן אפשרויות רבות ושונות זמינות, אך באופן כללי, עליך להציע למבקרים שלך אפשרות אחת או שתיים שונות. אתה יכול גם להשתמש בגרסת ניסיון בחינם או בהדגמה כאופציה אם אתה רוצה לגרום ליותר אנשים להתעניין במוצר שלך.

שלב 4 – ודא שהטקסט קריא וקריא

הטקסט בדף הנחיתה צריך להיות קריא וקריא. גודל הגופן צריך להיות לפחות 12 נק' והטקסט צריך להשתמש בגופן sans-serif.

קריאות חשובה מכיוון שהיא מוודאת שהמשתמש יוכל לקרוא את התוכן שלך ללא בעיות.

הטקסט בדף הנחיתה שלך צריך להיות קריא וקריא. זה אומר שזה צריך להיות קל לקריאה ולא להסיח את הדעת. כאשר אנשים קוראים תוכן בדף הנחיתה שלך, הם רוצים להתמקד במסר שאתה מנסה להעביר.

אין מחיר מוגדר לבניית דף נחיתה כי זה מאוד תלוי במורכבות העיצוב ומה אתה רוצה להשיג עם הדף. אם אתם מחפשים דמות כדורסל, אז תכננו להוציא לפחות 500 $ עבור אתר בסיסי עם כמה דפים.

שלב 5 – הוסף ערך רב ככל האפשר

דף נחיתה הוא הדף הראשון שהאורח שלך יראה כשהוא נכנס לאתר שלך. זה הפנים של החברה שלך ואתה תמיד צריך לנסות לתת לזה ערך רב ככל האפשר.

להלן כמה דברים שתוכל לעשות כדי להוסיף ערך רב יותר לדף הנחיתה שלך:

– הצע תוכן בחינם, כגון ספרים אלקטרוניים, מסמכים לבנים או משאבים אחרים.

– צור סרטון או מצגת עם מידע חשוב שיעזור למבקרים להבין מה אתה עושה וכיצד זה יכול לעזור להם.

– תן למבקרים הזדמנות להירשם לניסיון חינם של המוצר או השירות שלך.

– ספק קישורים למדיה חברתית כדי שהמבקרים יוכלו לעקוב אחריך בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכו'.

– כלול המלצות של לקוחות מרוצים שהשתמשו במוצר או בשירות שלך בעבר.

שלב 6 – כלול לחצני מדיה חברתית וקישורים לדפי נחיתה אחרים לקבלת הפניות נוספות להמרה (לחצנים חברתיים של נקודות מפתח)

חשוב שיהיו כפתורי מדיה חברתית, כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין, בדף הנחיתה שלכם. כפתורים אלו יאפשרו לך לאסוף עוד לידים על ידי הפנייתם לדפי המדיה החברתית שלך. תוכל גם להפנות אותם לדפי נחיתה אחרים שיצרת עבור מסע פרסום ספציפי זה.

כלול כפתורי מדיה חברתית וקישורים לדפי נחיתה אחרים באתר שלך כדי שתוכל לקבל יותר לידים שימירו ללקוחות.

יש הרבה כפתורי מדיה חברתית וקישורים לדפי נחיתה אחרים שאתה יכול לכלול בדף הנחיתה שלך. לדוגמה, אתה יכול להוסיף כפתורים עבור עמוד הפייסבוק שלך, חשבון טוויטר, חשבון LinkedIn, חשבון אינסטגרם ועוד. כפתורים אלה יעזרו למבקרים שלך לשתף בקלות את התוכן שלך בערוץ המדיה החברתית המתאים.

אתה יכול גם להוסיף קישורים לדפי נחיתה אחרים על מנת לקבל יותר לידים. לדוגמה, אם יש לך בלוג או חנות מקוונת או כל אתר אחר שקשור למוצר או לשירות שאתה מוכר בדף נחיתה זה, עליך לקשר אותם לכאן. זה יעזור לאנשים שמתעניינים במה שהם מציעים אבל לא רוצים לקנות את זה עכשיו.