כמה ויאגרה מותר לקחת

מחקר חדש מצא כי תרופת העוצמה ויאגרה הגבירה את מספר הנשים הסובלות מבעיות זיקפה בקרב נשים הנוטלות אותה יותר מגברים. הניסוח התרופתי של סילדנאפיל ציטראט, או "ויאגרה", נקבע באופן נרחב כטיפול לבעיה הנפוצה, הפוגעת בין 10 ל -30 מיליון גברים בארצות הברית. זוהי אחת התרופות הפופולאריות ביותר לטיפול בתפקוד לקוי של זיקפה, וההבדל העיקרי הוא משך ההשפעה. על פי המרכזים האמריקניים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), ויאגרה עובדת במשך כארבע שעות.

פירוש הדבר שעליך ליטול ויאגרה או לויטרה לפחות שעה אחת לפני שתעסוק בפעילות מינית

כדי לגרום לה לעבוד כראוי. רק בגלל שהוא יכול להישאר בגוף עד 8 שעות זה לא אומר שהזקפה שלך אמורה להימשך זמן כה רב. אם אתה לוקח את זה ויש לך זקפה שנמשכת יותר מארבע שעות (פריאפיזם), עליך לפנות מיד לטיפול רפואי. שוחח עם הרופא שלך אם זה לא עובד כמו שהיית רוצה או אם יש לך תופעות לוואי.

אם הרופא שלך אומר לך שוויאגרה לא עוזרת לך לקבל זקפה

או שהזקפה שלך לא נמשכת מספיק זמן כדי לסיים את המגע המיני, זה כנראה נובע מבעיה בתרופה עצמה. אם הרופאים שלך אומרים שוויאגרה לא עוזרת לך להשיג זקפות, הם כנראה לא יגידו לך דבר מספיק זמן בשבילך ו / או בן / בת הזוג שלך כדי להשלים אינטימיות מינית. אם אתה חושש שוויאגרה לא תימשך מספיק זמן או שאתה לא מקבל את מלוא התועלת, כדאי לך לשקול להתייעץ עם הרופא שלך כדי לדון בתרופות אחרות כגון סיאליס או לויטרה. תרופות אם יש לך שאלות בנוגע לשימוש בוויאגרה, כולל אלו שהוסרו את הערמונית, וכן כאלה מסיבות אחרות.

סילדנאפיל (ויאגרה) אינו פועל לבעיות בזקפה, אילו אפשרויות טיפול אחרות ב- ED קיימות עבורך? איך לעבוד עם ויאגרה, איך לוקחים את זה בפעם הראשונה ואיך זה עובד ועוד טיפים וטריקים.

ידוע שיש כמה תופעות לוואי שמישהו עלול להיחשף אליהן בעת נטילת ויאגרה

אך לחלק מהבעיות הללו אין שום קשר לגיל. אנו דנים כמה אתה יכול להיות צעיר כדי לקחת את זה וגם בן כמה אתה צריך להיות לפני שתוכל להשתמש בו. ישנם עורכי דין של אחריות למוצרים שיכולים לעזור לך בכך, ואנו דנים בכמה נושאים הקשורים לגילך, כמו גם בנושאים אחרים כגון בטיחות התרופה.

פעם ביום יש גנריות המכילות סילדנאפיל

אך המינון והעוצמה עשויים להשתנות, כך שתמיד טוב לדבר עם הרופא על מידת הוויאגרה המתאימה לך. הרופא שלך עשוי לרשום למישהו מנה אחרת של ויאגרה, תלוי אם הוא נוטל אותה מדי יום או לא. זה אומר שאתה יכול לקחת כמה שפחות או כמה שאתה רוצה, ולעתים קרובות לחפש את האפקט הרצוי.

למידע נוסף אודות כמה ויאגרה מותר לקחת מומלץ לגלוש לאתר