איך נראים השתלות שיניים

החניכיים שלך אמורות להיות מסוגלות להחלים תוך מספר שבועות לאחר הליך זה. לאחר מכן הגיע הזמן לפתוח את השתלים, להסיר את כובעי הריפוי הזמניים (או השיניים הזמניות) ולחבר את הדקים. במהלך החודשיים עד שישה החודשים הבאים, השתלים והעצם יוכלו להיקשר יחד כדי ליצור עוגנים לשיניים החדשות שלך. משם, אתה קובע תאריך, עוקב אחר הנחת השתל, ולאחר מכן מבלה כמה חודשים בריפוי עם השיניים הזמניות שלך לפני החלפת השיניים הקבועות שלך.

אתה תהיה זה שתקבע כמה שיניים תרצה שיחליפו בשתלים, מה שעשוי לדרוש תכנון נוסף עם רופאי שיניים אחרים כגון רופאי חניכיים בהתאם למצב בריאות הפה שלך. תחילה, תקבלי ייעוץ ובדיקה על מנת לוודא שהשתלים התוך אוססיים מתאימים לצרכיך.

הליך ארגוני יכול לכלול מספר סוגים של רופאי שיניים

לרבות רופא שיניים מומחה בעל ניסיון מסוים בפוסה הפה והלסת ורופא שיניים מומחה העובד עם מבנים המסייעים לשיניים (פריודונט). תכנון השתלת שיניים יכול לערב מגוון רחב של אנשי מקצוע, לרבות רופא המתמחה במצבי פה, לסת ופנים (מנתח פה ולסת), ורופא שיניים המתמחה בטיפול במבנים התומכים בשיניים, כמו החניכיים. ועצמות (רופא חניכיים), רופא שיניים שמתכנן ומתקין שיניים מלאכותיות (תותבות), או לפעמים מומחה לאוזן, אף וגרון (אף אוזן גרון).

איך רופא שיניים מבצע הליך שיניים תלוי בהשתלה הנדרשת, בנוכחות תגובות אלרגיות ובמצב עצם הלסת. ייתכן שתצטרך לעבור מספר הליכים דנטליים כדי שהעצם סביב השתל תתרפא כראוי.

רופא השיניים שלך יתקן את העצם בלסת שלך אם

היא לא יכולה לתמוך בשתלים. החיסרון הוא שלא כל השיניים יושתלו ולכן חלק ממסת העצם תאבד. אם חסרות לך כמעט כל השיניים בקשת אחת (עליונה או תחתונה), תותבת הנתמכת בשתל עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר.
לעוד מידע אודות איך נראים השתלות שיניים והשתלות שיניים מחיר מומלץ לגשת לאתר dental-clinics.co.il

חלק זה נועד להידמות לשן או לשיניים הטבעיות שהוא מחליף

הכתר נראה כמו שן טבעית ורופא השיניים שלך יתאים את המראה שלו כך שיתאים לגודל ולצבע השיניים הקיימות שלך. זה אולי נראה מעט שונה מהשיניים שלך, אבל המטרה היא שהשתלים ייראו וירגישו טבעיים. לאחר מכן מוחדרת שן מלאכותית (כתר או תותב) לחלק העליון של השתל (אבוטמנט), ומעניקה לחייך מראה טבעי.

אם אתה צריך להחליף יותר משן אחת

אתה יכול לקבל שתל אחד או יותר. לדוגמה, ניתוח השתלה כולל, הנקרא בדרך כלל כתרים וגשרים, עשוי לדרוש 12 עד 16 שתלים דנטליים, או הלסת מצריכה 6 עד 8 שתלים, שכל אחד מהם דורש 6 עד 8 שתלים. לֶסֶת. למרות ש-TeethXpress הפכה לשם נרדף לזמני טיפול קצרים וחיוכים משתנים, ניתן לבצע גם סוגים אחרים של ניתוחי השתלת פה מלא, אך הם עשויים להימשך זמן רב יותר או לדרוש השתלות שיניים יותר או פחות. לדוגמה, כתר דנטלי דורש עמוד השתלה אחד, גשר דנטלי עשוי לדרוש שני עמודי השתלה או יותר, ושיקום מצריך בדרך כלל 4-6 עמודי השתלה.

