מה חשוב לדעת כשבונים חנות אינטרנטית

פוסט זה עמוס במידע רב שיעזור לך לתכנן ולבנות את עסק המסחר האלקטרוני שלך. ישנם שלושה דברים שאתה חייב להיות במקום לפני שתתחיל, ללא קשר לסוג עסקי מסחר אלקטרוני שברצונך להקים. מאמר זה מהווה יותר קו מנחה, ואני בטוח שיש הרבה דברים שלא ציינתי שעליכם לעשות, אך החשובים ביותר הם אלו שרוצים לבנות חנות מקוונת מתפקדת ומרוויחה כסף.

אין שום דרך להתחרות בהם אם החנות המקוונת שלך

היא בזבוז גדול של כסף, אך אלה צעדים חשובים בבניית חנות מקוונת והמסקנות שאתה מסיק יובילו אותך לכיוון אחר בזמן שאתה קורא את זה צ'ק ליסט. בניגוד לאמונה הרווחת, קידום אתרים אינו דבר שאתה מעלה לאתר שלך לאחר שבנית אותו.

ככל שיותר ויותר אנשים בוחרים לעשות קניות באינטרנט

חשוב יותר מתמיד להבטיח שלעסק שלך יש חנות מקוונת. המוצרים והשירותים שאתה מוכר לא רק צריכים לעבוד, אלא חשוב גם לחשוב על אילו מוצרים או שירותים אתה מוכר ואילו אתה משמיט. חנות מקוונת מנגישה את המוצרים והשירותים שלך ללקוחות ולקוחותיך, אך קל יותר לנהל הזמנות ומידע לקוחות באמצעות התוכנות והתוכנות הרבות הזמינות.

פעם חשבו שרק חברות מבוססות מוצרים דואגות לחנויות מקוונות

אבל בעולם המודרני של ימינו זה כבר לא נכון. אין מגבלות על סוגי העסקים שיכולים להיות להם חנות מקוונת. עם זאת, אם אתה בלוג, חברת שיווק, חברת תוכנה או חברת הנהלת חשבונות, יש מקום לשקול שוק מקוון. כשאתה מוכר את המוצרים שלך באתר סחר אלקטרוני, אתה מסיר רבים מחסומי הקנייה בחנות פיזית קיימת.

עם אתר מסחר אלקטרוני

למוצרים שלך יש סיכוי להציג את עצמם, ולקוחות פוטנציאליים יכולים להתחיל לבדוק מה אתה מוכר. כל מוצר שאתה מוכר באינדקס בדף באתר המסחר האלקטרוני שלך ורישום בגוגל. למותגים שמוכרים מוצרים דרך חלונות ראווה יש מספר מוגבל של אנשים שיכולים ללמוד אודותיך ולהתחיל להיכנס לחנות שלך כדי לבצע רכישה.

חנויות מקומיות רבות של Main Street בוכות וטוענות שלחנויות מקוונות יש יתרון משמעותי ברוב המקרים מכיוון שהן אינן צריכות לחייב את לקוחותיה במס מכירה

מה שהופך את זה לאטרקטיבי יותר עבור הצרכנים לבצע קניות באינטרנט מאשר בחנויות הפיזיות המקומיות . ערים ומדינות מאבדות מיליוני ואפילו מיליארדי דולרים מהכנסות ממס. לקוחות מתחילים להכיר בנוחות שבקניות באינטרנט, והם לוקחים את העניינים לידיים כשהם קונים עם הטלפונים החכמים שלהם.

למרבה המזל עבורך

החדשות הטובות הן כי פתיחת עסק מסחר אלקטרוני מעולם לא הייתה קלה יותר. הקמת חברת סחר אלקטרוני היא עבודה קשה הדורשת צעדים והחלטות רבות בכדי להתכנס בזמן הנכון. כדי לעזור לכם בכך, ריכזנו שרטוט מקיף להקמת חנות מקוונת וכמה מהתכנים הטובים ביותר מבית Shopifys.

