הסרת פיח מהמנוע

מהם היתרונות של הסרת פיח מהמנוע באמצעות טיפול מקצועי?

עם המספר ההולך וגדל של חברות ניקוי מנועי פיח הטוענות שהן מספר אחת בתעשייה, זה גם חיוני; קודם כל להבין מה כולל שירות ניקוי מנועי רכב מושלם. כמובן, שחזור ביצועי המנוע הוא היתרון העיקרי של ניקוי קוקים, אבל בואו נפרק אותו כדי שתוכל להבין מדוע תחזוקה זו היא קריטית עבור המכונית שלך.

סדנאות רבות ממליצות על ניקוי פיח כדרך לשחזר חלקית ביצועים שאבדו, או כדרך לעזור לרכב שלך לעבור את שלב בדיקת הפליטה של ה-MoT. לניקוי פיח יש בהחלט יתרונות רבים עבור רכבים ישנים שאיבדו את הביצועים שלהם וצריכת דלק נמוכה יותר.

ניקוי פיח מנוע יכול להסיר משקעים אלו ולספק לנהגים יתרונות רבים

אך לא כל פתרונות ניקוי הפיח נוצרים שווים. מבלי להסיר משקעי פיח, הרכב שלך עלול להיתקל בבעיות עם מסנני DPF, שסתומי EGR, מזרקי דלק, סעפות יניקה וביצועי מנוע טורבו. משקעים אלו נצמדים לחלקים רבים של המנוע, כולל אלו הקריטיים לביצועי המנוע וחסכון: מזרקי דלק, טבעות בוכנה וחיישנים שונים. למרות שמדובר בתוצרי לוואי טבעיים של תהליך הבעירה, הם מצטברים ומשפיעים על ביצועי המנוע, לרבות פליטות, כוח ויעילות.

בניגוד לחומרי ניקוי אחרים

ב-engine-clean.co.il אנו משתמשים במוצר ייחודי המספק תוצאת ניקוי מלאה לא רק במהלך תהליך הבעירה, אלא גם לאחר עצירת המנוע. תהליכי ניקוי פיח נועדו לשמור על ניקיון המנוע וחלקיו, ולהגביר את ביצועיהם. הסרת משקעים משפרת את הזרימה הטבעית של מערכת זו ואת הבריאות הכללית של המנוע עצמו.

מימן וחמצן עוזרים באופן פעיל להסיר עודפי פיח ופיח מהמנוע

לאחר הייצור, המימן פשוט מוזרם למנוע דרך צינורות בכניסת Q11 הנוקה. כשהמנוע פועל במצב סרק, ה-HHO פשוט מוזן לתוך היניקה, והשילוב של עושר מימן וחמצן יוצר את התנאים לשריפה עדינה של פיח בראשי בוכנה, שסתומים ורכיבים אחרים ליצירת פיח דו חמצני ואדי מים.

הבעיה העיקרית עם פיח היא השינוי ביחס בין דלק לאוויר במנוע. ישנן מספר בעיות שונות שעלולות להתרחש כאשר פיח מצטבר במנוע של מכונית. פיח מצטבר במנועי דיזל ובנזין מכיוון שהוא תוצר לוואי טבעי של צריכת דלק.

הצטברות פיח משפיעה באופן דרמטי על יעילות הדלק של המנוע שלך. יעילות הדלק יכולה להיות מופחתת באופן דרסטי עקב הצטברות פיח במנוע. הצטברות של עודף פיח בתוך המנוע עלולה להשפיע לרעה על בעירת הדלק בתוך המנוע.

המנוע שלך עלול להינזק מפיח במגוון דרכים, כולל צריכת דלק מופחתת, כיבוי מנוע, כיבוי מנוע והתחממות יתר. כמו כן, זה יכול להזיק למנוע של המכונית שלך, לקצר את תוחלת החיים שלו.

שמירה על חלקי המנוע באמצעות תחזוקה

ניקוי הפיח יכול למנוע זאת על ידי שמירה על חלקי מנוע נקיים כדי לשמור עליהם לפעול ביעילות. ניקוי פיח הוא פשוט שיטה שבה מוסיפים כימיקלים או דלקים שונים למנוע במכונות שונות כדי לנקות כל סוג של פיח או פיח מחלקי המנוע.

ניתן למנוע משקעי פיח על ידי שימוש בשמני מנוע המיועדים למנועי הזרקה ישירה מודרניים. כאן אתה משתמש בחרוזי זכוכית או סודה לשתייה כדי להסיר משקעי פיח שנבנו מחלקי האלומיניום של מנוע מכונית.

יש להסיר את ראש הצילינדר

כדי להסיר משקעי פיח מהבוכנות, תא הבעירה ומחלקים אחרים של המנוע. כל שעליך לעשות הוא להסיר את הרכיבים מהמנוע ולנקות אותם עם ממס או התזת חול. יש להסיר את היחידה לחלוטין מהמנוע כדי להבטיח שהמסנן נקי לחלוטין.

במהלך הבדיקה

צוין כי מנועי הבדיקה נוקו ממשקעי פיח כאשר מימן וחמצן עברו דרכם, ונמצאה פתרון משופר לניקוי המנוע. בשעת לילה מאוחרת, מחקר ושיחות טלפון הובילו בסופו של דבר לרכישה, בדיקה וניסוי של ציוד קרצוף פיח דו חמצני במוסך הבית, ששימש כעת כ-A-1.

מכוניות קלאסיות שנבנו לפני טכנולוגיית הנפט והדלק המודרנית

נזקקו לסילוק כל כמה אלפי קילומטרים, שכלל פתיחת המנוע והסרה פיזית של משקעי פיח. למרבה המזל, זה כבר לא המקרה, אבל ייתכן שמנועים עדיין זקוקים לניקוי פיח, במיוחד (ובאופן אירוני) אלו המצוידים בחומרה מתקדמת לבקרת פליטה.

ראשית, בואו נסתכל על הסיבות לכך שמנוע עשוי להזדקק להסרת פיח. שחרור פיח במנוע, כפי שהשם מרמז, יכול להיות תהליך כימי או מכני המסיר משקעי פיח על ראש הצילינדר והבוכנות כדי לספק ביצועי מנוע טובים יותר.

זה כולל גם הסרת משקעים מרכיבי מנוע פונקציונליים אחרים

תהליך זה יסיר פיח מרכיבי המנוע הפנימיים, כולל בוכנות, צילינדרים, טורבינות, שסתומי EGR, ממירים קטליטיים ומסנני חלקיקים. בנוסף ליתרונות של הוצאת פיח מהמנוע, לדברי אנגלית, המערכת גם משחזרת את צריכת הדלק והביצועים, מפחיתה פליטות, מונעת נזק לרכיבי מנוע יקרים ומפחיתה את זמן ההשבתה עקב תיקונים יקרים.

התהליך ה"ירוק"

הוא ייחודי בארה"ב, אך נעשה בו שימוש במשך שנים רבות באירופה ובאוסטרליה עקב השימוש הנרחב במכוניות נוסעים דיזל ותקנות פליטת פליטות. המערכת משתמשת במימן כדי להסיר פיח מכל מנוע בעירה פנימית בנזין או דיזל. 

איך מימן מנקה את המנוע? פירוק פחם הוא תהליך שבו מכונית המצוידת במחולל מימן מייצרת מימן באמצעות אלקטרוליזה של מים מזוקקים.