מדידת קרקעות וגבולות שטחים

עבור תבליטים של גבולות, שמות וכדומה, המודד יספק אנדרטאות/השמטות פיזיות או התייחסות לסקר והן/או ציוני דרך מוגדרים בבירור או שניתן לקבוע באופן סביר מהדוח הסופי, המפה או המידע שנמסר לסקר המסקנה.

הכלים הנפוצים ביותר המשמשים במדידה טופוגרפית הם התיאודוליט

שעוזר למדוד את הזוויות האופקיות והאנכיות בין נקודות. סקר הוא חוות דעתו של מודד רשום ומורשה או מהנדס מקצועי רשום ומורשה למעט חריגים המבוססים על מדידה, מחקר, חישובים מתמטיים, ניתוח ושיקול דעת מקצועי המבוסס על כללי בדיקה, היסטוריה משפטית וחוקי המדינה החלים בניו יורק. . לרוב הוא מוצג כנקודות תלת מימד שנועדו לאתר, לתאר, לסמן ולמפות את הגבולות והשטח.

המודדים צריכים להכיר את המדריך הזה ולהכיר את החוקים

התקנות והכללים הרלוונטיים של העיר רחובות הנוגעים לפרקטיקה מקצועית גם אם אתה קונה נכס ללא תוכניות בנייה בחשבון. סקר הקרקע חייב לכלול גם תיאור בכתב אם לא לכל הנכסים יש את הנטייה החזותית הנדרשת.

מד הגובה יכול למדוד את הגובה מעל הקרקע למשל

בעוד שכלים אחרים כגון GPS יכולים להיות שימושיים גם בעת ביצוע סקר. בכל הנוגע למדידה טופוגרפית, רוצים שיכלול את גבולות הנכס וכל שיפורים שנעשו בעקבותיו. בעיות גבולות יכולות להיות לעתים קרובות סיבה נפוצה לסקר כאשר יש מחלוקת לגבי היכן מתחילה ונגמרת הבעלות האנושית.

מודדים משתמשים בציוד מדידה שונה בהתאם לסוג הסקר ורשת ייחוס

כאשר כל נקודה יכולה לשמש לקביעת מיקומה בתחילת סקר חדש. מודדים משתמשים במכשירי GPS כף יד ובמערכות אוטומטיות הידועות כתחנות כוללות רובוטיות כדי לאסוף מידע חיוני על השטח שהם חוקרים.

על המודדים להתייעץ עם הלקוח

כדי לקבוע את מטרת כל שירות סקר. מודדים, מהנדסים אזרחיים ומהנדסים אזרחיים המשתמשים ב-total station, GPS, סורקי תלת מימד ונתונים אחרים לאיסוף נתונים משתמשים בתוכנת ניהול קרקע כדי לשפר את היעילות, הדיוק והפרודוקטיביות. GdB השתמש בסורק לייזר תלת מימד של Leica P50 כדי לבצע את העבודה המפורטת הזו.

מודדים משתמשים באנטנה ניידת כדי למדוד את הנקודות הדרושות לסקר. מודדים ומהנדסים אזרחיים משתמשים ברגליים המחולקות לעשיריות ומאיות בעת הירי.

מודדים ברחובות צריכים להכיר גם את החוקים הנוגעים לסקרים, נדל"ן וחוזים ולכן הם משתמשים במדידות מיותרות ובבדיקות עצמאיות בשלב מוקדם של הסקר כדי לזהות שגיאות אלו.

מדידה גיאודטית או מדידה טופוגרפית

היא טכניקה, מקצוע, אמנות ומדע לקביעת הקרקע או המיקום התלת מימדי של נקודות וכן מרחקים וזוויות ביניהן. בעוד שההתקדמות בטכנולוגיית המדידות מאפשרת כעת לבצע מספר רב של עבודות על ידי מודד בודד, עבודות אחרות יכולות להתבצע על ידי צוות של מודדים מורשים ומודדים מוסמכים.

שמאי גבולות או קרקע מגדירים צורות משפטיות של בעלות ומסייעים באיתור המיקום המדויק של פרויקטי נדל"ן ובנייה המשמשים לעתים קרובות לקישוט בתים

נכסים מסחריים ואתרי תעשייה. לעתים קרובות אנשים שמעו את המונח "גילוי" אך אינם מבינים מדוע יש צורך בשירות זה.

המהנדסים המקצועיים המורשים שלנו נעזרים במהנדסים חרוצים בהכשרת מגוון פרויקטים ושרטוט פרויקטים, מה שמאפשר ל-KC לנהל בקלות משאבים לכל צורך בפרויקט. צוות המקצוענים המורשים שלנו מאגד למעלה מ-75 שנות ניסיון במדינת ניו יורק.