בניית מתקני נינג'ה לגני שעשועים

אגב, הילדים שלי היו אז בני 6 ו -9 ונהנו לנסות את המכשולים. צורת משחק העץ, שאני קורא לה קורס נינג'ה, היא אזור משחקים טבעי המורכב מסטוקפורט וגזע עץ. הטיול שעשינו באזור זה היה על שביל האלון האדום, שביל יפה ממש ליד מגרש המשחקים.

מצד אחד

כמובן, ישנם מכשירים המיועדים לילדים ולאנשים עם כושר גופני ויכולות בסיסיות. מכשירי טיפוס רבים מספקים לילדים גישה לשכבות העליונות של פארק רחוב הרקולס. תל הרשתות והחבלים בהשראת תנועת הנינג'ה, כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, הוא אחד ממגרשי המשחקים הפופולריים ביותר בבריסביין.

קורס האתגר בפארק המטרו Glacier Ridge מיועד לילדים מגיל 12 ומעלה

הוא כולל 13 מכשולים כגון ריצות צמיגים, קפיצות צפרדעים, זחילת מנהרות ועוד. הקורס כולל שמונה מסלולי מכשולים מאתגרים למבוגרים, כגון חבלי טיפוס, מוטות כוח, רפידות זריזות ועוד ועוד.

קורס הנינג'ה הוא סוג של מסלול מכשולים המאתגר ומשפר כוח, סיבולת, קואורדינציה, זריזות ואיזון לילדים ולמבוגרים. כל אדם מתחת לגיל 18 חייב להיות בליווי מבוגר וכל מכשולים שנתקלו באחריותם בלבד.

ריצת מכשולים (OCR)

היא ספורט בו משתתפים צועדים כדי להתגבר על אתגרים פיזיים שונים. זוהי דרך מצוינת להישאר בכושר, ליהנות ולמצוא חברים חדשים, ובזכות מופעים ותחרויות כגון American Ninja Warrior, Race Spartan, Warrior Dash ו- Tough Mudder זה יכול להפוך אותך למפורסם. Miracle Recreation היא סדרה של דורות קיצוניים של ציוד משחקים עם מסלולי חבלים בהשראת אירועים כמו שריטות סקיי ומגדלים המקיפים את השמים מכל הבחינות.

עיריית פנמה סיטי הודיעה באמצעות חטיבת איכות החיים שלה על הגעת ציוד שחקני X-Gen לפארק אוסלנד טרסה בפארק 1900 W

11 ציוד המשחקים החדש בעיר, אחד הפארקים המקומיים, ייתן לילדים את האפשרות לאתגר את עצמם להשיג את הניצחון הכללי. הוא הראשון מסוגו בפלורידה ומשקף את מסלול המכשולים הקיצוני של לוחם הנינג'ה האמריקאי. ציוד המשחקים החדש של ה- X-Generation הוא מכשיר המשחקים היחיד מסוגו במדינת פלורידה.

חלה עלייה מהירה במספר הילדים והמבוגרים שקופצים

מסתובבים, מטפסים ומתנדנדים בחדרי טרקלין, בחצרות ובגני משחקים מאז הקרנת לוחם הנינג'ה האוסטרלי. כשההורים מעדיפים כעת כושר על משחק, אין זה פלא שמגמה חדשה תופסת משחקים. Play Ellipsis מציע מרחב למשחק חדשני, המייצג אתגר ספורט מיוחד.

אם הילדים שלך רוצים לפתח את כישורי הנינג'ה שלהם בבריסביין

בקר באחד ממגרשי המשחקים הטובים ביותר של לוחם הנינג'ה בבריסביין. יש להתייחס למשחקי בבריסביין הכוללים מאפיינים של לוחמי הנינג'ה ומגרשי משחקים בהם מגיעים ילדים צעירים בזהירות בכביש.

מסלול לוחמי הנינג'ה החיצוני החינמי של בריסביין החינמי בפארק גואט כולל 11 מכשולים

לאשיי מארקס, תושב צ'נדלר, משתמש בפארק מדי בוקר לאימוני מכשולים בסגנון Bootcamp, בדומה למה שעשה כצ'רין אמריקאי. הוא גם מייסד חברת פיניקס אבולוציה צ'נדלר, קבוצת אימונים במדרגות תלולות שעובדת על קורסים לתחרות, אימון וכושר.

קורס פאת'רס 60 משחק אתגר זמן משחק נועד לספק סוג חדש של מתקני בריאות וכושר בדרום מזרח רלי. הקורס כולל משיכות מתוזמנות של 40 יארד, חציית קירות, לוחות צפים ומכשולים אחרים המאתגרים את זריזות הילדים.

עניין הכושר הוא המפתח לשמירה על חוויית הכושר המעודכנת. אחד המדדים הטובים ביותר להצלחת מגרש משחקים חדש הוא כמה זמן אנשים עוסקים בחלל. מגרש משחקים טוב צריך להיות אטרקטיבי גם לאורך הדורות כדי לשמור על צעירים מאושרים.

עם הפופולריות הגוברת של תעשייה מבוססת זו

המגלגלת מיליארדי דולרים, אתה יכול להציע לספורטאים שירותי כושר חיוניים באזור שלך. אחת האפשרויות האפשריות היא לקנות זיכיון לוחם נינג'ה, או שאתה יכול לבנות חדר כושר מסחרי של הנינג'ה לוחם באמצעות תוכנית עסקית של מסלול מכשולים מאפס. אם אתם מחפשים הזדמנויות דומות באזורכם ואינכם מוצאים דבר, אולי הגיע הזמן לשקול לפתוח חדר כושר משלך לנינג'ה לוחם.

מכיוון שהם עשויים להזדקק לנתח בחברה או לאינטרסים עסקיים אחרים

יהיה עליך להציג תוכנית עסקית ברורה להפעלת חדר כושר של הנינג'ה לוחם. זה יכול להיות קשה להעריך את העלויות הפוטנציאליות של הזנק, במיוחד אם אתה נקלע לקשיים בלתי צפויים. רכישת ציוד היא אחת ההשקעות החשובות ביותר שתבצעו בחדר הכושר שלכם.
בכדי לראות פרטים מורחבים בנושא של מתקני נינג'ה ובניית מתקני נינג'ה לגני שעשועים נא לגשת לאתר elo-nit.co.il

דיוויד וז'אני סטיילס כתבו 25 ספרים על פרויקטי בנייה בחצר האחורית, החל מבתי עץ ומגרשי משחקים ועד סככות גינה, בתים זעירים, סדנאות ובקתות ומכרו יותר ממיליון ספרים.

חבל האליפסה

הוא רמה נוטה שמאתגרת את שיווי המשקל של הילדים ומציעה רמת משחק הנתמכת על סורגי עץ המוצבים בזווית כך שהילדים יוכלו להתאזן על הרצפה. רמה זו כוללת אלמנטים נוספים שונים כגון רשתות חבלים, מוטות טיפוס, טבעות תלויות, מדרגות וסולמות ליצירת מסלול מכשולים מרגש המאפשר לילדים לעבור בין הרמות העליונות לתחתונות. קורס סלעים וחבלים המשלב טיפוס, קפיצה ונדנדות להרפתקה מאתגרת ומהנה.