חיתוך וגיזום עצים

חיתוך וגיזום עצים

לענפים צפופים, העץ נגזם במסור צפוף. עלות כריתת ענפי עץ (ומכאן השם גיזום וכריתה) נעה בין 200 ל-800 דולר בממוצע. בעת הגיזום מסירים עלים מהעץ או השיח וחותכים ענפים מתים, מה שמקדם את הצמיחה, הבריאות והצורה של הצמח.

ענפים צרים מחלישים את המבנה הכללי של העץ ואינם מצריכים גיזום מתקן

עבור עצים בוגרים, יש צורך לגיזום נכון כדי להסיר ענפים מתים או גוססים כדי לשמור על בריאותם ובטיחותם של הצמחים. הגיזום מקדם צמיחה בריאה של העץ, וניתן להסיר ענפים מיותרים בעזרת גיזום.

עם הידע הנכון והציוד המתאים

תוכל לגזום את העצים שלך לפי הצורך כדי לשמור על המראה והבריאות שלהם, תוך ביטול ענפים מתים מסוכנים ובעיות נפוצות אחרות. מגוון עצות נהדרות לקצץ וטכניקות גיזום יכולות לעזור לשמור על העצים שלך במצב מצוין. זכור את הטריקים, הטכניקות והוראות גיזום העצים הללו לפני שתתחיל במשימה של גיזום וגיזום העצים שלך.

על ידי גיזום הצמחים והעצים שלך

אתה יכול להבטיח שהרכוש שלך בטוח. חיתוך וגיזום של עצים ושיחים בחוץ כדי להשיג את התועלת הגדולה ביותר. על ידי גיזום עצים וענפים חלשים, צרים, בעלי זווית התלויים על בתים, מגרשי חניה, מדרכות או במקומות אחרים, נפילת איברים עלולה לפגוע באנשים ולפגוע ברכוש.

מסיבות בטיחות

גזום שיחים וענפים החוסמים את הגישה לביתך. בעת גיזום עצים ושיחים, מדיניות הגיזום הכללית היא הסרת מחלות, ענפים שבורים ומתים. יש לגזום אותם כדי להסיר ענפים חולים או מתים מצמחים ועצים כדי למנוע התפשטות ולהגן על צמחים.

עבור עצים ושיחים

גיזום קשור לעתים קרובות להסרת ענפים ושורשים מתים שיש להסיר במקום אחר. סיבות תכופות לגיזום הן הסרת ענפים מתים על מנת לשפר את הצורה, להגביר את הבטיחות, להגביר את חדירת האור והאוויר לתוך הצמח או כתר העץ או כאמצעי מתקן או מניעה. ענפים פגומים או חולים יכולים להוות סיכון לעץ עצמו, ולכן גיזום יכול לתרום לבריאות הכללית של הצמח.

גיזום שגרתי מתבצע על מנת לחסל את הנגיעות של ענפים חלשים

מתים או חולים, והוא מסתיים בדרך כלל בתקופה של השנה שבה לעץ יש השפעה מועטה. רוב החתכים השגרתיים הקלים להסרת איברים חלשים, מתים וחולים יכולים להתבצע במהלך תקופה זו. עצים צעירים שנגזמו אך לא נגזמו במשך שנים רבות עשויים להזדקק לגיזום כבד, במיוחד כדי להסיר ענפים גדולים כדי למנוע עיוות של העץ.

ניתן להציל עצים על ידי כריתת ענפים וגפיים שנפגעו. במהלך הגיזום מסירים מהצמח ענפים חולים או מתים. זה מבטיח כי הצמחים מוגנים מפני הנזקים הנגרמים על ידי ענפים חולים ומתים.

הגיזום מתמקד במראה האסתטי של ענפים דלים ועיצוב צמחים. הגיזום מסיר ענפים מגודלים מגידולים כמו עצים, שיחים וגדר חיה. בעת גיזום מסירים ענפים מתים, חולים או רופפים המונעים מעץ לשגשג.

בעת גיזום חלקים של עץ או צמח כגון פרחים

שורשים וענפים נבחרים כדי לשמור על הצמח בריא ולקדם צמיחה. גיזום היא שיטת גיזום אסתטית המסייעת לשיפור היופי והצורה, אך המטרה העיקרית של התהליך היא בריאות עתידית. למרות שהוא יכול לעזור לשפר את הצורה והיופי של עץ, הוא מתמקד גם בבריאותו העתידית.

חיתוך וגיזום יכולים לעזור להסיר איברים מתים או שבורים

כדי לשמור על בריאות העץ. העצות והטכניקות הבאות יעזרו לכם לגזום עץ, ותרצו ללמוד על טכניקות גיזום, טיפול ותחזוקה טיפוסיות של עצים. שיחים גיזום של שיחים צעירים אינו מכריע, אך גיזום עצים צעירים צריך להיעשות על פי אותם עקרונות המקדמים מבנה ענפים טוב.

עצים שמקבלים את הגיזום הנכון בגיל צעיר

ייתכן שיהיה צורך לגזום יתר על המידה כשהם מזדקנים. אנו ממליצים לגזום עצים רדומים בחורף כדי לקדם את צמיחת האביב ולגזור ענפים להתפתחות הגמדים בקיץ. הגיזום להיווצרות עצים ושיחים צעירים מתחיל בעונת השתילה ומהווה טיפול מונע טוב לצמחים צעירים.

המונחים גיזום וגיזום משמשים לעתים קרובות לסירוגין כטכניקות גינון

כדי לעזור לך לשמור על גינה או חצר במצב מצוין לאורך כל השנה, אך יש להם פונקציות ויישומים שונים. באומן הגיזום, המתמחה בגיזום גדר חיה, טיפול בשיחים, גיזום עצים וטיפול בעצים, אנו מסבירים את ההבדל בין גיזום עצים לגיזום עצים. אחד היתרונות הראשונים של גיזום או גיזום עצים ושיחים בחוץ הוא שניתן לשלוט במזיקים וחרקים.

גוזמי עצים מוסמכים וספקי שירותי עצים יכולים להדריך אותך בזמן הטוב ביותר לחתוך

לגזום או לכרות את העץ שלך. היא ממליצה לגזום את הענפים התחתונים ושאר חלקי העץ לאחר הערכה, אך ניתן לבצע גיזום על ידי עץ עץ מקצועי בכל עץ. תכנן הערכת חצר חינם ומקיפה עם אחד מהעובדים המוסמכים שלנו כדי ללמוד עוד על שירותי גיזום וגיזום עצים שלנו או צור קשר באתר אומן הגיזום עוד היום.

ההבדל בין גיזום לגיזום

הוא ההגדרה והצורה של העץ או הצמח כדי לעמוד בדרישות של עיצוב מסוים. חלק מהענפים ניתן לחלק לשלוש קטגוריות: חלק ניתן להסיר, אחרים ניתן לגזום, ואחרים יכולים לשנות את הצורה של עץ מארח או שיח. ירידה בגובה העץ והתפשטות מושגת על ידי כריתת הענף הראשי (טרמינל) והענפים המשניים גדולים מספיק כדי להשתלט על גליל הקצה ולכסות לפחות שליש מקוטר חתך הגזע.