כמה עולה להקים חנות אינטרנטית

אתר עגלת הקניות שלך יעלה לך בין $3 ל-$29 לחודש בהתאם לפלטפורמת המסחר האלקטרוני שתבחר. לאחר שרכשת שם דומיין עבור הסטארט-אפ החדש שלך במסחר אלקטרוני, כנראה שתצטרך לשלם רק 29 $ לחודש עבור חנות מקוונת רגילה של Shopify. עבור חנויות גדולות יותר, סביר להניח שתצטרך לשדרג ל- Shopify Plus או BigCommerce Enterprise, שעלותם אלפי דולרים בחודש.

אם אתה רוצה לארח חנות מסחר אלקטרוני משלך

זה יכול לעלות בין $80 ל-$730 לחודש, תלוי בתנועה שהחנות האינטרנטית שלך מקבלת, הפונקציונליות של האתר שלך ושירותים אוטומטיים כמו גיבוי אתרים. אם יש לך אתר אינטרנט בנפח גבוה ופועל, אירוח אוטומטי יכול לעלות לך רק $1,000 עד $2,000 לחודש.

עלויות אירוח אתרים יכולות לנוע בין $2.49 לחודש ל-$1,000 או יותר

העלות תלויה במגוון גורמים, כגון כמות התעבורה שהחנות שלך מקבלת וכל שירות נוסף שאתה עשוי להזדקק לו, כגון גיבויים אוטומטיים. לכל הפחות, תצטרך לשלם גם עבור אירוח, פיתוח אתרים, תחזוקה ומלאי.

אחד ההיבטים המגניבים ביותר של פתיחת עסק מסחר אלקטרוני

הוא שנדרש מעט מאוד אנשים כדי להוציא לפועל רעיון עסקי. הקדשנו תשומת לב רבה לכמה זה עולה לפתוח חנות מקוונת, אבל העובדה היא שהרבה פלטפורמות מסחר אלקטרוני הן מורכבות מאוד וכדי להשיג אותן, תצטרך לשכור סוכנות לפיתוח אתרי מסחר אלקטרוני המיועדת עבור אתה. יהיו עמלות הקמה נוספות הקשורות לפיתוח אתר המסחר האלקטרוני שלך, כמו גם העלויות השוטפות של תחזוקה ועדכון האתר.

צפו להוציא בין 300 ל-3,000 דולר בבניית אתר האינטרנט שלכם

בהתאם לרמת המיומנות של המעצב ולמורכבות החנות שלכם. עלות פתיחת חנות מקוונת יכולה לנוע בין 500 ל-100,000 דולר בהתאם לנישה, הקושי בפיתוח אתר אינטרנט, מיקום העסק ועוד גורמים רבים נוספים. מאמר זה יכסה את כל הגורמים הללו וכיצד כל אחד מהם משפיע על עלות השקת פרויקטים שונים של מסחר אלקטרוני, מבלוג פשוט ועד לשוק מרובה ספקים מורכב מאוד.

בהתאם למודל העסקי שתבחר

העלות המדויקת של פתיחת חנות מקוונת יכולה להשתנות מאוד. אתה יכול ליצור אתר מסחר אלקטרוני במחיר נמוך של $100, אבל ייתכן שתצטרך להוציא יותר כדי להגביר את העסק שלך. באופן כללי, כמה חנויות מסחר אלקטרוני עולות כמה מאות יואן, וכמה חנויות מסחר אלקטרוני יכולות לעלות עשרות אלפי או אפילו מאות אלפי יואן.

תוכנת מסחר אלקטרוני יכולה לעלות בין $30 ל-$299 לחודש

תלוי בתכונות והכלים הדרושים. העלות של תכונות דומות עשויה להשתנות במידה רבה בהתאם למידת הפשטות או המורכבות של פלטפורמת המסחר האלקטרוני וכמה עולה רישוי. הדרך הטובה ביותר לחשב את העלות של בניית אתר מסחר אלקטרוני היא להשוות בין פלטפורמות המסחר האלקטרוני השונות, הכלים, התוספות והתכונות הנוספות שאתה צריך בהתבסס על הצרכים העסקיים שלך.

עם זאת

על ידי הצגת טווחי מחירים טיפוסיים עבור כל מה שאתה צריך, תקבל מושג הרבה יותר טוב על כמה זה באמת משתלם לבנות אתר מסחר אלקטרוני. במדריך זה נשמיט כמה דברים שקשה להעריך, כמו עלות רכישת מניות. במקום זאת, נתמקד אך ורק בכמה יעלה לך להקים חנות מקוונת. בואו נסתכל כמה עולה לבנות אתר כשאתה מביא בחשבון תכונות נוספות כמו דומיינים, תוספים וערכות נושא.

