מהרות משופרת לוורדפרס ב Servers24

מהו שרת וורדפרס פרטי, למה אני צריך אחד ואיך הוא עובד?

שרת וורדפרס הוא שרת פרטי וירטואלי כך שיארח את אתר הוורדפרס שלך. זה יעזור לך להימנע מחלק הסיכונים הנלווים לאירוח האתר שלך בשרת משותף.

 ייתכן שתזדקק לשרת וורדפרס וישנן סיבות לכך:

– ייתכן שתזדקק ליותר מקום ממה שזמין בחשבון אירוח משותף

– אתה רוצה להימנע מזמן השבתה ולשפר את המהירות

– אין לך זמן לנהל את ההיבטים הטכניים של האתר או הבלוג שלך

שרת וורדפרס הוא שרת שתוכנן במיוחד עבור אתרי וורדפרס. זה יכול להיות שירות אירוח מנוהל או שירות אירוח לא מנוהל.

אתרי וורדפרס פופולריים מאוד באינטרנט וישנן חברות רבות המציעות שירותי אירוח עבורם. חלק מהחברות הללו מציעות גם שרתי וורדפרס מנוהלים, מה שאומר שהם מספקים לך את הכלים הדרושים לך לניהול האתר שלך כולל אבטחה וגיבויים. לחברות האלה יש צוות מיומן שיכול לעזור לך אם אתה נתקע עם משהו.

אחרים מציעים שרתי וורדפרס לא מנוהלים, מה שאומר שהם מספקים לך את המקום לאחסון האתר שלך, אבל לא נותנים שום עזרה או תמיכה כיצד להשתמש בו או כיצד לוודא שהוא נשאר מאובטח.

כמו כן, אנשים בוחרים בשרתים לא מנוהלים כי הם רוצים לחסוך כסף אבל זה יכול להיות מסוכן כי אם משהו יקרה לאתר שלהם, לא יהיה להם למי לפנות גם לעזרה ויצטרכו לתקן זאת בעצמם או לשכור מישהו אחר שאינו בקיא כל כך על וורדפרס.

וורדפרס היא מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר בעולם. הוא מפעיל יותר מ-30% מכל אתרי האינטרנט בעולם, והוא נמצא בשימוש על ידי חברות כמו נאס"א, הניו יורק טיימס וקוקה קולה.

למשל , Servers24 היא חברת האירוח המהירה ביותר בישראל. יש להם את תוכניות האירוח הטובות ביותר של וורדפרס שמתאימות לצרכים של בעלי אתרים.

ל- Servers24 יש צוות מומחים שעובד מסביב לשעון כדי להבטיח שאתר הוורדפרס שלך יפעל במהירות אופטימלית. השרתים שלהם מותאמים ומוגדרים בתצורת ענן ציבורי, כך הם מספקים ביצועים וזמן פעולה מרביים.

מדוע כדאי לבחור בשרתים 24 כספק שירותי אירוח וורדפרס המועדף עליך!

היא אחת מספקיות האירוח המובילות של וורדפרס בתעשייה ישראילית. הם מספקים לך פלטפורמת אירוח אמינה וחזקה לאתר האינטרנט שלך, כך שתוכל להתמקד בעסק שלך ולא בתשתית.

מחקר של W3Techs מצא ש-WordPress מפעילה 27% מכל האתרים ברחבי העולם. והמספר הזה רק יגדל בעתיד מכיוון שהוא קל לשימוש ויש לו מגוון רחב של תכונות.
למידע נוסף בנושא של מהרות משופרת לוורדפרס ב Servers24 ניתן לגשת לאתר servers24.co.il

Servers24 הוא אחד מספקי האירוח האמינים והמהירים ביותר של וורדפרס בישראל וגם בעולם. מקבלים זמן טעינה מהיר לאתר האינטרנט ואחריות ל uptime של 99%.

זאת ספקית שירותי אירוח המובילה של וורדפרס ומספקת שרתים ותשתית רשת בעלי ביצועים גבוהים. יש להם את הטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להבטיח שהאתר שלך יוכל למצות את הפוטנציאל המרבי.

מהירות האתר היא גורם מרכזי בכל הנוגע לחוויית המשתמש לכן,  ספק שירותי אירוח וורדפרס חייב להיות מכובד שמציע שרתים מהירים ותשתית רשת מצויינות לאתרים. בין אם אתם מחפשים בלוג אישי או אתר מסחר אלקטרוני, אז הם יכולים לספק את כל השירותים הדרושים כדי לגרום לאתר שלכם לפעול בצורה חלקה, עם מינימום זמן השבתה!

Servers24 Cloud – מתמחה במתן שירותי אחסון וורדפרס לאתרי אינטרנט בכל הגדלים מסביב לעולם ומציעים פתרונות חומרה ותוכנה ברמה ארגונית המבטיחים שלאתרים תהיה מדרגיות בלתי מוגבלת ככל שהוא גדל בגודלו ובפופולריות שלו. צוות הטכנאים המומחים של החברה תמיד שם גם כדי לעזור לך בכל דבר, החל מתצורת שרת ועד לפתרון בעיות טכניות כלשהן בוורדפרס עצמו!

כמה טיפים חיוניים כיצד תוכל לגרום לאתר וורדפרס להיטען מהר יותר

המהירות של אתר הוורדפרס היא גורם משמעותי לביצועים שלו. הוכח כי אתר אינטרנט עם מהירות טעינה מהירה נוטה יותר לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP).

כמה טיפים חיוניים כיצד לגרום לאתר וורדפרס להיטען מהר יותר.

בצע אופטימיזציה של תמונות: תמונות הן אחת הסיבות הנפוצות ביותר לזמני טעינה איטיים מכיוון שהן דורשות יותר רוחב פס וכוח עיבוד.

ודא שאתה משתמש בגודל המתאים לתמונה ושהיא לא גדולה מדי או קטנה מדי. הקטן את גודלו ל-80% לפחות אם אפשר, לפני העלאתו לוורדפרס.

אתה יכול גם להשתמש בתוספים כגון EWWW Image Optimizer או Imagify אשר יקטין אוטומטית את גודל כל התמונות שלך עד 80%. לתוסף זה יש גם אפשרות שבה אתה יכול לבצע אופטימיזציה של PNGs, JPEGs, GIFs ו-SVGs (גרפיקה וקטורית).