ניקוי שורשים בביוב

איך להסיר שורשים בביוב ולפתוח את הסתימה?

השימוש בחומרי ניקוי טבעיים הולך וגובר בשנים האחרונות, ולא בכדי. הם הרבה יותר בטוחים לבריאות ולסביבה מאשר חומרי הניקוי הכימיים המסורתיים.

מדוע כדאי להשתמש בחומרי ניקוי טבעיים בבית

כשזה מגיע לניקוי שורשים בביוב שלך, אתה צריך לוודא שאתה משתמש במוצר טבעי. כימיקלים לא יעבדו על שורשים, אבל יש כמה מוצרים טבעיים שיכולים להרוג אותם. עם זאת, כדאי להיזהר כי ישנם סוגים שונים של שורשים ולא כולם ייהרגו על ידי אותו מוצר.

השימוש בחומרי ניקוי טבעיים בבית הוא הדרך הטובה ביותר לשמור על סביבה נקייה ובריאה.

כימיקלים טבעיים לניקוי הם ידידותיים לסביבה ובטוחים עבור אנשים, חיות מחמד וצמחים. חומץ הוא אחד מחומרי הניקוי הטבעיים הפופולריים ביותר שיכולים לשמש למטרות שונות כמו שטיפת כלים, ניקוי חלונות או הרג שורשים בביוב.

ישנם מספר שלבים שעליך לבצע לפני שתתחיל להשתמש בחומץ לניקוי:

הבעיה עם שורשים בביוב

שורשים הם בעיה במערכת הביוב. הם עלולים לסתום צינורות, לגרום לגיבויים ולגרום להצפה. להלן כמה טיפים שיעזרו לך למנוע מהשורשים לצמוח בביוב שלך:

  • – הימנעו משתילת עצים או שיחים ליד הבית
  • – התקן מחסום שורש
  • – השתמש בחומר דוחה שורשים
  • – לנקות את פסולת החצר

נגיעות שורשים היא בעיה שפוקדת את רוב מערכות הביוב. שורשים יכולים לצמוח בצנרת הביוב וליצור סתימות, שעלולות לגרום להצפות ולגיבוי ביוב. השורשים הם גם מקור לריח לא נעים.

נגיעות שורשים נגרמת משילוב של שורשי עצים, אדמה וחומר אורגני המחלחלים לתוך הצינורות. הדרך הטובה ביותר להרוג שורשים בביוב היא על ידי שימוש בכימיקל להמית שורשים או שימוש בביובית המזריקה מים חמים לצינורות.

מהי הדרך הטובה ביותר להיפטר מהשורשים האלה?

השורשים הם האשמים העיקריים של סתימת צנרת וקווי ביוב. הם גדלים באשכולות וקשה מאוד להיפטר מהם. כשזה מגיע להסרת שורשים, ישנן מספר דרכים לעשות זאת.

דרך אחת היא באמצעות סילון מים בלחץ גבוה שהוא מכונה שיורה מים בלחץ דרך פיה וזה יסיר את השורשים מהצינור או האדמה. אך לפני שננקוט בדרך זו נבצע צילום קווי ביוב על מנת להבין בצורה נכונה את מקור הבעיה ואת מצב הצנרת

דרך נוספת היא עם כימיקלים כמו נתרן היפוכלוריט, אשר יהרוג חיידקים על השורשים ויהפוך אותם לשבירים כך שניתן להסירם בקלות ביד.

שיטה נוספת היא באמצעות רובוט חשמלי דמוי צלופח המסיר שורשים מצינורות עם להבים מסתובבים במהירות גבוהה. לבסוף, אתה יכול להשתמש במקדחה כדי להסיר אותם ממערכת הניקוז שלך כמו גם מחלקים אחרים

ניתן להרוג את השורשים באמצעות קוטל שורשים חזק מספיק כדי להרוג אותם. יש למרוח את קוטל השורשים בביוב, כדי שיוכל להגיע לשורשים ולהרוג אותם.

ישנם מוצרים רבים בשוק הפועלים כקוטלי שורשים. אחד מקוטלי השורשים הטובים ביותר הוא Liquid Plumr Root Killer, שהוא תערובת של מים ונתרן הידרוקסיד, שהורג את כל סוגי השורשים. יש לו גם ריח חזק שיגרום לך להרגיש כאילו אתה הורג משהו כאשר אתה מורח אותו על הביוב!