איך לחגוג יום הולדת?

בין אם מדובר במסיבה אישית קטנה, ארוחת בוקר במיטה או סקי אופנוע – שילבנו את הרעיונות הטובים ביותר ליום הולדת COVID לניו יורק שתוכלו לנסות כאן. לסיכת תכנון מסיבות, בקר במסיבות יום ההולדת שלנו בגלל COVID. ואם אתה רוצה לסמן את רשימת הדליות שלך בניו יורק, הנה לילות מסיבות בעיר והרעיונות האהובים עלינו לימי הולדת בניו יורק.

ישנן עשרות דרכים לחגוג את יום ההולדת של ילדך בבית תוך תרגול שיטות ניתוק חברתיות בטוחות

בכל הנוגע למסיבות יום הולדת לילדים, האפשרויות הפופולריות ביותר הן מפגשים קטנים וחכמים במרחק בטוח או מפגשים וירטואליים גדולים עם משפחה וחברים. להלן כמה רעיונות פשוטים כיצד להפוך את ימי הולדת, ימים או שבועות לילדים מיוחדים, גם אם אין לכם מסיבת יום הולדת.

חגיגת ימי הולדת במשפחתנו

היא מיוחדת בעיני כמו יום מסיבת יום ההולדת. ערכתי מסיבת יום הולדת קפואה לבתנו ג'וליאס ביום ההולדת שלה כמה ימים לפני חג המולד ואנחנו מקיימים את המסיבה שלה בינואר. הם מקבלים מספיק סוכר מדי שנה כך שימי הולדת יכולים להיות מהנים גם ללא ג'אנק פוד.

הפוך את ילדת יום ההולדת לארוחה האהובה עליך וקח אותה למסעדה האהובה עליה

זה שאתה לא יכול להתכנס למסיבת זום בוערת לא אומר שאסור לך לכלול אחרים במסיבת יום ההולדת שלך. אם אתה אוהב לחגוג את יום ההולדת שלך ואתה רוצה שבן זוגך או החבר הכי טוב שלך יכול לערוך לך מסיבה, ספר להם.

התקשר לחברים לכיתה ולבני משפחה בזום וקבע להם זמן להשתתף בפעילויות או משחקים מיוחדים או לשיר יחד "יום הולדת שמח"

לתאם עם אורחי המסיבה להסתובב לתקופה מסוימת כדי לחלוק את משאלות יום ההולדת שלהם מרחוק. השלימו את מסיבת יום ההולדת שלכם עם שלטים מצחיקים והודעות מתוקות על חלונות הרכב.

אסוף איחולי יום הולדת מאנשים שאמרו דברים יפים על יקירך. קנה באינטרנט ושלח להם ברכת יום הולדת אישית בתשלום. חגגו יום הולדת או חג באצטדיון משלכם באמצעות קוד הקופון NYFamily15 בהנחה של 15%.

ילדים יכולים לעקוב אחר האנשים האהובים עליהם ברשתות החברתיות ולתקשר באופן מיוחד עם מסרים אישיים ואינטראקציות לסיפוק יום הולדת

צלחות יום הולדת מיוחדות שמגיעות עם עוגת היום הגדולה, הגלידה או הארוחה יכולות להיות עיצובים פשוטים, מהנים וצבעוניים שאפשר לקנות ב- Etsy, אך הקפידו לבחור משהו שיתאים לטעמם של ילדיכם לשנים הבאות (חשבו איורים , בלונים ולא רק דמויות כמו דינוזאורים ורכבות). לילדים צעירים יותר, זה יכול להיות כיף לקבל תחפושת ליום הולדת או חולצת טריקו אישית.

הפתעות אחרות ליום הולדת

כגון שלטים מיוחדים, בלונים, קישוטים וארוחות בוקר, יכולות להיות זולות או קצת יותר, אבל כולן מהנות ומבטיחות שילד יום ההולדת יהיה מאושר. אם אתה מחפש דרכים לחגוג את יום ההולדת שלך, המשך לקרוא. בכל שנה ביום ההולדת שלי אני מכין רשימה של 25 דברים חדשים שאנסה בשנה הקרובה.

יותר מסילבסטר

אני אוהב להשתמש ביום ההולדת שלי כדי ליידע את עצמי על החיים. גם אם לא תחגוג את יום ההולדת שלך, אנשים יידעו אם זה היום האהוב עליך בשנה או לא. היום הוא לא יום ההולדת שלך לקריאת השאר, אבל כדאי להציע אחת מההצעות שלי: שים תזכורת בלוח השנה שלך לקרוא כל יום עד יום ההולדת הבא שלך, ואל תרשום הערה שחוזרת עליך לקרוא פעם בשנה.

לפני כמה שנים כתבתי פוסט על יום ההולדת שלה וכתבתי עוד על דרכים לחגוג אותו

אני אחזור ואעדכן אותה היום כדי לאחל לה יום הולדת שמח שיגרום לנו לחשוב. עם כל כך הרבה זמן בבית, ביליתי שעות במציאת דרכים להפוך את יום הולדתך ה -50 לבלתי נשכח, בין אם במודע ובין אם לאו.

בגלל מגיפת נגיף הקורונה

איננו יכולים לחגוג באופן אישי את יום הולדתך ה -50 כפי שדמייננו השנה. כשהיינו ילדים, ספרנו את הימים לימי ההולדת שלנו, ועכשיו כשהיום הזה כאן, לימי הולדת יש דרך להתגנב פנימה. כפי שהיה יום ההולדת שלי בחודש שעבר, הייתי רוצה לתכנן מסיבת סולו, אבל אני אני חברתי, אז האפשרויות שלי מחוץ לשולחן.

עבור חלק מהאנשים

ימי הולדת נוטים להיות מלחיצים יותר מהנה, אבל אם אתה יכול לבצע פעילות ברמה נמוכה, זה מושלם בשבילך. קראו כאן כיצד משפחה משתתפת במצעד יום הולדת. חברים ובני משפחה נסעו לביתה של ילדת יום ההולדת, צופרים בקרניהם ומחזיקים שלטים המבקשים לריילי רייניאק בת השמונה יום הולדת שמח.

אם הם לא ארוחת הבוקר האהובה עליך

ישנם רעיונות אחרים, כגון מאפינס, לביבות, וופלים או עוגת יום הולדת. ישנם כמה מקומות בניו יורק שבהם אתה יכול לקבל דברים בחינם ליום ההולדת שלך. אם יום ההולדת שלך הגיע בזמן, קבל עוגה רגילה הביתה ליום הגדול שלך במקום אחת מהודרת.

ג'וני ליי

מעצבת ואם נינוחה לארבעה ילדים, חגגה את יום הולדתה הראשון במסעדה מדומה בשם צ'אבי סטאק, שם זכה בנה לכינוי "פנקייק שמנמן" בגלל אהבתו. התינוק שלנו Rainbow Baby, תינוק עם אובדן, ערך מסיבת יום הולדת בקשת. משקאות, פינוקים וחטיפים מועדפים: שמור לא רק פרטים על יום ההולדת שלך, אלא גם על האנשים להפתעה.