מה הריבית של הלוואות מהירות

ניתן להשתמש בהלוואות פרטיות מהירות במימון בן לילה לצורך איחוד חובות והוצאות חירום. ניתן למצוא במהירות הלוואות אישיות לאנשים עם אשראי גרוע אצל מלווים מסוימים, כמו OneMain Financial, התחלה עם דרישות זכאות קפדניות המפרסמת מימון "למחרת". הלוואות אישיות יכולות להיות יקרות יותר מאשר הלוואות אישיות בתיקון מהיר.

אתה חייב שיהיה לך אשראי טוב עד מצוין כדי להיות זכאי להלוואה אישית. להלוואות אישיות יכולות להיות ריביות גבוהות עבור לווים גרועים, לכן כדאי לשקול את החלופות שלך לפני שתחתום על הקו המקווקו.

בעוד שרוב ההלוואות האישיות דורשות תהליך ארוך

הזמן למימון הלוואה אישית יכול להיות בין יום לשבעה ימי עסקים. ישנם כמה מלווים המציעים הלוואות באותו יום או 'למחרת', ואם אתה מאושר על ידי אחד מהם, תוכל להחזיק כסף בחשבון הבנק שלך תוך שעות. ישנם מלווים המציעים הלוואות אישיות לאנשים עם אשראי רע, אך יש לזכור כי הלוואות אלו עשויות להגיע לריבית גבוהה יותר.

הלוואות מהירות מגיעות בכל סוגי ההלוואות

אישיות, אוטומטיות, מאובטחות, לא מאובטחות – עד כמה שם – ואם אתם מחפשים הלוואות מהירות, התוצאות גורמות לכם לחשוב שמדובר בסוג מסוים של הלוואות – אבל במציאות, המונח "מהיר" מתאר הלוואות המאושרות ומופקדות באופן מיידי בחשבונך. הלוואות מהירות הן הלוואות המאושרות וממומנות תוך מספר ימים ממועד הגשתן, לרוב באותו יום.

אלה מציעים סכומי הלוואה שונים

שיעורי ריבית, עמלות צבירה, דרישות זכאות ותקופות מימון. ישנם מלווים רבים המקוונים בלבד, כגון בנקים ואיגודי אשראי, המאפשרים לך לקבל הלוואה בזמן קצר מאוד. חלקן הן הלוואות אישיות שאינן מובטחות, בעוד שחלק מהבנקים או איגודי אשראי מציעים הלוואות אישיות מאובטחות המשתמשות בחשבון החיסכון שלך כבטוחה. החוק מגביל את אפריל ל -3.6% על סוגים רבים של הלוואות, כולל הלוואות ליום המשכורת, הלוואות לרכב, הלוואות אישיות וכרטיסי אשראי. איגודי אשראי מציעים ריביות נמוכות יותר מאשר בנקים ומלווים אחרים. איגודי אשראי פדרליים מציעים גם הלוואות חלופיות ליום המשכורת (PAL) והלוואות קטנות. החוק גם מחייב את המלווים למסור מידע על זכויותיך ועלות ההלוואה.

בעת קבלת החלטתך

שים לב לשיעור הריבית, דמי היצירה, סכום ההלוואה ומשך ההלוואה. אם אתה הולך עם מלווה המציע הלוואה אישית מהירה, המימון של הכסף שלך ישולם באותו יום בו אושר חשבונך. כדי להחזיר את ההלוואה, כתוב המחאה מעודכנת עבור היתרה כולה, כולל עמלות, והסמיך את המלווה למשוך כסף מחשבון הבנק שלך, מהאיחוד האשראי או מהכרטיס ששולם מראש. מכיוון שהלוואות אישיות אינן מאובטחות ומכוסות בהבטחה שתחזיר את המלווה, הזכאות מבוססת על דירוג האשראי שלך. זה יכול להקשות על לווים עם אשראי גרוע לזכות בהלוואות אישיות קטנות. חשוב לבדוק את האשראי וההיסטוריה הפיננסית שלך כדי לקבוע אם הלוואה אישית מתאימה לך. ככל שציון האשראי שלך נמוך יותר כך הסיכוי שתאשר לך להלוואה יהיה גבוה יותר והריבית שלך תהיה גבוהה יותר אם תאושר. שיעורי ההלוואה האישית נעים בין 3 אחוזים ל -36 אחוזים, תלוי בדירוג האשראי שלך.