עיין במדריך המעמיק שלנו לסוגים השונים של מודלים עסקיים של סחר אלקטרוני

תוכנית מקיפה זו להקמת חנות מקוונת, המורכבת מהתוכן הטוב ביותר מ- Shopifys, מבוססת על המשימות החשובות ביותר העומדות בפניך בעת חיפוש, השקה והרחבה של עסק מסחר אלקטרוני רווחי. בקצב מהיר לומדים הרבה על בחירת מוצר, מעריכים את הכדאיות שלו, מייצרים, בונים חנות מסחר אלקטרוני, שיווק ומכירה ללקוחות חדשים.

אתרי מסחר אלקטרוני רבים מאפשרים לקונים לגלוש במוצרים בכל שעה ביום ובלילה ולקבל החלטות רכישה

הם יכולים גם לפנות לעסקים ולאנשים במדינות ברחבי העולם, ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלהם ואת ההכנסות הפוטנציאליות שלהם. מכירות מקוונות מציעות גם אפשרות להרחיב ולהגדיל את המלאי (מספר הפריטים שחברה יכולה למכור אינו מוגבל באותו אופן כמו עסק פיזי) והוא מהווה שיקול להגדלת תזרים המזומנים.
למידע מורחב בנושא של חנות אינטרנטית יש לבדוק כאן: kratza.co.il

חנויות מקוונות יכולות לעקוב אחר קליקים של לקוחות ולספק תובנות יקרות ערך על תהליך הקנייה

ולסלול את הדרך להזדמנויות שיווק כגון עגלות קניות נטושות ודואר אלקטרוני שדוחפים את הלקוחות מהגדר בנוגע לרכישה. יש כל כך הרבה חופש בעלי חנויות מקוונות לא יודעים כיצד להתחיל לאצור את עסקיהם. התחל למשוך קונים ולשמור על לקוחות נאמנים בעזרת 20 הטיפים הרוצחים שלנו לחנות מקוונת מצליחה.

אסוף כמה שיותר מידע על חנויות מקוונות אחרות שמוכרות מוצרים זהים או דומים

טקטיקות השיווק שלהם, הפתרונות הטכניים ואופן הפעולה של העסק שלהם ככל האפשר. 20 הטיפים הרוצחים שלנו ליצירת חנות מקוונת מצליחה מכסים את האלמנטים של חווית הקנייה של החנות המקוונת שלך ומסבירים כל היבט של הסחר, החל ממשיכת קונים ועד הגדלת מכירות. על ידי ביצוע טיפים אלה, המוכרים יכולים למקד את התעניינות הלקוחות בחנות המקוונת שלהם והעסק שלהם יבלוט בקרב קמעונאים פחות חכמים.

המשמעות היא שמאות אנשים מחפשים את המונח "מדף ספרים" מדי יום, ואם הם יועברו לאתר שלהם, קרוב לוודאי שהם יקנו את המוצר שאתה רוצה להציע.

לדוגמא

לצורך תצוגה טובה בחנות הפיזית שלך, עליך לקחת בחשבון את עלויות המשלוח. מוכרי יוקוללים רבים עושים עסקים ברשת, אך אין רבים באזורכם שיש ביקוש רב למוכרי יוקוללים. במחקר שלך תגלה שיש הרבה מוכרים של יוקוללים, אבל לא הרבה מוכרי יוקולרי סופרן ויש מספיק ביקוש כדי להצדיק הקמת חנות יוקלות מקוונת שמוכרת סופרנו ויוקוללים.

כדי לטפל בבעיה זו, אתה יכול להשתמש באסטרטגיות תמחור שונות כדי לעזור לך להביא לקוחות לעסק שלך ולהגדיל את המכירות שלך. לדוגמה, בעלי חנויות מקוונות יכולים להציע משלוח חינם ללקוחות שלהם כדי להפוך את המוצרים שלהם למושכים יותר ולהגדיל את המכירות. תוכל גם להציע שירותי ערך מוסף עבור המוצרים שלך, למשל על ידי הצעת זמני אספקה מהירים יותר.