טיפים לקוסמטיקה – איך להשיג עור חלק ובריא

יישום המוצרים הנכונים יכול לעזור לך להשיג עור יפה וחלק, והטיפול בגוף שלך הוא מרכיב מרכזי בעור בעל מראה בריא. חפש את קרם הלחות הטוב ביותר לסוג העור שלך וחפש מרכיבים לטיפוח העור כגון חומצה היאלורונית. שפר את מרקם העור שלך עם מוצרי Look שעוזרים להפיג את הצטברות הנקבוביות ולקלף את העור.

למרות שהקפדה על המשטר שלך יכולה לעזור לשמור על עור חלק ולחות

ישנם גורמים רבים נוספים שיכולים לעזור או לשבור את מטרות טיפוח העור שלך. לדוגמא, מחלות עור כמו אקזמה, פסוריאזיס, קרטוזיס ופילארי עלולות לגרום לעור מחוספס ומבולבל בפנים ובגוף. עור הפנים והעור סביב גופך חשופים ללחצים יומיומיים ולרדיקלים חופשיים האורבים בסביבה ועלולים לגרום להזדקנות מוקדמת. טמפרטורות קרות ויבשות, חומרים מסוימים, מוצרי ניקוי ומקלחת עלולים לגרות.

כולנו חושקים בעור חלק ומשיי

אך מגוון גורמים-סביבתיים והתנהגותיים כאחד-יכולים לעצור אותנו מלהגיע לשם. דיבור עצמי עם מומחים על הדרכים הטובות ביותר להחליק את העור שלך וכיצד להעצים את שגרת טיפוח העור שלך. שרה הוגאן, רופאת עור במרכז הרפואי UCLA בסנטה מוניקה, אומרת שאחד הדברים הכי מסובכים שצריך לעשות כשמנסים להחליק את העור על הפנים והגוף הוא שיש הרבה גורמים שיכולים לתרום לחספוס ומבולבל. עור.

קל להאמין שמעקב אחר משטר טיפוח לעור רגיל יעזור לך ללמוד כיצד יש עור חלק

אך תתפלא לדעת מה נדרש כדי להשאיר עור מחוספס במפרץ. טיפוח עור טוב ואורח חיים בריא יכולים לסייע בעיכוב ההזדקנות הטבעית ולמניעת בעיות עור שונות. חשיפה לכל החיים לשמש עלולה לגרום לקמטים, כתמי הזדקנות ובעיות עור אחרות אלא אם תגן על העור שלך מפני השמש.

בחר קרם לחות לפנים והחל אותו מדי יום כדי לשמור על עור חלק. קרם לחות לעור שומר על השכבה העליונה של תאי העור לחות ואטומה כדי לשמור על הלחות בעור.

אל תשכח למרוח קרם גוף לחות כדי לשמור על שאר העור חלק. לאחר הניקוי ניתן להשתמש במוצרי פילינג להסרת לכלוך, תאי עור מתים ושמנים מהעור.

פילינג מועיל כאשר מסירים תאי עור מתים

כדי להראות עור חלק יותר ובהיר יותר. ישנן שתי דרכים לקלף את עור הפנים שלך: פילינג כימי ופילינג מכני, ותוכל לנסות אחת או את שתיהן לפני שתשלב אותן בשגרת טיפוח העור שלך. עור הפנים והשיטה שבה אתה משתמש תלויים בסוג העור, עד כמה הפילינג חזק, באיזו תדירות אתה משתמש בו ובאורח החיים שלך.
למידע נוסף אודות דרמלוסופי וטיפים לקוסמטיקה – איך להשיג עור חלק ובריא מומלץ לגלוש לאתר delif.co.il

כדי לשמור על עור הפנים שלך צעיר ובריא, שמור על לחות ההגנה הטבעית שלו, עקוב אחר הטיפים הבאים. הכנס את זה לשגרה שלך כדי לעזור לעור שלך לשמור על לחות. לקבלת תוצאות אופטימליות, מרחי את הקרם או קרם הלחות שלך על עור לח תוך שלוש דקות מיציאת המקלחת לספיגת המים, ואחריה שמני פנים וגוף לאיטום ולשמור על לחות.

עור בריא ישנם מספר מוצרים ללא מרשם המסייעים לשמור על עור חלק

השתמש במדריך שלנו למידע נוסף על הגורמים לעור מחוספס בפנים וכיצד עדכון שגרת טיפוח העור שלך יכול לעזור לך להשיג עור חלק. ל- Medical News Today יש עצות לבריאות העור שיעזרו לכם להימנע מקמטים וברק ולשמור על עור גמיש ורך לאורך שנים רבות.

חומצות פילינג כגון חומצה סליצילית

חומצה לקטית וחומצה גליקולית טובות לניסיון לחדש את שכבות העור החיצוניות כשהן ממיסות את החומרים הדביקים הקושרים תאי עור מתים אל פני השטח. קרצוף וקרצוף הם חלק משגרת טיפוח העור שלך, אך תוכל להתעלם מחלקי הגוף השחוקים והקרועים, כגון ידיים ורגליים. פילינג מסייע להסרת תא העור המת שהצטבר על העור, מה שגורם לעור להרגיש מחוספס ולא אחיד.

היא ממליצה במיוחד על Glytone, שטיפת ג'ל קלה (32 $ באמזון) לפנים בעלות עור שמנוני ו- Glytone Exfoliating Body Wash (32 $ באמזון), המכילה את החומצה הגליקולית המקלפת להסרת גלוקוז משאר הגוף. . מרחי פילינג פיזי לעור רגיש או יבש פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע או פילינג כימי (למשל פילינג פנים) פעם בשבוע ושלוש פעמים לכל היותר עבור סוגי עור אחרים, אומרת סבינה ויזמן, הכימאית הראשית של GH Beauty Lab.

נוסחאות מכילות מרכיבי לחות כגון גליצרין וחומצה היאלורונית

המסירים לחות מהעור כדי לגרום לו להיראות שמנמן וחלק, מסביר וונק, ותערובת של מינרלים טחונים כגון נציץ, המשקפים אור ומעניקים לעור. זוהר מיידי ומעודן. סרומי פנים הם ניסוחים יעילים עם מרכיבים מרוכזים המסייעים להפוך את העור זוהר וגמיש שוב על ידי החייאת מרקמו. במזג אוויר קר יותר, שקול חמאת גוף וקרמים המכילים יותר שמן מאשר קרמים, מכיוון שהם אופציה טובה לשמירה על עור רך וחלק כאשר אוויר החורף מתייבש, אומר ברנדן קמפ, רופא עור ב- MDC דרמטולוגיה בניו יורק.
לפרטים מורחבים על טיפים לקוסמטיקה – איך להשיג עור חלק ובריא עליך לבקר ב- https://delif.co.il/

חלק מההצעות מנוסחות עם חומצה גליקולית וחומצה סליצילית להסרת תאי עור מתים וזיהומים על פני הפנים. קרצופי פנים נועדו גם להחליק עור מחוספס ולהעניק לעור שלך זוהר רך לתינוק.