ככל שדירוג האשראי שלך טוב יותר

כך גדל הסיכוי שאתה זכאי להלוואה אישית, והריבית הזמינה תהיה נמוכה יותר. הריבית הממוצעת על הלוואות אישיות היא 10.3 עד 12.5 אחוזים למישהו עם דירוג אשראי מעולה של 720 או 850 (13.5 אחוזים עד 15.0 אחוזים), מישהו עם דירוג אשראי טוב (690 או 719) של 17.8 עד 19.9 אחוז, מישהו עם דירוג אשראי ממוצע של 630 או 689 (28.5% עד 28.5%) ומעלה (32.0% עד 32.0%) ומישהו עם דירוג אשראי ירוד בין 300 ל- 629. השווה הצעות הלוואות אישיות באופן מקוון כדי לראות אם אתה זכאי להגיש בקשה הלוואות אישיות.

ההלוואה האישית שלך נקבעת על סמך ציון האשראי שלך

היסטוריית אשראי, הכנסה וגורמים אחרים כגון גודל אשראי ובשלות. אם התיק שלך הוא שמרני, עליך לחשוב פעמיים לפני נטילת הלוואה לפני 5. באפריל. אם לא תוכל להימנע מתשלום ב -5 באפריל, תוכל למצוא אפשרות הלוואה אישית שאינה גובה עמלה או משיכה מוקדמת. עוֹנֶשׁ.

כדי למצוא את ההלוואות האישיות הטובות ביותר עבורך, אישי פיננסי Insider לקח בחשבון את שיעורי הריבית, את תנאי ההלוואה הזמינים ואת כמות האשראי הקיימת. לאחר בחירה והערכה של עשרות מלווים, מצאנו חמש אפשרויות עם עמלות מינימליות המציעות מגוון תנאים (בין שישה חודשים ל -12 שנים) ואפריל. ניתן להשתמש בהלוואות אישיות מסיבות שונות ומלווים מציינים באילו הלוואות יש להשתמש.

ניתן להשתמש בהלוואות אישיות למקרי חירום

תיקוני בתים והוצאות רפואיות. הלוואות אישיות ידועות גם כהלוואות לא מאובטחות מכיוון שהן אינן מגובות בנכסים כמו הבית שלך. במקרה של הלוואה מובטחת, למלווה הזכות לקחת ולמכור את הנכסים המדוברים על מנת להחזיר את כספו.

הלוואה אישית

היא אפשרות טובה אם ברצונכם ללוות סכום חד פעמי למימון רכישות גדולות כמו תיקונים לבית, חתונה או מכונית חדשה. הלוואה ליום המשכורת או הלוואת משכנתאות יכולים לתת לכם גישה מהירה למזומן, אך זו צריכה להיות מוצא אחרון. מחזורים של בקשה והארכת הלוואות ליום המשכורת יכולים להכניס אותך למעגל חוב, לכן יש להימנע ככל האפשר מהגשת הבקשות להלוואות ליום המשכורת.

אם אתה מודאג מכיסוי החשבונות שלך

הלוואה אישית בריבית נמוכה עשויה להיות אופציה שעליך לשקול. שים לב שאמנם שיעורי ריבית נמוכים מתפרסמים לרוב על ידי המלווים, אך הם אינם ערובה לכך שהמבקש ישא בפועל, מה שעלול להוביל להלוואה עם ריביות גבוהות יותר. אפשרות נוספת בעלות נמוכה להלוואה חלופית ליום המשכורת היא הלוואה קטנה בדולר שמוצעת על ידי איגודי אשראי ממשלתיים מסוימים.

עבודה עם מלווה בעל שיעורי ריבית נמוכים יותר והמתנה של כמה ימים

כדי להחזיר את כספכם יכולה לעזור לכם לחסוך ריביות לאורך זמן. בעלי היסטוריית אשראי מעולה המחפשים הלוואה אישית, צריכים לשקול את הריבית הנמוכה של Lightstream, מה שהופך אותה למתמודדת עליונה בהלוואות אישיות לאנשים שאינם זקוקים למזומן מיידי. כנ"ל לגבי לווים עם דירוג אשראי הוגן כמו Avant, העומד בראש רשימת 2021 ההלוואות האישיות הטובות ביותר שלנו.
למידע מורחב אודות מה הריבית של הלוואות מהירות ניתן לבקר באתר loan4u.co.il