איתור נזילה מהתקרה

איתור נזילה מהתקרה

מגן תקרה ניתן להשתמש בחיישני נזילת מים בתקרות תלויות חדשות וקיימות. התראת מים, חיישנים אלה משמשים לאיתור כמויות קטנות של מים ונוזלים מוליכים היוצאים מתקרות אקוסטיות תלויות

אם אתה רואה נזילה בתקרה במטבח או נזילת תקרה בחדר האמבטיה, אתה יכול לצפות לנזילה במתקנים הסניטריים. נזקי צנרת בחדר האמבטיה עלולים לגרום למים לטפטף לתעלות בגג.

נזילות תקרה אינן מוגבלות לעונת האביב והקיץ

אלא יכולות להתרחש גם בחורף. הקפאה והפשרה שלג מתמדת עלולים לפגוע בגג ולגרום לגושי קרח להיסחף מעליו, ולהוביל לדליפות תקרה. כשיורד גשם, מים מחלחלים דרך סדקים, סדקים ובעיות אחרות העוברות לאורך הקירות הפנימיים וגורמים לתופעות הדומות לנזילות גגות רגילות.

בכל פעם שמים נכנסים לחלל המגורים שלך

יש לך בעיה גדולה בידיים שלך. אם הגג שלך דולף ומים מחלחלים לעליית הגג בה אתה משתמש, אין זה נדיר שהנזילה נעלמת מעיניהם במשך זמן מה. אם אין לך גישה לעליית הגג, זחול לחדרים ולתקרות מקומרות (למשל

אם דליפת גג בשלב זה מגיעה לחיים האמיתיים

הבית שלך ייגרם נזק משמעותי. החדשות הטובות הן שאתה יכול לאתר דליפות גג נקודתיות לפני שהן הופכות לבעיות גלויות ורבים מהן ניתן לתקן בקלות בעצמך. אם אתה מזהה נזילה מהמרזב ומזמין שירות לתיקון מרזבים לפני שזה קורה, אתה יכול להימנע מתיקונים גדולים בבית שלך.

סימנים נפוצים של נזילת מים במשק הבית נזילות מים הן בעיות ידועות המתרחשות בצנרת

אביזרי וברזים ומהוות מקור משמעותי לפסולת מים עבור משקי בית רבים. הסימנים הנפוצים ביותר לדליפה הם כתמי מים או כתמים בתקרה או בקירות. מקורות נזק למים כאשר נזילה נובעת מהתקרה הם בדרך כלל בעיה בצנרת ואביזרים בביתך.

נזילה בתקרה נראית בדרך כלל כאשר נזקי מים מתרחשים בחדר האמבטיה או תקרת המטבח

אבל אם אתה יודע איפה הצינורות הסניטריים, יש צ'אנס טוב מקור הבעיה הוא בצינור אספקת המים או בצינור הניקוז שפיתחו נזילה. נזילה ברצפת אסלה או בצינור מדיח כלים, שדרכה מים יכולים לטפטף או לחדור לרצפה, מעידה על כך שהתקרה עשויה לדלוף בחדר אחר. נזילות מים מהתקרה בדרך כלל צלולות, אך לעיתים המים חומים או מלוכלכים, וצינורות פגומים יכולים להיות הגורם לכך.

אם יש לך נזילה בתקרה או בקיר שלך, המקור יכול להיות קשה לאיתור. מים דולפים החוצה בשלב מסוים יכולים לזרום לאורך הצינור או לטפטף מהתקרה לאזורים שונים.

ישנם מספר בעיות שונות העלולות לגרום לדליפה לתקרה

והצעד הראשון הוא גישה לחדר בו נמצאת הדליפה. לכן, עליך להיות יוזם בחקירת נזילות תקרה, גם אם אתה מוצא משהו קטן. אפילו אי נוחות קטנה יכולה להיות סימן לכך שיש נזילה בביתכם וחבל להשאיר אותה בשקט.

אם אתה חושד שיש נזילה בבית שלך, תשכח מהתסכול לחפש אותה דרך קירות ותקרות. ללא קשר לסיבה לדליפת התקרה, שינוי צבע יהיה הסימן הראשון לטפטוף מים ותהיה מודע לכך שמים נסתרים מתפשטים דרך קיר הגבס.

הם חושדים כי בחדר האמבטיה שלהם יש נזילה מכיוון שמים מזהמים את התקרה. הם חושבים שהנזילה נובעת מהביוב מתחת לאמבטיה, אז חתכו חור בתקרה ותקנו את הצינור.

זה הסיוט הגרוע ביותר של כל בית: נזילת מים בחלק מהתקרה. מים יכולים לעבור מספר מטרים דרך לוחות, קורות וחוטים בתקרה לפני הכניסה לביתכם, מה שמקשה על גילוי נזילה והופך את החיפוש אחר המקור לא אמין.

יש כמה שיטות לבדיקת דליפות גגות שיכולות לעזור לך לגלות היכן דולף הגג שלך, כך שתוכל לנקוט פעולה להגנה על הבית שלך. אחת הדרכים הטובות ביותר לקבוע אם הגג שלך דולף היא בכלל לדלוף אותו.

תקרה דולפת

היא אחד הסימנים הברורים ביותר לכך שהגג דולף. אם אתה רואה או שומע אותו נוטף מהתקרה, יתכן ושמת לב לאינדיקציות אחרות שיש לך נזילה בגג. לפני שאתה מתקשר לאליסון פארקס, קבלן גגות, הנה כמה שיטות לבדיקת אטימות הגגות כדי לראות אם יש לך בעיה. אנו יכולים לוודא שבמקרה זה מקור הדליפה אינו הגג. זה יכול להיות מערכת החימום או מיזוג האוויר שלך עם עיבוי שגורם למים לטפטף ולזהם את הקירות והתקרות שלך. או שזה יכול להיות מצב תברואה עם צינור דולף או שסתום רופף המשפיעים על מערכת התברואה בביתך.

בעלי בתים רבים, בעלי דירות ובעלי עסקים במרכז פלורידה חוו בשלב כלשהו נזילת מים. חפש ותקן את צנרת המים והנזילות הנפוצות ביותר באטלנטה נזילות סניטריות עלולות להיות הרסניות מכיוון שהן עלולות לפגוע בביתך ולעודד עובש לצמוח.

לאחר שהגשם בדרום בשנת 2017 הוכרז על ידי המחוז לניהול המים בדרום 

שנרשם הכי רטוב ביותר בשנת 2017, זה הפך להיות חיוני עבור מחוז דרום להבין את החשיבות של גילוי נזילות גג. בעוד שרבים מאיתנו מתנחמים בעונה היבשה הקרובה, שצפויה להיות יבשה מהרגיל בגלל תופעת לה נינה, עכשיו זה הזמן המושלם לתקן את כל נזילות הגג. גג דולף לא רק פוגע בפריטים יקרים בביתכם, כמו שטיחים יקרים ואלקטרוניקה, אלא גם עלול להזיק לבריאותכם בכך שהוא מאפשר אוויר קר ולח.

לדברי מומחה הגגות 

מנכ"ל חברת תרמו פרו, חברה מצליחה שבדקה ותיקנה גגות כבר למעלה מ- 10 שנים, יש חשיבות עליונה לבדיקת דליפות של גגות. מצד אחד תוכלו להשקות את הגג במים מצינור גינה ובית באזור, אך שימו לב היטב מאיפה המים מגיעים. לדבריו, אתה יכול לדעת אם נוזל גג כאשר אתה מבחין בכתמי מים שנוטפים מהתקרה.