מתחילים רבים משתמשים בוורדפרס

אבל אם אתה צריך אתר מורכב או מותאם אישית, רוב הסיכויים שאתה צריך לשכור מפתח וורדפרס כדי לעזור להגשים את הרעיונות שלך. זה אופציונלי, אז לא נכלול את העלות הזו בסה"כ של וורדפרס מכיוון שאנשים רבים מצליחים לבנות ללא עזרה של מפתח.

במונחים של עלות

אתה יכול לצפות להוציא בכל מקום בין $500 ל $5,000 לחודש על SEO. שיווק בדואר אלקטרוני יעלה לך 10 עד 2,500 דולר לחודש, תלוי בכמה מנויים יש לך. הוצאות השיווק עשויות להשתנות, אך בממוצע, חברות מסחר אלקטרוני מוציאות בין 7% ל-12% מסך ההכנסות שלהן על שיווק. אז, ניתן לומר שהקמת אתר BigCommerce עולה $29.95 לחודש.

אם תבחר לשמור את האתר

העלות הנוספת הכוללת תהיה בסביבות $100 לחודש. כפי שאתה יכול לראות, כדי לפתוח חנות Shopify, תצטרך לשלם מינימום של $29 לחודש, שזה הרבה יותר גבוה מ-WIX. כתוצאה מכך, אתה צריך לשלם בממוצע בין 3 ל- $500 כדי לפתוח חנות מקוונת מסורתית המשווקת מוצרים בסיטונאות על ערך המלאי שלך. ניהול חנות מקוונת בדרך המסורתית עם מלאי מגיע עם אותן עלויות כמו ניהול חנות דרופשיפינג, אלא שאתה צריך גם להפריש קצת כסף עבור העלות המוקדמת של הפריטים.

בין אם אתה מנהל חנות פיזית או סתם מוכר באינטרנט, אתה צריך להצטייד. עלות האחסון, האחזקה והחידוש שלו היא עלות המלאי. לחנות מקוונת יהיה סוג של מלאי המשויך אליה, כמו גם עלויות משלוח, גם אם הוא מטופל דרך צדדים שלישיים.
עבור עוד מידע בתחום של כמה עולה להקים חנות אינטרנטית באפשרותך לבדוק כאן: kratza.co.il

כל חנות

היא ייחודית והעלויות יהיו תלויות בגודל, במוצרים הנמכרים ובניהול המלאי. לאתר יש חלקים רבים ושונים, שכל אחד מהם משפיע על העלות הכוללת. עלויות ההפעלה יכולות להשתנות מאוד בהתאם לסוג העסק שאתה רוצה להקים ואיך ואיפה אתה רוצה להתחיל.

עלויות מסחר אלקטרוני שוטפות שיש לקחת בחשבון חלק מהעלויות של הפעלת חנות מקוונת הן רק עלויות מקדימות

אך אחרות הן שוטפות, בין אם חודשיות, שנתיות או לכל עסקה. זה יכול להיות הפתעה לא נעימה כשתגלו שכדי לבצע פעולות יומיומיות חשובות הקשורות לניהול העסק שלכם, תצטרכו לשלם הוצאות נוספות שאולי לא תכננתם.

מה שאתה צריך להיזהר ממנו

הוא שפלטפורמת המסחר האלקטרוני תלויה יותר מדי באפליקציות כדי לכסות את התכונות שאתה צריך, ובכך לחסום את התכונות שאתה צריך תמורת עמלת אפליקציה חודשית נוספת. העלות של מפתח לבנות את אתר המסחר האלקטרוני שלך תלויה בתכונות הנדרשות לניהול עסק מסחר אלקטרוני מצליח.

העלות הכוללת של פיתוח אתר מותאם אישית יכולה לנוע בין $1,500 ל-$6,000 עבור עסק מסחר אלקטרוני בגודל בינוני. ומיד תראו את ההבדל: למטרות מכירה צנועות, חנות מתארחת תעלה בין 1,000 ל-5,000 דולר, בעוד שאתר מקצועי בהתאמה אישית יעלה הרבה יותר.

מבחינת עלויות

סכום הכסף לפתיחת עסק של מותג פרטי באמזון הוא בערך כמו שזה יהיה לפתיחת חנות מקוונת שמוכרת מוצרי מותג פרטי עם כמה פריטים נוספים. מנקודת מבט של סטארט-אפ, מכירת מוצרי מותג פרטי דורשת הון התחלתי זהה לפתיחת חנות סיטונאית מקוונת, אלא שצריך להקצות יותר כסף לעלות הפריטים.