לדוגמה

הכתר עשוי להיראות כמו בורג קצר, ולמיחד המשמש לשתל לתמיכה בתותבת עשויים להיות חיבורים מיוחדים שניתן לחבר לתותב. הכנס את השתל ואפשר לשן החדשה להתחבר לנקודת החיבור של השתל. צד אחד משמש לבורג לתוך עמוד השתל, והצד השני משמש לקיבוע התותבת. השתלים שונים במקצת מגשרים או כתרים מסוימים מכיוון שהם עובדים ונראים כמו שיניים אמיתיות.

שתלים דנטליים מספקים תחליף שיניים טבעי יותר מאשר שיניים תותבות מכיוון שהם שיניים מלאכותיות הנצמדות ישירות לעצם הלסת

ניתוח שתלים יכול להוות אלטרנטיבה טובה לתותבות או גשרים שאינם מתאימים זה לזה, ויכול להציע אפשרות כאשר היעדר שורשי שיניים טבעיים אינו מאפשר ייצור של שיניים תותבות או החלפות שיניים גשר. ניתוח שתלים הוא הליך בו מחליפים את שורשי השיניים בפינים מתכתיים הדומים לברגים, ומחליפים שיניים פגומות או חסרות בשיניים מלאכותיות שנראות ומתפקדות בדיוק כמו אלה האמיתיות. מבין כל האפשרויות להחלפת שיניים חסרות, השתלות שיניים הן השיקום היחיד עם רכיב שפועל כמו שורשי השיניים הטבעיות.

לאחר שעמוד השתל כבר התמזג

הוא יעבוד באותה צורה כמו השורש של שן טבעית, ויספק פונקציית לעיסה טבעית ומראה טבעי. לאחר הצמדת השתל לעצם הלסת, מחבר קטן הנקרא אבוטמנט מחובר לעמוד כדי להחזיק היטב את השן החדשה. רופא השיניים מחליף את עמוד המתכת בשתל ולאחר מכן בשן המלאכותית החדשה שלך (כתר). כדי להתחיל את הליך ההשתלה, רופא השיניים שלך מבצע חתך כדי לפתוח את החניכיים ולחשוף את העצם.

רופא השיניים שלך מחבר סיכה לשתל ורקמת חניכיים יכולה לצמוח סביבו

השתל עצמו, המכונה לעתים קרובות פוסט, מושתל בעצם הלסת. כתר השתל הולך מלמעלה ובדרך כלל עשוי מחומר קרמי. לאחר הריפוי, הכתר המותאם אישית החדש שלך מוצמד לעמוד באמצעות תמיכה.

אם עדיין יש לך שן שארית שצריך להחליף

רופא השיניים שלך יסיר אותה לפני ביצוע עבודת שיניים. רוב האנשים מעדיפים אפשרות זו שכן רק רופא השיניים יכול להסיר את השיניים לאחר הצמדתן לשתלים. בניגוד ל-TeethXpress או לאפשרויות הכתר והגשר, האפשרות הניתנת להסרה דורשת החדרה והסרה של התותבת מהשתלים. ניתן ללבוש שיניים זמניות על שתלים.

שתל הטיטניום מחובר לעצם הלסת

התוספות לא יחליקו, יסתבכו או יפגעו בעצם. לאורך זמן, טיטניום מתמזג עם עצם הלסת, ויוצר בסיס בטוח לשיניים החלופיות שלך, בין אם הם כתרים דנטליים, גשרים, תותבות היברידיות או תותבות נשלפות. אם יש לך אובדן עצם משמעותי, רופא השיניים שלך יפנה אותך לכירורג פה ולסת או פריודונט בעל הכשרה ומנוסה בהשתלת עצם כדי לעגן את השתל בצורה מאובטחת וקבועה.

בדרך כלל

שיניים תותבות בשתלים של ילדים מתעכבים עד שהלסת גדלה במלואה. נשים בהריון ואנשים עם מחלות כרוניות או חלשות מערכת החיסון (עקב סיכון מוגבר לזיהום במהלך הניתוח), ילדים (מכיוון שהלסתות שלהם עדיין מתפתחות), ואנשים שחוקים או מהדקים שיניים (הרגל זה ייתן שתלים תביא גם לחץ רב)) לא מתאים להשתלות שיניים. או שהם יכולים ללבוש שיניים תותבות – על הלסת העליונה והתחתונה – ולסבול, ועכשיו הם בוחרים להחליף אותן בשיניים הנתמכות על ידי שתלים.

עבור עוד מידע על השתלות שיניים ממוחשבות ואיך נראים השתלות שיניים עליך לבדוק כאן: dental-clinics.co.il